TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס מרחיבה את שיתוף הפעולה עם ארגון MPS הבינלאומי בחוזה שהיקפו נאמד במיליוני דולרים


סל השירותים המקצועיים של סאפיינס נבחר להוביל את ההטמעה המורכבת של מערכת החברים של MPS – רכיב מפתח בתוכנית ריענון תוכנית ה-IT של החברה
חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק, המספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, הכריזה היום כי הרחיבה את שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Medical Protection Society (MPS), הארגון הבינלאומי המוביל בביטוח רופאים, רופאי שיניים ואנשי מערכת הבריאות, בחוזה שהיקפו נאמד במיליוני דולרים.

MPS, שכבר בחר בעבר בפתרון Sapiens IDIT לניהול מערכת החברים החדשה שלו, בוחר להמשיך עם סאפיינס לאספקת שירותים מקצועיים והובלת ההטמעה. סאפיינס תוביל את כל פעילויות ההטמעה, ובכלל זה הניהול הכולל, שירותי הטרנספורמציה העסקית, שירותי הבדיקות והעברת הנתונים.

העסקה כוללת את תוכנות ה-Policy וה-Billing של Sapiens IDIT עם אפשרות הרחבה גם למודולים Sapiens Portal ו-Sapiens INTELLIGENCE – המודולים העיקריים במערך התוכנות הדיגיטליות של סאפיינס. Sapiens INTELLIGENCE הוא פתרון מודולרי לבינה עסקית וניתוח מתקדם ו-Sapiens Portal המודולרי משנה את חוויית השימוש של חברי הארגון וסוכניו בצורה משמעותית.

לדברי דן בראון, מנהל התפעול של MPS ויו"ר ועדת ההיגוי של הטרנספורמציה העסקית, "MPS בחרה בסאפיינס להוביל את תכנית ריענון ה-IT של הארגון, שהינה חיונית לבניית הפלטפורמה האסטרטגית שממנה מתכננת MPS לפעול בשנים הבאות. לסאפיינס מוניטין חזק בתעשייה והיא שותפה אמיתית לערכי החברה ולצרכיה, ולכן אנו מצפים מהמערך הדיגיטלי של סאפיינס לחזק ולתמוך בסוכנים ובמשתמשים העסקיים שלנו ולאפשר להם לפעול בצורה מהירה ויעילה יותר".

"אנחנו גאים ביכולת לבנות שותפות הדדית ארוכה ורבת תועלת עם לקוחותינו", הדגיש רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס. "ההרחבה של הסכם זה נותנת ביטוי ליכולותיה של סאפיינס לטפל בפרויקטים קריטיים ומורכבים. טבעו המקיף והכולל של הפתרון שלנו הוכיח את עצמו כגורם מבדל עיקרי בהנעת תנופת הצמיחה שלנו".

אודותMedical Protection Society (MPS)

MPS הוא הארגון המוביל בעולם לביטוח רופאים, רופאי שיניים ואנשי מערכת הבריאות מפני תביעות וקובלנות. MPS מעניק הגנה ותומך באינטרסים המקצועיים של למעלה מ-300,000 חברי הארגון בכל רחבי העולם. החברות בארגון מקנה גישה ליעוץ ותמיכת מומחים לצד הזכות לבקש שיפוי בגין תביעות או קובלנות הנובעות מנהלים והתנהלות בתחום המקצועי.

מומחי הארגון מסייעים לחבריו במגוון רחב של בעיות משפטיות ואתיות העולות מההתנהלות המקצועית שלהם, ובכלל זה תביעות בגין רשלנות רפואית, קובלנות, חקירות של ההסתדרות הרפואית וההסתדרות לרפואת שיניים, דילמות משפטיות ואתיות, הליכי משמעת, תשאולים וחקירות של תאונות קטלניות.

הפילוסופיה הארגונית של הארגון מבוססת על תמיכה בנהלי טיפול בטוחים ברפואה וברפואת שיניים וסיוע במניעת הבעיות מבעוד מועד. הארגון עושה זאת באמצעות קידום הידע והמודעות בתחום ניהול הסיכונים בסדנאות ודרך למידה מתוקשבת, במתן הערכות סיכונים רפואיים, ובאמצעות פרסומים, כנסים, הרצאות ומצגות.

קרדיט צילום: יוסי אלוני


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il