TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה צפויה להיפתח במגמה חיובית


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו חיובי בשיעור של 0.3%
הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה חיובית על רקע מגמה שורית בשווקי העולם.

שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
השוק התקדם יפה לאחרונה ובמיוחד קיבל טריגר חיובי מאז דוח התעסוקה ,אתמול מדד ה S&P500 קבע שיא חדש , שאר המדדים עדין לא פרצו אך נראים בפוטנציאל.
עליות בשווקים וגם בבורסות אירופה.
נראה שיש 2 היבטים בשוק ,ההיבט המוסדי - מבחינתם השיא החדש הזדמנות ולא אמור להפחיד ,נראה שהם מובילים את המהלך הנוכחי.
המשקיעים לעומת זאת חלקם עדין זוכר את התנודתיות , ההטעיות ,הזיגזגים והקושי הרב . השיא החדש עדין מפחיד אותם ולא מעודד בצורה מרשימה. ידרש עוד זמן.

עונת הדוחות
נפתחה באופן רישמי , מגיעים עם ציפיות נמוכות אחרי שהאנליסטים שוב עיבדו והכינו פסיכולוגית את תחזית הציפיות.
הבנקים יפרסמו בהדרגה בשבוע הבא , אח"כ חברות הטכנולוגיה ושאר הסקטורים.

בהיבט הטכני
יש לנו 2 רמות תמיכה קרובות וכל עוד ומעל האפשרות להמשך בתוקף למרות הפחד הקבוע בקרב משקיעים.
2120+ הצמודה והרמה הפסיכולוגית 2100.כל עוד ומעל הפוטנציאל להמשך קיים. מתחת ל 2075 יחשב שלילי ואיבוד תמיכה ומומנטום.
מעל 2150 יתכן ויכנס טריגר ליעד 2180-2170
כל המהלך הנוכחי מגיע לטעמי כשהשוק לא מבוסס וסוחף מספיק במהימנות את המשקיעים. הרי לא התממש בשנה האחרונה כמו שצריך ורק זיגזג.
לאחרונה מאז משבר BREXIT (שם ריאינו 4 ימי ירידות מהירים ) השוק רק עולה כי הרבה כסף מסתובב בשוק.
בכל אופן בגלל החשש המתמשך בשווקים והרגישות לאזורי השיא ( ועדין מדדי נסדק לא פרצו שיאים ) המדדים חייבים במצב כזה לייצר באופן קבוע ויומי גבוה חדש מעל יום אתמול בשביל להשאיר כיוון חיובי.

אישית אני מעריך שהשוק נמתח יותר מידי למהלך הנוכחי ,קרוב להתנגדויות ( גם דקס למשל סביב 10050-10000).
גם מדדי ארה"ב באזור התנגדותי פלוס מינוס חצי אחוז מרמת 2150.נמתין מעט לשוק ונראה איך מתנהל, לשוק לא יהיה קל להמשיך כשציבור המשקיעים עדין לא מאמין בוודאות למהלך פורץ של עליות.

במחלקת המחקר של FXCM‏ ישראל מציינים הבוקר: "השקל מתחזק למול הדולר, כאשר הדולר-שקל יורד לעבר 3.87, וזאת על רקע גל של אהבת סיכון ששוטף את השוק הגלובלי. למרות הברקסיט וחששות הצמיחה המרובים, מדדי המניות ממשיכים לטפס לשיאים חדשים, כאשר אמש גם הדאו-ג'ונס בוול-סטריט קבע שיא חדש של כל הזמנים, וזאת לאחר שביום שני ה-S&P500‏ שבר שיא היסטורי. הסיבה לגל האופטימיות אינה שינוי כלשהו בתנאים הפונדמנטליים של השוק, אלא התקווה כי לאור הסיכונים המרובים הבנקים המרכזיים ייחלצו שוב כדי לפמפם את הכלכלה והשוק. ראש ממשלת יפן, שינזו אבה, כבר הודיע על כוונתו להוציא לפועל תוכנית תמריצים נוספת, וכעת העיניים נשואות לנגיד הבנק של אנגליה, מרק קרניי, שכבר הצהיר על כוונתו של הבנק לתמוך בכלכלה הבריטית בתקופה השברירית הזו, וביום חמישי הקרוב יתכנס הבנק ובשווקים מצפים לראות אילו צעדים מרחיבים ייאות הבנק לנקוט. על רקע הציפיות האלה השטרלינג זוכה לרוח גבית שמסייעת לרומם אותו מרמות השפל ההיסטורית, וביממה האחרונה זינק למול השקל ביותר מ-10 אגורות לעבר 5.15. ולגבי הדולר-שקל, הסנטימנט החיובי תומך בהתחזקות השקל, ואם נראה את המשך הראלי בשווקים הצמד צפוי לעשות את דרכו לעבר 3.85".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il