TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברות VMware ויבמ מרחיבות שיתוף פעולה גלובלי בענן


עם שירותים לתחנות עבודה (VDI) ויישומים וירטואליים
החברות VMware ויבמ מכריזות על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהן. שירותי הענן VMware Horizon Air מספקים תחנות עבודה וירטואליות מבוססי חלונות או יישומים מוכרים למחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים. שירותים אלה, המורצים על גבי הענן של יבמ, יתנו ללקוחות את הגמישות הנדרשת לגישה ליישומים ולנתונים קריטיים מכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן.
בתחילת השנה הודיעו החברות יבמ ו-VMware על שותפות אסטרטגית, שמטרתה לסייע לארגונים במינוף אפשרויות שיפור המהירות והיעילות הכלכלית, בעבודה בסביבת ענן. ההסכם מאפשר ללקוחות ארגוניים להעביר את עומסי העבודה הקיימים שלהם, המיושמים בתוך הארגון, אל מעבר לגבולות הארגון לתוך מרכזי נתונים מבוססי תוכנה בתוך הענן. החברות תכננו במשותף ארכיטקטורה, המאפשרת ללקוחות כיצד ליישם סביבות software defined data center)) VMware SDDC, הכוללות vSphere ,NSX ו-vSAN – על גבי הענן של יבמ. עם הפעלת סביבת SDDC, יכולים ארגונים להעביר יישומים ומערכות אל סביבת הענן ההיברידי – ללא צורך בשינויים כל שהם, תוך קיצור משמעותי של זמן היישום ומזעור סיכונים הכרוכים בפרויקט.
"השותפות האסטרטגית שלנו עם יבמ ממשיכה לגדול ולהתפתח כפי שאנו רואים כדי שצרכנים יוכלו לגשת ליישומים ונתונים ארגוניים דרך סביבת עבודה דיגיטלית מאובטחת", אמר נתי אמסטרדם, מנכ״ל VMware ישראל. "לקוחות מבקשים בחירה וחדשנות, תוך כדי שהם מגנים על השקעות ה- IT. פתרון Air VMware Horizon על הענן של יבמ עונה על דרישות הלקוח על גבי ענן ברמה ארגונית בשילוב שירותים משתי חברות מהימנות בעלות ניסיון מוכח".
"יבמ שיתפה פעולה עם VMware מזה למעלה מעשור והתרחבות זו מהווה המשך של היחסים כדי לסייע לארגונים להגיע במהירות ובקלות לאימוץ ענן", אמר רוברט לבלנק, סגן נשיא בכיר, IBM Cloud. "כל חברה תזדקק למעבר לענן כדי להישאר תחרותית. השותפות האסטרטגית התומכת ב- Horizon Air VMware על IBM Cloud, מספקת דוגמה נהדרת לצורה בה יבמ ו- VMware מסייעות ללקוחות באופן דרמטי לפשט את המהלך הזה".
כאמור, VMware Horizon Airמאפשר לארגונים לספק תחנות עבודה ויישומים וירטואליים למגוון רחב של משתמשי קצה במכשירים ובמיקומים ללא העלות והטרחה של ניהול או בעלות על התשתית הנדרשת.
יחד עם הענן של יבמ, ללקוחות Horizon Air VMware תהיה הזדמנות ליהנות מהיתרונות הבאים: תשתית ענן ברמה של תאגידים גדולים התומכת בפריסות ענן נרחבות ומהירות, היכולת להתחיל באופן מקומי ולצמוח בקנה מידה עולמי לאתרים חדשים תוך אספקת שירותים העונים על החוקים הרגולטוריים האזוריים. יתרונות נוספים הינם שימושברשת IBM, שמביאה להגדלת הביצועים וקישוריות של מרכז נתונים גלובלי ותמחור מנוי חודשי גמיש שיאפשר אספקה חסכונית של מחשבים שולחניים המתארחים בענן ויישומים. שתי החברות ישווקו וימכרו במשותף את מגוון המוצרים של Horizon Air VMware לשירותי ענן ברחבי העולם לאורך כל השנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il