TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אשטרום מרחיבה את פעילותה באפריקה


הקבוצה מדווחת, כי ממשלת זמביה חתמה על הסכם למימון הפרוייקט עם מוסד פיננסי בינלאומי, ובהתאם ביצוע הפרוייקט יחל במהלך הרבעון הנוכחי
תבצע עבור ממשלת זמביה פרוייקט בהיקף של 200 מיליון דולר
במסגרת הפרוייקט תקים קבוצת אשטרום יחידות דיור ומבני ציבור בשטח כולל
של כ-122 אלף מ"ר, וכן את כל התשתיות התומכות בפרוייקט

גיל גירון, מנכ"ל קבוצת אשטרום: "הפרוייקט הנוכחי, שייצא לדרך בתקופה הקרובה, הינו חלק מיישום האסטרטגיה של קבוצת אשטרום להרחבת פעילותה באפריקה, בה אנו רואים פוטנציאל רב לצמיחה עתידית. בתקופה האחרונה פעלה הקבוצה בעיקר בניגריה, ועתה אנו נכנסים לפעילות במדינה נוספת, שאנו רואים כמתאימה להעמקת פעילותנו ביבשת, במקביל להמשך הרחבת פעילות אשטרום בשאר תחומי פעילותה בשווקים בישראל ובחו"ל".

קבוצת אשטרום מרחיבה את פעילותה ביבשת אפריקה. לאחר שורה של פרוייקטים שביצעה במהלך השנים בניגריה ובמדינות נוספות, מודיעה היום הקבוצה על התחלתו של פרוייקט משמעותי במדינת זמביה.
הקבוצה דיווחה היום, כי היא צפויה להתחיל בביצועו של פרוייקט בהיקף של כ-200 מיליון דולר בזמביה, וזאת לאחר שנחתם הסכם למימון הפרוייקט בין ממשלת זמביה לבין מוסד מימון בינלאומי. הסכם המימון היווה תנאי מתלת להתחלת הפרוייקט, שההסכם לגבי ביצועו נחתם באוקטובר 2015.
במסגרת ההסכם תקים קבוצת אשטרום, באמצעות חברת בת, עבור ממשלת זמביה פרויקט שיכלול יחידות דיור ומבני ציבור בשטח כולל של כ-122 אלף מ"ר, וכן תבצע את כל עבודות התשתית התומכות בפרוייקט.
זמביה היא מדינה נוספת בה פועלת קבוצת אשטרום באפריקה לאחר שהחלה לפעול ביבשת במדינת ניגריה בשנת 1978. מאז הקימה הקבוצה בניגריה בתי מלון, מוסדות להשכלה גבוהה, מבני ציבור, גשרים, שכונות מגורים ועוד. כמו כן, פעלה אשטרום בעבר באפריקה גם במדינות מאלי, גיניאה המשוונית ואחרות.

הרחבת הפעילות באפריקה מתרחשת במקביל להמשך הרחבת הפעילות של אשטרום בישראל, המתבטאת בכניסתה של הקבוצה למספר פרוייקטים משמעותיים בתקופה האחרונה, ביניהם: הסכם להקמת 320 יח"ד בפרויקט 'כרמי השרון' בכפר יונה; הקמת פרויקט הגדנ"ע בת"א להשכרה ארוכת טווח, בהיקף של כ-350 יח"ד; פרויקט להקמת מעונות הסטודנטים באוניברסיטת בן- גוריון; הקמת מתחם בתי המשפט בבת- ים ועוד.

קבוצת אשטרום היא מחברות הבנייה והנדל"ן המובילות בישראל, ופועלת בתחומי הקבלנות, התשתיות, הזכיינות, יזמות ונדל"ן מניב. לחברה פעילות בייצור, שיווק ומכירה של חומרי גלם לתעשיית הבנייה. בתחום היזמות פועלת חברת 'אשדר', אשר עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של שכונות מגורים בכל רחבי הארץ. בשווקים הבינלאומיים פועלת קבוצת אשטרום בתחומי הקבלנות, הייזום למגורים והנכסים המניבים במספר מדינות, לרבות באמצעות חברת הבת, אשטרום נכסים.
השליטה בקבוצת אשטרום נמצאת בידי 5 משפחות (נוסבאום, גירון, משורר, רובין וליפשיץ), המחזיקות יחד בכ-59% ממניות הקבוצה. כיו"ר החברה מכהן מר רמי נוסבאום, ומנכ"ל החברה הוא מר גיל גירון.

תמונתם של גיל גירון, מנכ"ל קבוצת אשטרום, ורמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון הקבוצה.
קרדיט צילום: ישראל הדרי


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il