TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מערך ניהול אחסון V7000 של יבמ במשרד הפרסום יהושע/TBWA ינהל 80 טרה-בייט ו- 140 משתמשים


משרד הפרסום יהושע/TBWA התקין מערכת אחסון וירטואלי V7000 של יבמ, לניהול כולל של מערך האחסון של החברה.
המערכת החדשה מאפשרת ניהול מרכזי של יותר מ- 80 טרה-בייט של נתונים, בשורת מערכות אחסון מתוצרת יצרנים שונים – תוך שיפור משמעותי של זמני הקריאה והכתיבה. המערכת תומכת בו-זמנית בעבודה בסביבת לינוקס, יוניקס ומקינטוש, הפועלות במשרד הפרסום.
יהושע/TBWA הוא משרד הפרסום הרביעי בגודלו בישראל (נתוני יפעת בקרת פרסום לשנת 2015). 140 עובדי המשרד עוסקים בפעילות הפרסומית, האסטרטגית והשיווקית של למעלה מ- 50 מותגים.
על מנת לתמוך באוכלוסיית לקוחות זו, עובדים עשרות אנשי מקצוע המשתמשים בתחנות עבודה מתקדמות, רובן בסביבת מקינטוש, תוך שהם מטפלים בקבצים גרפיים כבדים במיוחד ונדרשים לזמני תגובה מהירים. בשנתיים האחרונות גדל נפח קבצים אלה, ובמקביל צמח במהירות מספר התחנות העובדות בו זמנית ופונות אל מערכת האחסון. סביבת הניהול שפעלה עד כה במסגרת המשרד לא איפשרה מהירות עבודה מספקת, בעיקר לאנשי העיצוב הגרפי.
לדברי לילך מוסקוביץ, מנהלת מערכות המידע בפרסום יהושע /TBWA, "בסביבה כמו שלנו יש צורך תמידי לכמויות מידע מסיביות, תעבורת רשת מהירה וגיבוי און ליין של כל המידע. לאחר בדיקה מקיפה של השוק ביחד עם חברת קומפיומדיה, הגענו למסקנה לפיה יבמ עתידה לספק לנו את הפתרון היעיל ביותר, באופן העונה על כל הצרכים שהוגדרו – ומותיר טווח רחב לגידול עתידי. מערך האחסון החדש שיפר משמעותית את מהירויות העבודה בסביבת המק, את מהירות הגיבוי והוא נותן עתה מענה מלא לצורך להתמודד ביעילות עם נפח אחסון גדול במיוחד".
שי שוורץ, מנכ"ל קומפיומדיה, שותפה עסקית של יבמ, מסביר כי שיקול מרכזי בבחירת המערכת החדשה, היה האפשרות להמשיך ולהשתמש בשורת מערכות ותיקות הפועלות כבר בשירות משרד הפרסום, לרבות ZFS, 4500 ו- V3700. כל המערכות האלו עובדות עתה ומסונכרנות באמצעות המערכת החדשה – תוך שימור מלא של השקעות העבר. לדבריו, התקנת מערכת האחסון הווירטואלי V7000, ובמיוחד הטיפול המתקדם בזיכרון מטמון (CACHE) אותו מבצעת המערכת, מאפשרים לבצע סנכרון למשימות גיבוי והתאוששות ממצבי אסון (DR) במהירות הגבוהה פי שניים ויותר בהשוואה למערכות הקודמת – לרבות ביצוע גיבוי בזמן אמת, במקביל לעבודה השוטפת. עד להתקנת המערכת החדשה, היה גיבוי בזמן אמת מביא את מערך האחסון למגבלות הביצועים שלו וגורם האטה בעבודה במשרד.

עם השלמת התקנת המערכת, עבר משרד הפרסום מנוהל גיבוי שבועי וסינכרון אחת לתשעה ימים – לגיבוי דו-יומי וסינכרון אחת לשלושה ימים. בנוסף, איפשרה הוספת מערכת האחסון להאיץ משמעותית את עבודת שרת הדואר האלקטרוני הארגוני.
______________________________________________


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il