TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טיסה ראשונה מוצלחת למטוס התובלה המושבח C-130H


לאחרונה הושלמה בהצלחה טיסה ראשונה בסדרת טיסות ניסוי למטוסי התובלה מסוג H130C- (הרקולס), שהושבחו על ידי אלביט מערכות, עבור חיל האוויר הישראלי
בהסכם מול מנהל הרכש במשרד הביטחון. תכנית הניסויים להמשך סוכמה ותושלם בחודשים הקרובים.

במסגרת טיסות הניסוי נבדקים ביצועי המערכת במספר מצבים ובגבהים שונים, ביום ובלילה, על מנת לבחון את ביצועי המערכת במתארי טיסה שונים. במהלך הטיסה הודגמו יכולות טיסה עם "ראש בחוץ", תצוגת וידאו על גבי התע"ל (תצוגה עילית) וכן הצגת נתוני הטיסה ומערכת הניווט בתלת מימד, אפליקציות מתקדמות לנחיתה בראות מוגבלת וכן יכולות עקיבה. טיסות הניסוי כללו גם תדלוק אווירי.

הטייסים הביעו שביעות רצון מהיכולות המשופרות של המטוס. בתחקיר הדגישו הטייסים את תרומת המערכת לבטיחות הטיסה ולהגברת ההתמצאות הסביבתית במהלך הטיסה. כן ציינו כי ההטסה באוריינטציית "ראש בחוץ" תרמה להפחתת העומס בתוך הקוקפיט ושיפרה את התקשורת בין אנשי צוות האוויר במהלך הטיסה.

פרויקט ההשבחה של מטוסי ה- C-130H, שנחתם בשנת 2012 עם מנהל הרכש במשרד הביטחון, מאפשר לחיל האוויר להאריך את חייו המבצעיים של המטוס ולשפר משמעותית את יכולותיו, במיוחד בתחומי ניווט הטיסה המדויק, טיסת לילה בגובה נמוך והיכולת לטוס בתנאי מזג אוויר קשים. ההשבחה מגדילה את בטיחות הטיסה ומקטינה את עלויות התפעול באמצעות התקנת מערכות דיגיטליות מתקדמות המחליפות את המערכות האנאלוגיות המיושנות, שהפכו ללא אמינות ויקרות לתחזוקה, לאחר ארבעה עשורים של שירות אינטנסיבי בחיל האוויר.

בהשבחת כלי הטיס נעשה שימוש במערכות, תתי-מערכות ואפליקציות מתקדמות ביותר המקובלות כיום בפרויקטים להשבחה אזרחית וצבאית, במטרה לענות על הצרכים המבצעיים ולהתממשק בעתיד עם טכנולוגיות חדשניות.

חומר רקע- השבחות קודמות של אלביט מערכות למטוסי תובלה צבאיים:
חיל האוויר הישראלי- 130-C:

· אלביט מערכות זכתה בחוזה של משרד הביטחון להשבחת מטוסיH-130 בחודש דצמבר, 2012.
· בינואר 2014 זכתה אלביט מערכות בחוזה המשך לאספקת יכולות H130-C לחיל האוויר ובכך לאפשר לו לעמוד בסטנדרטים של התקן הבינלאומי CNS\ATM (Communications Navigation and Surveillance\ Air Traffic Management) ואף לפעול במרחב האווירי האזרחי.

· ביטאון חיל האוויר דיווח באוקטובר 2015 על הגיחות הראשונות שביצע מטוס ה-H130-C המושבח. במהלך הגיחות סא"ל אריאל מנור, ראש מחלקת הנדסת כלי טיס אמר " בפועל חיל האוויר מקבל כלי טיס חדש" המטוסים החדשים יהיו בעלי יכולות מבצעיות משופרות במיוחד בכל הנוגע לטיסה בגובה נמוך ולטיסה בלילות חשוכים במיוחד."

בשנים האחרונות ביצעה אלביט מערכות מספר פרויקטים להשבחת מטוסי תובלה וביניהם:
· התקנת מגוון מערכות אלקטרוניות במסגרת השבחת מטוס התובלה 130-C של חיל האוויר הקוריאני וכן שדרוג תא הטייס האנלוגי ב"קוקפיט זכוכית" בעזרת מערכות תצוגה דיגיטליות.

· השבחת מטוס 130-C עבור חיל האוויר הרומני. במסגרת פרויקט זהה ותקנו במטוס מגוון מערכות של אלביט מערכות ל"א וסיגינט- אלישרא. הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה עם חברות מקומיות ברומניה בהובלת התעשייה האווירית הרומנית.

· השבחת מטוס 95-C של חיל האוויר הברזילאי על ידי Aeroelectronica (AEL), החברה הבת הברזילאית של אלביט מערכות. הפרויקט כלל הטמעה של מערכות אוויוניקה שונות כגון מפות דיגיטליות, מערכות תצוגה שונות ומערכות קשר וניווט, שנועדו לשפר את ביצועי המערכת ואת סיכויי בטיחות הטייס. מערכות האוויוניקה המוטמעות מעמידות את המטוס המושבח בקנה אחד עם הסטנדרטים המצופים ממטוס חדש במיוחד בתחום בטיחות הטיסה ובטיסה בתנאי מזג אוויר קשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il