TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת PowToon בחרה בפתרון שיווק בענן של אורקל


Oracle Responsys כמערכת ה- Email Marketing הגלובלית שלה
חברת PowToon, בחרה ב-Oracle Responsys Marketing Cloud מבית אורקל כמערכת ה- Email Marketing לניהול הקשר עם כ- 10 מיליון לקוחותיה ברחבי העולם.
חברת הסטארטאפ PowToon, שנוסדה בשנת 2012, מספקת פלטפורמת DIY ליצירת סרטוני אנימציה קצרים ומצגות דינאמיות.
PowToon מציעה מגוון תכנים ויזואלים ואסטרטגיים הנדרשים למשתמש, ממשק ה- drag & drop וסביבת העבודה של המוצר מבטיחים שכל משתמש PowerPoint ממוצע יוכל לייצא תוצר איכותי,מקצועי ואינטראקטיבי בתום מספר דקות עבודה.
בין לקוחות החברה נכללים כ- 80% מחברות ה Fortune 500 בנוסף למוסדות אקדמים ועסקיים מובילים מהעולם.
Oracle Responsys הינו פתרון B2C Cross Channel Marketing והינו חלק מסוויטת הפתרונות של Oracle Marketing Cloud הכוללת פתרונות לעולמות השיווק (Eloqua Marketing Automation Maxymiser, BlueKai DMP), כלל הפתרונות הינם פתרונות ענן, מה שאומר זמני הטמעה קצרים יחסית ומדיניות תמחור נוחה יותר בהשוואה לפתרונות אחרים. פתרונות אורקל לעולמות השיווק נבחרו ע"י אנליסטים מובילים בעולם כמובילי שוק ברמה העולמית.
פרויקט ההטמעה , המבוצע ע"י צוות Oracle Marketing Cloud Professional Services מאנגליה, המביא איתו ניסיון רב מפרוייקטים דומים בארץ ובחו"ל, התחיל בתחילת חודש מאי וצפוי להימשך עד תחילת חודש אוגוסט, כשבמועד זה צפוייה הפעלה מלאה של המערכת.
לדברי אופיר פלטנר, Online Marketing & Operations Manager ב- PowToon – ההיכרות המוצלחת שלי עם Oracle Marketing Cloud התחילה בעבר כלקוח Oracle Eloqua. בארגון גלובלי כמו PowToon חיפשנו מערכת רובסטית שתוכל לתמוך בצמיחה המואצת שלנו כחברה. לפיכך היה זה אך טבעי שנמצא את הפתרון באורקל. הסיבות למעבר ל- Oracle Responsys הן יכולות מתקדמות המיושמות בצורה קלה ויעילה, כמו גם פונקציונליות עשירה – בנושאי סגמנטציה, אופטימיזציה, טיפול בתוכן דינמי והתמודדות עם מיילים בשפות רבות. רמת השירות הגבוהה ובעיקר המחוייבות של אורקל כיצרן מוביל להצלחת הפרוייקט יסייעו לנו לנהל באופן יעיל יותר את תהליך ההתקשרות עם בסיס הלקוחות הגלובלי שלנו, ואני שמח על הבחירה בהם כשותפים לדרך.
לדברי ארנון ברזילי, מנהל תחום Customer Experience באורקל ישראל, "לאחר שחברת Wix בחרה ב- Oracle Responsys אנו רואים התעניינות רבה בפתרון בקרב חברות אונליין וחברות מסורתיות שרואות את חוויית הלקוח ויצירת תקשורת מותאמת פרסונלית אליו ולהעדפותיו כנושא מרכזי ואסטרטגי. עצם העובדה שחברת אונליין נוספת מהסוג וסדר הגודל של PowToon במיוחד בוחרת בפתרון שלנו מהווה דוגמה חיה ליתרון והערך המוסף שפתרונות ה- Oracle Customer Experience והניסיון של אורקל כחברה גלובלית מביאים ללקוחות הישראליים, גדולים כקטנים. PowToon היא דוגמה מצויינת ללקוח סופר-מודרני שבחן את הפתרון של אורקל לעומק, בחר אותו למול הפתרונות המתחרים בשוק, ונעזר בניסיון הגלובלי של אורקל כדי להגיע ליעדים העסקיים בצורה המהירה ביותר. אנחנו גאים להיות שותפים להצלחה של חברה גלובלית מובילה כדוגמת PowToon .




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il