TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Sophos הוכרה כ"בעלת חזון" ברבוע הקסם של גרטנר


לניהול מכשירים ניידים בארגון (EMM) שלוש שנים ברציפות
מובילה גלובלית בהגנת רשת ונקודות קצה, המיוצגת בישראל על ידי Power Communications, מודיעה כי גרטנר הכירה בה כ"בעלת חזון" (Visionary) בדוח רבוע הקסם לניהול מכשירים ניידים בארגון (EMM) זו השנה השלישית ברציפות. עם פתרון Sophos Mobile Control, חברת Sophos הינה הספקית היחידה השנה ברבוע הקסם ל- EMM, הממוקדת באבטחת נקודות קצה ורשת.
כפתרון מקיף לניהול מכשירים ניידים בארגון, Sophos Mobile Control הוא קל להפעלה, קונפיגורציה וניהול עבור אנשי מערכות המידע. הפתרון כולל מכלים מאובטחים ומוצפנים שמפרידים בין מידע עסקי ופרטי, דבר בעל חשיבות, הן לארגון והן למקרים של הבאת המכשיר הפרטי מהבית (BYOD). Sophos Mobile Control כולל את Sophos Mobile Security להגנה מפני איומים און-ליין ונוזקות במכשירי אנדרואיד. הגרסה האחרונה, Sophos Mobile Control 6.1, מרחיבה את ניהול הפלטפורמה כך שתכלול טאבלטים Windows10, מחשבים ניידים ושולחנות עבודה, לצד מכשירים ניידים באותה קונסולת ניהול, דבר שמאפשר מדיניות אבטחה עקבית וגישה מאובטחת למשאבי הארגון דוגמת אימיילים ואינטראנט.
"מכשירים ניידים ממשיכים להוות אתגר לעסקים, ככל שמובילי מערכות המידע צריכים להעריך את אבטחת 'כל הדברים' שמתחברים לרשת שלהם במטרה למנוע פריצות יקרות ולהשיג הגנה על מידע ופרטיות. מכשירים חכמים שבהם נעשה שימוש במידע ארגוני, דרך אימייל או קבצים משותפים בכלי שיתוף פעולה בענן, הנם מטרה נוספת להאקרים ומהווים דרך נוספת לזליגת מידע," אמר דן שיאפה, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל, קבוצת אבטחת משתמשי הקצה של Sophos. "Sophos Mobile Control פותח על מנת לספק את ההגנה המקיפה ביותר ואת כל היתרונות התפעוליים של BYOD על ידי שמירה על המידע העסקי מאובטח, תוך הפרדה של המידע העסקי והפרטי".
כדי ללמוד מה גרטנר אומרת על שוק ה- EMM, הורידו את הדוח המלא של גרטנר כאן, וקראו עוד על האנליזה בבלוג של Sophos.

אודות רבוע הקסם
גרטנר אינה תומכת בכל ספק, מוצר או שירות המתואר בפרסומי המחקר שלה, ואינה מייעצת למשתמשי הטכנולוגיה לבחור בספקים אלו בעלי הדרוג הגבוה ביותר בלבד או דרוג אחר. פרסומי המחקר של גרטנר כוללים את הדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואין להתייחס אליהם כהצהרות או עובדות. גרטנר מתנערת מכל אחריות, מפורשת או משתמעת בהקשר למחקר זה, כולל כל אחריות ליכולת למוצר להיסחר או התאמה למטרה מסוימת.

אודות Sophos
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. פשוטים להטמעה, ניהול ושימוש, הפתרונות ,עתירי הפרסים של הצפנה ,הגנת רשת, דואר אלקטרוני, אינטרנט, התקנים ניידים ונקודות קצה של Sophos, מגובים על ידי רשת מעבדות גלובאליות המשמשות כמרכזי התמודדות מול איומים מתקדמים.
Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה.
לפרטים נוספים : www.sophos.com.

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית.
הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר.
החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il