TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ישקר שידרגה את מערכות ניהול הייצור לסביבת Zend PHP על שרתי System i של יבמ


חברת ישקר השלימה בהצלחה פרוייקט לשידרוג שרת Zend הפועל על גבי מערכת System i מתוצרת יבמ.
השידרוג מאפשר לישקר ליהנות משורת פונקציות מתקדמות בתחומי ניהול הייצור, הניטור ופתרון בעיות בסביבת Zend, באמצעות מערכת Z-Ray – בשילוב עם שירותי תמיכה של יבמ, במסגרת ערכת כלי השפה אותה מציעה יבמ למשתמשים בשפת התכנות PHP. מערכות ניהול הייצור מבוססות Zend ושרתי System i החליפו מערכות קודמות בתחום זה, שפעלו בסביבת דוט.נט.
במסגרת הפרוייקט, הופעלה בישקר מערכת חדשה של שרת Zend על גבי System i של יבמ, הן באתר המרכזי של ישקר בתפן, והן בשורת חברות בנות ושלוחות הפועלות ברחבי העולם. האתר בתפן מסוגל עתה לנטר את האפליקציות השונות הפועלות על גבי השרתים בפריסה כלל-עולמית זו – במתכונת התומכת במודרניזציה של העבודה, ומעבר מקיף מיישומים מבוססי "מסופים ירוקים", אלפא-נומריים לממשק גראפי מודרני, בתקני Web. בנוסף מאפשרת המערכת תהליכי פיתוח מהירים יותר, ניפוי שגיאות ופריון גבוה יותר של צוות הפיתוח הפנימי בישקר.
לדברי דני גולדבאום, מנהל פרוייקטים בחברת ישקר, מאפשרת הפעלת שרת Zend על מערכות System i להימנע מהצורך להפעיל שרתי Web חיצוניים לצורך גישה ליישומי הניהול הפועלים על גבי המחשב המרכזי של החברה – וליהנות ממכלול היתרונות אותם מציעה סביבה מנוהלת ומאובטחת זו, המשלבת את בסיס הנתונים של השרת ומערכת מקיפה של כלי בקרה, ניהול ושליטה.
אחד היישומים המרכזיים אותו משרתת הסביבה המשולבת החדשה, היא מערכת זימון היצור על גבי מכונות העיבוד של ישקר, שם משתמשים בממשק גראפי לניתוב משימות בין המכונות השונות - בתצוגה גראפית. בנוסף, פועלות על גבי המערכת אפליקציות ניהול משולבות בגרפים, אפליקציה לדיווח פיננסי, אפליקציה לריכוז והכנה של דוחות מאוחדים, ושורת מערכות פנים ארגוניות. השרת המרכזי תומך גם בעבודת משתמשים מחוץ לארגון הניגשים אליו באופן קבוע. כך, יכולים לקוחות להזין ישירות הזמנות ולהיות חלק מניהול המלאי, וספקים השותפים לתהליך הייצור מדווחים על פעילותם ומוציאים תעודות משלוח. מערכות אחרות, מאפשרות לתקשר עם מחסנים אוטומטיים.
שרת System i של יבמ הפועל בישקר תומך בכעשרת אלפים משתמשים – בפריסה בינלאומית.
ישקר בחרה להתבסס על סביבת טכנולוגיות מידע בפיתוח פנימי ולא על חבילות מדף. לדברי גולדבאום, "הפיתוח הפנימי מאפשר לישקר להיות יוצאי דופן: לתת לעצמנו פתרונות ייחודיים לצרכים הייחודיים שלנו. כשאתה עובד עם חבילת מדף, דוגמת SAP, עיבוד הנתונים שלך הופך לסוג של סחורת מדף. אנחנו עובדים בשווקים ייחודיים ורוצים לבוא עם פתרונות משלנו: זה נותן לנו יתרון יחסי, שאינו קיים כשאתה עובד בחבילת מדף זהה לכולם". תפיסת עולם זו הובילה את ישקר להקפיד ולשמור על יכולות פיתוח יישומים בתוך הארגון. יחידת המחשב של החברה כוללת, בין השאר, עשרות עובדים המתמקדים בתחום ה- ERP – ובסך הכל מעל 100 עובדים בארץ ובעולם.
__________________________________


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il