TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלביט מערכות חושפת בתערוכת Farnborough 2016 את SPECTRO XR- מטע"ד אלקטרו אופטי פורץ דרך


ייחודי בעל ספקטרום שידור רחב ויכולות מודיעין ארוכות טווח
אלביט מערכות חושפת בתערוכתFarnborough 2016 את מטע"ד SPECTRO XR (Extra Range), מטע"ד אלקטרו אופטי המתקדם והחדשני ביותר שלה המיועד למשימות מודיעין ואיכון מטרות.

SPECTRO XR היא מערכת אלקטרואופטית בעלת טווח רחב במיוחד, המיועדת לביצוע משימות מודיעין, בתנאי יום ולילה. למרות ממדיה הקטנים של 15 אינץ' המערכת מסוגלת לספק יכולות של מטע"ד 20 אינץ'. המטע"ד מורכב ממערכת דימות בטווח רחב המשלבת מספר מצלמות לכדי מצלמה אחת וכך מעניקה יכולות משופרות ללא התפשרות על גודלו או משקלו של המטע"ד. SPECTRO XR משתמש בכ-9 סנסורים ולייזרים יציבים ומתקדמים במיוחד, לביצועים מיטביים גם בתנאי מזג אויר קשים. העיצוב המודולרי של המטע"ד מאפשר ללקוחות לבחור ולהתאים אותו לצרכיהם הן מבחינת ביצועים נדרשים והן מבחינת עלויות.

ניתן להרכיב את המערכת על מגוון פלטפורמות דוגמת מטוסים ומסוקים, בלוני תצפית, וכלים ימיים.
מנעד רחב של ממשקי שו"ב מאפשרים אינטגרציה בין מערכת ה-SPECTRO XR לבין מערכות שונות על גבי הפלטפורמה דוגמת מחשבי משימה, מכ"מים, תקשורת נתונים ומערכות מעקב המוצגות על הקסדה. ב-SPECTRO XR תכולות דוגמת GPS ו-DVR ) Digital Video Recording) ומפות נעות המציעות יכולות אוויוניקה משודרגות ודורשות מינימום התאמות.

מערכת ה- SPECTRO XR מפחיתה מהעומס הנתון על המפעיל על ידי שימוש בטכנולוגיות איחוד תמונות (MWIR-Medium Wavelength Infrared, Visible & Near Infrared-VNIR, SWIR-Shortwave Infrared), הגדלת תמונה ועל ידי שימוש בנתוני מיקום. מאפיינים אלה ותכונות מבצעיות נוספות מסמנים את ה-SPECTRO XR כמטע"ד אידאלי למשימות מודיעין חילוץ והצלה.

באמצעות לייזרים וחיישנים פרי פיתוחה מספקת אלביט מערכות ביצועים גדולים במעטפת קטנה, כל זאת תוך עמידה באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. SPECTRO XR מבוסס על ניסיון בן 20 שנה בפיתוח מטע"דים אלקטרו אופטיים דוגמת מטע"ד הAMPS ועל משפחת מטע"די CoMPASS אשר יותר מ-1,000 מהם פעילים בתוכנית Watchkeeper באנגליה, תכניות מסוקים אסיאתיות, על מגוון פלטפורמות ימיות ואף במטוסי סיור ימיים ברחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il