TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה צפויה להיפתח במגמה חיובית


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו שלילי בשיעור של 0.1%
הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה חיובית על רקע מגמה שורית בשווקי העולם.

שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
מדד S&P500 פרץ לשיא חדש לאחרונה , אתמול הצטרף מדד הדאו ג'ונס ומדדי נסדק וראסל עדין מאחור אך מתקרבים לשיא.
אין לי וודאות מלאה לגבי המהלך הנוכחי, השוק דשדש מעל שנה וחצי ופתאום פורץ , הוא דשדש יחסית ולא ייצר מימוש עמוק בשביל לספק הצדקה ברורה לפריצה. גם לא היה שום שיפור כלכלי רציני.
אם כן הכל אפשרי, טווח קצר חיובי ואין להתנגד למגמה.

אין שינוי פונדמנטלי בארה"ב ובגלובלי שמצדיק עליות כאלו אך שילוב של מס' דברים תורם לעלית בשווקים כעת.
ריבית נמוכה וכמות הכסף העצומה הפנויה להשקעות , ריבוי סיכונים מעלה סבירות למעורבות של הבנקים המרכזיים ואת זה השוק אוהב ,הריבית לא עולה בקצב מהיר , התאוששות הנפט בחודשים האחרונים,דוח התעסוקה האחרון שידר המשך יציבות ולא נסיגה בנוסף לדוח קודם כך שהפחית חששות והחזיר תחושת היציבות.

עונת הדוחות
לאחר הראלי האחרון והתנופה שקיבל השוק עונת הדוחות תקבע אם יש דלק להמשיך ולהתקדם בשוק או שהפריצה היא פריצת שווא.

בהיבט הטכני
הסנטימנט החיובי חזק , מדד ה S&P500 פרץ את טווח 2140-2130 וזה כבר מספק טריגר פסיכולוגי.
תמיכות למעקב וכל עוד ומעל השוק בכיוון עולה:
2120 + וחשובה 2100.במידה והשוק ממשיך להתקדם וכך הוא צריך לעשות בשביל לשמור על מומנטום ותנופה , אפשרי שנראה 2180-2170.

ציינתי בחודשים האחרונים שאני מאמין שהשוק יפרוץ לשיאים חדשים עם פוטנציאל של 30-10% כמהלך הבא שימשך זמן רב,ואם זה יקרה לפני מימוש טוב נוסף ישאר חשש באוויר להתממשות בכל עת.הערכתי שסביר יותר שזה יתרחש לאחר מימוש רציני נוסף ולא מיד. לא פסלתי פריצה מהותית כבר תקופה אני מדגיש אך הערכתי סבירות נמוכה יותר לכך בתקופה זאת. השוק מפתיע בעוצמו בינתיים ואין להתנגד למגמה עד שיכנס איתות אחר זורמים חיובי.

מנכ"ל מט"ח 24 דוד מסיקה:" אמש הדולר רשם את המשך הירידות אל מול השקל כמגמה ממושכת שמלווה את צמד המטבעות מי זה מספר יממות. מדובר בהמשך הנסיגה מהסנטימנט השוורי והובלה איטית לקראת חידוש גל העליות של הצמד. כעת מסתמן מתוך חלון זמן זה, כי הדולר-שקל הולך ומתכנס לתוך תבנית דשדוש זמנית התחומה בין נקודת תמיכה של 3.81 ש"ח לבין 3.91 ש"ח. אף על פי שזוהתה ונרשמה מגמת ירידה ביממות האחרונות, עדיין עיני המשקיעים צפויים לצאת בטווח הבינוני מתוך תבנית הדשדוש הזו ותחילתו של התיקון טכני מעלה הינו רק עניין זמן. מתחילת השבוע הדולר רשם ירידות של מעל 0.5% אל מול השקל ברמה הרציפה ,אך מתחילת החודש תנועות הדולר נרשמות כתנועות מינוריות של קצת יותר מ0.15% לכיוון מעלה.

אמש הגזרה האירופאית המשיכה לספק את התנודות לשוק המטבעות ומלאכת הרכבת הממשלה החדשה בממלכה הבריטית צפויה לתת זרז נוסף להתאוששות הליש"ט. ראשת הממשלה החדשה מונתה לתפקיד, החלה בהרכבת הקבינט ותהליכי היציאה מהאיחוד בהקדם האפשרי. כמו כן, היבט נוסף שיתן את אותותיו על הליש"ט יהיה החלטת הריבית שיפרסם היום הבנק המרכזי בממלכה. בסופו של דבר, הווקטורים המשמעותיים של מינוי הממשלה החדשה בשילוב הכלים של הכרזת הריבית בעיתוי הקיים, יהווה את המשך התנודתיות של הליש"ט וככול הנראה תיקון טכני מעלה בטווח הבינוני\ארוך."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il