TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

iintoo גייסה 10.5 מיליון שקל ממשקיעים לפרויקט נדל"ן בלונדון


מדובר בפרויקט שהיקפו הכספי הכולל הינו 30 מיליון שקל והוא מיועד למכירה בתוך שנה וחצי
הישראלים לא ממש מתרגשים מהברקזיט. Iintoo, הרשת החברתית להשקעות בנדל"ן של ערן רוט ודב קוטלר, גייסה בשבוע האחרון 10.5 מיליון שקל להשקעה בפרויקט נדל"ן בלונדון שהיקף ההשקעה הכולל בו נאמד על כ- 30 מיליון שקל. מדובר בפרויקט להסבת נכס מסחרי לפרויקט מגורים שיכלול 14 יחידות דיור, תוך ניצול זכויות בנייה בשטח הצמוד לו, ברחוב ברודווי בשכונת אילינג (Ealing).

במסגרת העסקה תעמיד Iintoo הלוואה ליזם הפרויקט לתקופה של 18 חודשים כאשר עומדת לו הזכות לפרוע אותה כבר לאחר שנה. ההלוואה כוללת התחייבות של החברה היזמית לרכוש את חלקם של המשקיעים במחיר שסוכם מראש ומגובה בערבות אישית של היזם (Buy Back). תהליך הבנייה צפוי להסתיים בתוך 15 חודשים והדירות תימכרנה בתוך כשנה וחצי.

Ealing, ממוקמת צפון מערבית למרכז לונדון במרחק 10 דקות נסיעה בלבד ברכבת, ונחשבת לאחת השכונות היוקרתית בסביבת עיר הבירה הבריטית. הביקוש לדירות בשכונה מבוסס על רוכשים מקומיים, ופחות על משקיעים זרים בשל אופיו העירוני של האזור וצפוי לעלות. לקראת 2019, תושלם בניית רכבת ה-Crossrail, שתחבר את השכונה ל-40 תחנות במרכז העיר, דבר שיעלה עוד את הביקושים ואת מחירי הדירות.

ערן רוט, בעלים משותף ומנכ"ל אינטו: "תהליך היפרדות אנגליה מהאיחוד יוצר הזדמנויות וסיכונים. גידרנו את סיכוני הנדל"ן בעסקה בהיבט של התחייבות חוזית של היזם, המגובה בערבות אישית לפרוע את חלקם של משקיעי הרשת לאחר 18 חודשים מתחילת ההשקעה בריבית שנתית ובכך ניטרלנו את סיכון אי ודאות מצב שוק הנדלן בלונדון ואפשרות לירידת ערך הדירות".

"ישראלים רבים קנו פאונד מאז הברקזיט בעקבות נפילת השער, ומחפשים אפיקי השקעה במטבע הבריטי ובאופן טבעי, נדל"ן מהווה אפיק השקעה מסורתי ויציב. אפשרנו למשקיעי הרשת החברתית להיכנס להשקעה בלונדון תוך ניצול רמות הפאונד הנמוכות בסוג השקעה נדלני"ת שלא תושפע מהברקזיט, זאת מאחר והפרויקט פונה לקהל משפרי הדיור הבריטי. מחירן של הדירות בפרויקט צפויים להיות בממוצע כ- 600 אלף פאונד לדירות 1-2 חדרים".

חברת iintoo הוקמה לפני כשנה על ידי דב קוטלר, לשעבר מנכ"ל ישראכרט ובנק איגוד, ועל ידי ערן רוט, ששימש כשותף ומנכ"ל בקרן השקעות בנדל"ן. מדובר ברשת השקעות חברתית, המהווה פלטפורמה בינלאומית שמאפשרת למשקיעים פרטיים רגילים לחבור יחד להשקעות נדל"ן גדולות ואיכותיות בסיכון נמוך, עם פוטנציאל לתשואה שנתית גבוהה, ובכך לקחת חלק בהשקעות בכל העולם, גם בכאלו שמשתתפים בהן משקיעים אמריקאים לדוגמה. כל חבר ברשת החברתית יכול להשקיע ולקחת חלק בהשקעות בכל העולם, כשהרף המינימלי להשקעה הינו 25,000 דולר.

אחד היתרונות הגדולים ב- iintoo הוא שהמשקיע בוחר את ההשקעה הספציפית ואת המגזר בו הוא מעוניין להשקיע- מקבצי דיור, נדל"ן מסחרי, בתים פרטיים ועוד. בנוסף, כל משקיע יכול להתייעץ עם משקיעים אחרים ברשת, כמו גם להתחבר ולעקוב אחר משקיעים אחרים בשקיפות מלאה ובהתאם להגדרות הפרטיות שכל משתמש מגדיר. בכך אפשר לנצל את חכמת ההמונים ולזהות בעוד מועד טרנדים וכיוונים שמתגבשים בקרב ציבור המשקיעים.

קרדיט צילום: מקס מורון


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il