TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר חושף כי האינטרנט הוא מקור למריבות ונתק במשפחה ולהתפוגגות הסמכות ההורית


לדרך בה אנו חיים את העולם הדיגיטלי יש השפעה גדולה על היחסים במשפחה, כך עולה ממחקר חדש של מעבדת קספרסקי ו- iconKids & Youth
בעידן שבו אנשים מבלים יותר זמן מאי פעם ברשת, מעידים חמישית מההורים והילדים כי האינטרנט ומכשירים מרושתים יכולים לגרום למתח במשפחה.
המחקר, אשר סקר למעלה מ- 3,700 משפחות ב-7 מדינות, מספק תובנות לגבי הדרך בה העולם הדיגיטלי משבש את הדינמיקה המסורתית במשפחה. אם בעבר היו ההורים המקור העיקרי לתשובות ועצות לשאלות ילדיהם, הרי שהיום, אחד מארבעה הורים (23%) מעיד כי ילדיהם מעדיפים לחפש תשובות ברשת מאשר לפנות אליהם.
המחקר גם מצא כי כמעט חצי (42%) מההורים אינם חברים של ילדיהם ברשתות החברתיות, וכי אחד מ- 5 (18%) הודה כי הדבר נובע מכך שזה יביך את הילדים. בסה"כ, חמישית מההורים (21%) והילדים (22%) מעידים כי האינטרנט הוא מקור למתח במשפחה. מדאיג מכל הוא הגילוי ששליש מההורים (31%) מאמינים כי האינטרנט מנתק אותם מילדיהם.
החיכוך עלול להחמיר בעקבות העובדה שלעיתים קרובות מכשירים המשמשים לגלישה באינטרנט הם משותפים. שני שליש מהמשפחות שנסקרו מציינים כי הם חולקים מחשב או טאבלט משפחתי. כתוצאה מכך, שליש מההורים (31%) התלוננו כי ילדיהם שברו את המכשיר המרושת או הדביקו אותו בווירוס (30%) ורבע מהם (24%) נדרשו לשלם עבור מוצר או שירות שהילדים הזמינו או הורידו. במקביל, 13% מהילדים האשימו את ההורים בכך ששברו מכשיר ו- 16% התלוננו כי ההורים מחקו להם בטעות מידע מסוים.
לדברי אנדריי מוצ'ולה, ראש הפעילות הצרכנית במעבדת קספרסקי, "טבעי כי שימוש - או שימוש שגוי - במכשיר מרושת ייצור חיכוך במשפחה. עם זאת, אנו מבלים יותר ויותר זמן ברשת, והדינמיקה המשפחתית משתנה. חשוב כי משפחות ישמרו על דיאלוג מתמשך באשר לדרכי הזיהוי והתגובה לסיכונים אפשריים, חשוב שיסכימו יחד על חוקים בסיסיים הקשורים לניווט בעולם הדיגיטלי, וחשוב מאוד לא להתפשר על הגנת הילדים ברשת. אנו ממליצים להתקין פתרון הגנת אינטרנט בכל המכשירים בבית ולוודא שמותקן בהם יישום בקרת הורים, אשר יכול לחסום גישה לאתרים ואפליקציות שאינם ראויים, ולמנוע שיתוף או מחיקה של מידע רגיש".
ג'אניס ריצ'רדסון, יועצת בכירה ב- European Schoolnet, מוסיפה: "למרות שהאינטרנט הופך למקור לחיכוך במשפחות מסוימות, מחקר שנערך לאחרונה על ידי זרוע המחקר של הנציבות האירופאית, מסמן מגמה צומחת המראה כי אחים ובני משפחה מורחבת מקבלים תפקיד גדול יותר בפעילות הילדים ברשת. לא מפתיע כי ילדים פונים באופן אינסטינקטיבי לאדם שהם תופסים כבעל יכולת לתקן בעיות טכניות, לייעץ לגבי אתרים וכלי אבטחה ולספק תגובה אובייקטיבית בשאלות רגישות. זה רק מחזק את החשיבות של פיתוח יכולות טכנולוגיות על ידי ההורים ובניית יחסי אמון עם ילדיהם, ובמקביל דורש קביעת חוקי יסוד לגבי שימוש במכשירים לצורך מניעת חיכוכים. אנו מאמינים גם כי רשתות חברתיות וספקי תוכנות צריכים לפתח כלים 'ידידותיים למשפחה".

למידע נוסף לגבי הגנה על ילדים באינטרנט, בקרו ב: kids.kaspersky.com. מידע נוסף אודות פתרון טכנולוגי לבעיות אלה ניתן למצוא ב Kaspersky Safe Kids.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
17/7/16
1. ממליץ להתקין על המחשבים בבית את "בקרת הורים גולשים בזמן" - אלון אמיתי
תוכנה חינמית ממשק בעברית. וממש מעולה.
http://www.surfingintime.com/
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il