TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אמן ביצעה מהלך לשדרוג והנגשת אתר האינטנרט של בנק יהב באמצעות מוצר ההנגשה Access4All


היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים
קבוצת אמן הנגישה את האתר השיווקי של בנק יהב בהתאמה לתקנות הנגשת אתרי אינטרנט. תשתיות האתר השיווקי שעלה לאוויר מבוססות מערכת ה-Open Source שיישמה אמן, וכעת הוטמע באתר מוצר ההנגשה Access4All המאפשר את הנגשת האתר בקליק. הפרויקט נעשה תוך שיתוף פעולה בין אגף המחשוב והטכנולוגיה של בנק יהב לבין חטיבת הפיתוח והפיננסים של קבוצת אמן. היקף הפרויקט, שעלה לאוויר החודש, מוערך במאות אלפי שקלים.
האתר שמטרתו תמיכה בלקוחות והענקת מידע כללי על הבנק יהיה כעת אתר מונגש לפי תקנות הנגישות והתקן הישראלי 5568 והתקן הבינלאומי WCAG. באמצעות המוצר שהוטמע יכולים גולשי האתר להפעיל בלחיצת כפתור את אמצעי ההנגשה וכך לנווט בצורה קלה באמצעות המקלדת, לשנות את גודל הגופן וכן את בהירות הצבעים והקונטרסט לפי בחירה.
"המוצר החדש מאפשר לנו ליצור אתרים נגישים העומדים בתקנים הרלוונטים, ולפתור בעיות שהיו קשורות לתכנות וקודים של HTML והפחתת השגיאות עד לכאפס, מבלי לגעת בקוד המקור", מסביר זיו אברמוביץ' סמנכ"ל פיתוח ויישומים פיננסיים מקבוצת אמן. "פרויקט הנגשת האתר השיווקי של בנק יהב עומד בכל דרישות והתקנות של הנגשת אתרי אינטרנט. בנק יהב חיפש חברה מנוסה לצורך פעילות זו ולקבוצת אמן יש ניסיון רב בתחום הזה. מאחורינו פרויקטים מוצלחים רבים בתחום ואנו שמחים על הבחירה של בנק יהב בנו וצופים כי הפרויקט עתיד להרחיב ולשרת ציבור נוסף של משתמשי האתר בהצלחה רבה".
לדברי גדי דוידיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף מחשוב וטכנולוגיה בבנק יהב: "כחלק מהתקנות החדשות להנגשת אתרי אינטרנט בחרנו מספר חלופות שהיו על הפרק, בסוף תהליך בדיקה קפדני בחרנו בפתרון של קבוצת אמן המבוסס על הטכנולוגיה שלAccess4All המאפשר לנו לעמוד בתקנים הנדרשים לצד חיסכון משמעותי בעלויות הפיתוח.
זהו ללא ספק פיתוח חשוב המאפשר להנגיש לקהל לקחותינו את אתר האינטרנט השיווקי הכולל את סל השירותים שהבנק מציע וכמובן מידע אודות הפעילוית השונות. שיתוף הפעולה עם קבוצת אמן היה מוצלח מאוד והפרוייקט עמד בכל הפרמטרים שהוגדרו מראש ללא כל חריגה בתקציב, בזמן וכמובן באיכות.".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il