TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Safe-T ו– SecureAuth משלבות כוחות על מנת לאבטח את הגישה ל – Data Center


שיתוף הפעולה יגדיל משמעותית את היקף פעילותה של Safe-T בארצות הברית
Safe-T Data, מהחברות המובילות באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, (סימול ני"ע בבורסה- ספטי), מודיעה על חתימת הסכם OEM אסטרטגי עם ספקית אבטחת המידע המובילה, חברת SecureAuth.

שיתוף פעולה יאפשר לשתי החברות לשלב כוחות על מנת לאבטח את הגישה לסביבות ה – Data Center, ולעצור האקרים ותוקפים שונים בכניסה לארגון (perimeter). במסגרת ההסכם, חברת Safe-T Data שילבה את מוצר ה - RSAccess שלה, בפתרון מוביל השוק - IdP Authentication and Identity Management, ש- SecureAuth מציעה ללקוחותיה.

"הפתרון המשולב ש – SecureAuth תציע ללקוחותיה, משלב בין אימות רב-גורמי (Multifactor Authentication), ניהול זהויות (Identity Management), בקרה ביומטרית בזמן אמת (Real-Time Biometric Controls), ו - Single Sign-On, לבין גישה ייחודית להגנה על ה – perimeter של ה – Data Center." אמר ג'ף קוקווסקי, מנהל התפעול הראשי של SecureAuth. "בחרנו ב – RSAccess של Safe-T, מאחר והוא מוסיף יכולות גישה מאובטחת, בקרת גישה, והגנה על כלל האפליקציות הארגוניות, כך אנו מייצרים פתרון אחוד אשר יוצר שכבת הגנה בלתי חדירה לרשתות הארגוניות."

שחר דניאל, מנכ"ל Safe-T Data ציין כי: "המשימה שלנו, הייתה ליצור perimeter חדש לעולם ה – Data Center אשר ימנע מהאקרים גישה לשירותים האירגוניים. אנו עושים זאת, על ידי צמצום מרחב התקיפה, תוך מתן גישה פשוטה ושקופה לגורמים מורשים, כגון ללקוחות, שותפים עסקיים, עובדים ועוד.

SecureAuth זיהתה את החדשנות והייחודיות הטכנולוגית של RSAccess שלנו, וראתה פוטנציאל עסקי רב בשילובו עם מוצריה. אנו מאמינים כי ההסכם יגדיל את היקף מכירות מוצריה של Safe-T מלקוחותיה הרבים של SecureAuth, יגדיל את הכנסותיה של Safe-T בארה"ב ויפתח את הדלת לשיתופי פעולה דומים נוספים בארה"ב" הוא הוסיף.

RSAccess הינו פתרון קצה מאובטח וחדשני לאבטחת גישה. בהתבסס על טכנולוגיית הגישה ההפוכה של החברה, הכלי מאפשר להתגבר על אזורים בלתי-מאובטחים של רשתות תקשורת (DMZ), למנוע מיישומים מזיקים גישה ולהגן על רשתות מאובטחות בתוך התשתית הארגונית. פתרון הקצה שמציעה החברה מייתר את הצורך באחסון מידע רגיש באזורים הלא מאובטחים, ובכך מפחית את הסיכונים לחשיפת המידע.

אודות SecureAuth
SecureAuth , מובילה בפתרונות בקרת גישה סתגלניות, המאפשרים לארגונים לאשר זהויות ברמת אמינות גבוהה. פתרון ה – IdP של SecureAuth הינו פתרון אחוד המספק אבטחת מידע, אימות משתמשים, Single Sign-On, ושרות עצמי למשתמשים. שילוב זה מספק רמות גבוה של אבטחת זהות המשתמש, תוך שקיפות מלאה למשתמש הקצה. פתרון ה – IdP של SecureAuth מגן כיום על מעל חמישה מיליון משתמשים בעולם.
למידע נוסף על פתרונות החברה ניתן לעקוב אחרי בלוג החברה, חשבון הטוויטר של החברה (@SecureAuth), חשבון הלינקדאין של החברה, או בקרו באתר החברה - www.secureauth.com..
SecureAuth® IdP הינו סימן רשום של SecureAuth Corporation בארה"ב ומדינות נוספות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il