TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נובה קיבלה המלצות קנייה מסטיפל, קנקורד ונידהאם


כולן במחירי יעד של 14 דולר למניה
ספקית פתרונות המטרולוגיה ליצרני השבבים דיווחה אתמול על שיא הזמנות של 45 מיליון דולר ברבעון השני 2016 עבור מערכות המדידה האופטית שלה, אשר מחזק את צפי החברה לרבעון שלישי חזק
המניה הגיבה לדיווח בעלייה של 5.2%. מתחילת השנה עלתה מניית נובה בכ-17%

לאחר הדיווח על הזמנות שיא: נובה קיבלה המלצות קנייה מ-3 בתי השקעות עם מחיר יעד של 14 דולר

האנליסטים בבית ההשקעות סטיפל העניקו למניה המלצת קנייה עם מחיר יעד של 14 דולר למניה, המהווה מכפיל 12 על רווח למניה של 1 דולר (הכולל הכנסות מריוורה). הם ציינו כי נובה דיווחה על הזמנות שיא של 45 מיליון דולר למערכות המדידה האופטית שלה שהתקבלו במהלך הרבעון השני של 2016 ויסופקו במחצית השנייה של 2016, וכי על פי דברי החברה ההזמנות הינן ממגוון מוצריה, מערכות משולבות ועצמאיות ופתרונות התוכנה שלה.
"אנו מאמינים כי הזמנות השיא מאשרות את תחזיותינו למחצית שנייה חזקה עבור נובה ויתכן שהמגמות במחצית זו יהיו מעבר לציפיות", כך לדברי האנליסט. "הזמנות אלו ככל הנראה הגיעו בעיקר מיצרני Foundry וזיכרונות DRAM. אנו מציינים כי TSMC החלה בהזמנות עבור ייצור בטכנולוגיית 10 ננומטר ומזכירים כי היסטורית, TSMC הינה הלקוחה הגדולה של נובה, ולנובה חשיפה גבוהה לטכנולוגיות המתקדמות ביותר. בתחום ה-DRAM, על פי בדיקתנו SK Hynix, תשקיע בטווח הקצר בטכנולוגיית 20 ננומטר, ונובה תהנה מכך. כמו כן לנובה חשיפה גבוהה לשוק ה-DRAM מצד סמסונג."
"מנקודת מבט של התעשייה, אנו מאמינים כי מגמות המחצית השנייה של 2016 הינן בהתאם לציפיות, עם צפי כי TSMC תשקיע בטווח העליון של הכרזותיה הפומביות. כמו כן, אנו צופים כי ההשקעות בתחום ה-DRAM יציגו צמיחה בטווח של 10%-20% ב-2017, כתוצאה מהשקעות של סמסונג, מיקרון ו-SK Hynix."

בבית ההשקעות קנקורד ציינו כי "מחיר היעד שלנו מבוסס על מכפיל 15 לרווח למניה הצפוי בשנת 2017. הנראות של נובה במחצית השנייה של 2016 עבור מערכות המדידה האופטיות ממשיכה לעלות לאור השקעות בטווח הקצר והבינוני עבור טכנולוגיות 5/7/10 ננומטר ומגבירות את הביטחון שלנו בתחזיותינו. אנו רואים בנובה השקעה דפנסיבית במקרה של חולשה אפשרית בשוק המוליכים למחצה. כמו כן, אנו מאמינים כי מדובר בסיפור צמיחה שיציג תוצאות טובות יותר משוק הציוד לתעשיית המוליכים למחצה." האנליסטים ציינו כי נובה מספקת פתרון הוליסטי שכולל שילוב בין טכנולוגיות מדידה אופטיות וטכנולוגיות X-Ray המאפשר מדידה מדויקת יותר של מבנים, שכבות דקות וחומרים, וכי הזמנות השיא שמציגה נובה לרבעון השני של 2016, כ-45 מיליון דולר, צפויות להיות מסופקות ברובן במחצית השנייה של 2016 והינן עבור לקוחות יצרניFoundry וזיכרונות, ממגוון מוצרי נובה, כולל מערכות משולבות, עצמאיות ופתרונות תוכנה.
כמו כן ציינו את צפי הנהלת החברה למחצית שנייה של 2016 שתהיה חזקה מהמחצית הראשונה.

האנליסטים בבית ההשקעות נידהאם העניקו למניה מחיר יעד של 14 דולר, המבוסס על מכפיל 13 לרווח של החברה בשנת 2017, בנטרול קופת המזומנים, וציינו את דיווחה של החברה על הזמנות שיא של 45 מיליון דולר ברבעון השני של 2016, אשר יאפשר לה להציג תוצאות חזקות במחצית השנייה של 2016.
"אנו ממליצים להתמקד בחשיפה של נובה ל-TSMC והשקעותיה בטכנולוגית 10 ננומטר וכן בפיתוח טכנולוגיות 5/7 ננומטר, בחשיפה של נובה להשקעות בטכנולוגיות המתקדמות של יצרניFoundry וזיכרונות, בעיקר בסין, בהשקעות בתחום ה-3D NAND ובהמשך אספקת פתרונות מדידה אופטיים בשילוב טכנולוגיית X-Ray. ההזמנות הן מלקוחות Foundry כמו גם מיצרני זיכרונות, זאת בהמשך להודעת החברה ברבעון הראשון על הזמנות של 20 מיליון דולר מיצרני Foundry. אנו מאמינים כי ההזמנות החזקות ברבעון השני נובעות בין השאר מהשקעות של TSMC בטכנולוגיות 5/7/10 ננומטר. נובה מרחיבה את דריסת הרגל שלה באמצעות היצע רחב למערכות מדידה אופטיות. החברה הוכיחה כי פתרונותיה עונים לדרישות המורכבות של לקוחותיה, תוך שהיא מציעה יכולות מתקדמות ופונקציונליות באמצעות פתרונות תוכנה. אנו מאמינים כי צבר ההזמנות מעיד על עליה בנתח השוק של נובה."
"ציפיות השוק מנובה הינן להכנסות של 85.3 מיליון דולר בלבד, במחצית השנייה של 2016, כך שלאור ההזמנות עליהן דיווחה החברה, נובה תצטרך להבטיח הכנסות נוספות של 4-10 מיליון דולר בלבד. לאור מגמות השוק ותחזית שלנו לביקושים חזקים, דבר זה נראה כיעד קל עבור נובה", כך על פי נידהאם.

המלצות הקנייה, ותמונתו של איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה מכשירי מדידה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il