TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הרשימה השחורה של קספרסקי


רשימת המעקב של קספרסקי אחר קמפיינים זדוניים מתוחכמים חצתה את רף ה- 100
בעבר היו רק מספר עשרות גורמי איום מתקדם, אלא שגם עולם הסייבר לא עומד במקום, והיום עוקב צוות המחקר והניתוח הגלובלי של מעבדת קספרסקי אחר פעילות של יותר מ- 100 שחקני איום ופעילויות זדוניות מתוחכמות אשר תוקפות ארגונים מסחריים וגופי ממשל ב- 85 מדינות. המספר המתרחב מוכיח כי שחקני האיום משפרים ומרחיבים את יכולות התקיפה שלהם, וכי שחקנים רבים מצטרפים לזירה ומגבירים את רמת הסיכון הכוללת.

התקפות ממוקדות כבר אינן עניין ליחידות עילית בלבד. בעוד שבשנים עברו סוג זה של פעילות דרש מומחיות רבה, יכולות נקודתיות ומימון רב, בימים אלה מבחינים חוקרי מעבדת קספרסקי בעלייתם של קמפיינים קטנים, לאו דווקא מתוחכמים - אך יעילים. קבוצות אלה צדות אחר מידע רגיש, אשר ניתן להשתמש בו כדי להשיג יתרון גיאופוליטי או אפילו למכור אותו לכל המרבה במחיר.

התקפות ממוקדות הן בעיה רצינית מכיוון שהטקטיקות שכמעט כל הקבוצות הקיימות מפעילות מבוססות על כלים המסוגלים להתגבר על פתרונות הגנת קצה ורשת. אפילו אם פתרונות ההגנה יעילים כנגד קוד זדוני רגיל ואף מתוחכם, הם לא יכולים להבטיח 100% זיהוי בכל הנוגע להתקפות ממוקדות. הדבר מתרחש מכיוון שהשחקנים שמאחורי קמפיינים מתוחכמים הם מקצוענים בהנדסה חברתית, הם עלולים להשתמש בפרצות יום אפס, והם מגבירים את השימוש בכלים מקובלים לגישה מרחוק במקום להשתמש בקוד זדוני. זו הסיבה שבגללה תוכנות אבטחה בתשתיות IT ארגוניות חייבות לכלול כיום גם מודיעין – צוותי אבטחה צריכים להיות מגובים בידע מומחה, כך שידעו מתי להיות ערניים, ואילו רמזים לחפש באם הארגון שלהם הופך מטרה.
"אנו עוקבים אחר התקפות ממוקדות יותר מ- 6 שנים כעת, וראינו סוג זה של פעילות הופך לכלי נפוץ עבור פעילות ריגול וגניבת כספים", אמר קוסטין ראיו, מנהל צוות מחקר וניתוח בינלאומי של מעבדת קספרסקי.

"התקפות ממוקדות יכולות להשפיע על סוגים שונים של ארגונים, לא רק ממשלות מושפעות מהן. מגוון ארגונים מסחריים – במיוחד בהיקפי אנטרפרייז – נמצאים בסכנה גם הם. אלה עלולים להפוך לגורם עניין עבור תוקפים מכיוון שהם פועלים מול גופי ממשל או צבא, או שהם מחזיקים נכסים אינטלקטואליים יקרים, או פשוט מאחר ויש להם גישה לנכסים פיננסים גדולים. במצב זה, קבלת התראה מוקדמת לגבי עלייתו של קמפיין זדוני המכוון נגד סוג מסוים של ארגונים יכולה להיות חיוניות עבור גופים אלה המעוניינים להגן על מידע רגיש. שירותי מודיעין המאפשרים לצוותי אבטחה של ארגונים לגשת למידע אודות האיומים המתוחכמים העדכניים ביותר הם בגדר חובה כיום".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il