TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Sophos משיקה תכנית שותפים משודרגת לאזור המזרח התיכון ואפריקה


התכנית תוכננה במטרה לענות על הצרכים של שותפים שונים ורמות ההתקשרות השונות שלהם עם Sophos
חברת Sophos , מובילה גלובלית באבטחת רשתות ונקודות קצה, המיוצגת בישראל על ידי Power Communications, מכריזה על תכנית שותפים חדשה למפיצים במזרח התיכון ואפריקה (MEA), על מנת לסייע להם להשיג את יעדי הגידול, וזאת עם מתח רווחים תחרותי, תכניות שיווק ייעודיות ותמיכה במכירות, הגנה ברישום עסקאות, כלי מכירות, הדרכה ואישורים ותכניות נוספות.
המטרה של התכנית הינה לצייד את השותפים עם משאבים והדרכה שיאפשרו להם למכור, לשווק, להפיץ וליישם את הפתרונות זוכי הפרסים של החברה להגנת ענן, רשת, שרתים ומשתמשי קצה עבור ארגונים בכל סדרי הגודל.
תכנית השותפים החדשה של Sophos מספקת גישה לפורטפוליו המקיף של פתרונות ההגנה המובילים לנקודות קצה ורשת של החברה, אשר תוכנן תוך חשיבה על שותפי החברה. שותפיה של Sophos יכולים לנהל את כל פתרונות החברה עבור כל לקוח באמצעות פלטפורמת ניהול מרכזית, Sophos Central. בתוך פלטפורמה זאת, ישנו לוח מחוונים שמאפשר לשותפים להפיץ רישיונות, להוסיף לקוחות חדשים לפי דרישה, להגביר מכירות ושירותים, להגדיל הכנסות ולקבל פרספקטיבה ברורה בזמן אמת על הפעילות של כל הלקוחות. שותפים יכולים להגיב לאירועי אבטחה ביתר מהירות ולעקוב אחר התראות בכל הרמות ישירות מלוח המחוונים, כך שהזמן שמנוצל לטיפול באירועים, כולל הקטנים שביניהם, הינו יותר יעיל ופרודוקטיבי.
לוח המחוונים של Sophos Central-Partner משלב תכנת Professional Service Automation (PSA), והשותפים יכולים גם להתחבר ולהתאים אישית תכנת Remote Monitoring and Management (RMM) מספקים מובילים על מנת לפרוס ולעדכן את סוכני Sophos מקומית.
תכנית זאת פותחת ערוצים חדשים לכל השותפים שיאפשרו להם להתחיל למכור פורטפוליו מוצרים רחב וחזק של מוצרי אבטחת מידע, ולספק פתרון להגנה מלאה והגנה סינכרונית ללקוחותיהם. התכנית משקפת את מחויבותה של Sophos לסייע לשותפים למכור את הדור הבא של טכנולוגית אבטחת המידע, העונה על האיומים המתוחכמים של ימינו. השותפים נהנים מהזדמנות אדירה להגדיל את עסקיהם על ידי מיצוי מקסימלי של הביקוש לפתרונות אבטחת מידע וכן לבחון הזדמנויות להגדיל מכירות בין הלקוחות הקיימים.
"הבנו שישנם הבדלים גדולים בגישת המכירות שאומצה על ידי השותפים שלנו. פיתחנו את תכנית השותפים לאזור לאחר קבלת משוב מהמפיצים שלנו, ושיתוף פעולה זה הביא למימושה של תכנית שותפים ברמה הגבוהה ביותר, שמשקפת את המחויבות העמוקה שלנו לשותפים ולגידול שלהם" אמר הריש שיב, סגן נשיא למזרח התיכון ואפריקה ב- Sophos. עוד ציין כי: "Sophos הינה חברת אבטחת המידע בעלת המיקוד הגבוה ביותר בעולם בשותפים, אשר מוכרת את פתרונותיה באופן בלעדי דרך רשת של יותר מ- 20 אלף שותפים סביב העולם ומסורה לגידול ולהצלחה של שותפיה. כחלק מהתכנית החדשה ואסטרטגית 'שותפים ראשונים, שותפים בלבד", החברה מציעה לשותפים ייעוץ במכירות, הדרכה ואישורים, משאבים למיתוג, תמיכה 24/7 והדרכה מעמיקה ללוח המחוונים של Sophos Central , על מנת לסייע לבנות יכולות ומומחיות".

אודות Sophos
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. פשוטים להטמעה, ניהול ושימוש, הפתרונות ,עתירי הפרסים של הצפנה ,הגנת רשת, דואר אלקטרוני, אינטרנט, התקנים ניידים ונקודות קצה של Sophos, מגובים על ידי רשת מעבדות גלובאליות המשמשות כמרכזי התמודדות מול איומים מתקדמים.
Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה.
לפרטים נוספים : www.sophos.com.

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית.
הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר.
החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il