TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

60 מיליון ש"ח לפארמה ולחקלאות יושקעו בעיר סבבה בצפון


הסינים ישקיעו 60 מיליון שקל בהקמת מרכז פיתוח בתחום הפארמה והחקלאות בעפולה, חמש משלחות מסין כבר ביקרו בעפולה והשבוע משלחת סינית בכירה נוספת ביקרה בבירת העמק על מנת לבחון שיתופי פעולה ולקדם פרוייקטים משותפים.
על הפרק : הקמת מבנה בפארק לתעשיות עתירות ידע שיכלול מעבדות ושירותים למחקר ופיתוח בתחום הפארמה והחקלאות המתקדמת ,חתימה על מזכר הבנות והכרזה על הסכם ברית ערים תאומות עם העיר "ז'אוטונג.

הסינים ממשיכים להשקיע בישראל. משלחת ממחוז יונאן שבדרום סין הגיעה לביקור בעפולה וחתמה על הסכם שיתוף פעולה בתחום ההיי-טק. הפרויקט הראשון יכלול מרכז פיתוח משותף שיעסוק בתחומי הפארמה והחקלאות המתקדמת.

במסגרת ההסכם הסינים צפויים להשקיע במרכז 60 מיליון שקל ועוד עשרות מיליוני שקלים בפרויקטים שהמרכז המשותף יקדם.

מרכז הפיתוח החדש יוקם במתחם לחדשנות טכנולוגית, במקום בו עתיד לקום פארק לתעשיות עתירות ידע. המרכז יתמקד בפעילויות ובפרויקטים מתקדמים בהם לעפולה יש יתרונות יחסיים, כמו חקלאות, מזון, אגרו-ביו, אגריטק וביו- רפואי.

מובילי המיזם סבורים כי הקרבה לבית החולים כמו גם לאסם התבואה של ישראל קרי, עמק יזרעאל בו מרוכזים חלק ממקורות התבואה והחקלאות של ישראל תהווה תרומה אדירה לממשקים של החממה הטכנולוגית.

בנוסף להסכם השת"פ, ז'אוטונג שבסין ועיריית עפולה חתמו על הסכם ערים תאומות. העיר ז'אוטונג מונה 5 מיליון תושבים. במסגרת ההסכם, שני הערים ישתפו פעולה גם בנושאים כלכליים נוספים.

יואל ביאלה, תושב היישוב הקהילתי אחוזת ברק שבעמק יזרעאל, שמלווה את הפרויקט ומשמש כיועץ העסקי של ראש העיר יצחק מירון בשנתיים וחצי האחרונות הוסיף פרטים על החיבור עם הסינים ואמר: "נרקם פה שיתוף פעולה חשוב וייחודי לעיר עפולה.

בין חברי המשלחת נציגי בכירים ממחוז יונאן שחשוב מאוד בסין. חלקם עוסקים בהשקעות ובפרויקטים של מגוון טכנולוגיות מתקדמות.

הכוונה היא להקים מרכז מחקר ומעבדות בתחומים שונים וביניהם: רפואה, חקלאות ומזון. החיבור הראשוני נוצר כבר בביקור הקודם של הנציגים הסינים שזיהו את הפוטנציאל הגלום בעיר עפולה ואת הפוטנציאל ,מכאן התקדמנו לעבר שיתופי הפעולה שעל הפרק.

היעד האסטרטגי הסופי הוא להקים פארק לתעשיות ידע ויצירת מקורות תעסוקה נוספים לעיר. החיבור עם נציגי המשלחת הוא חלק משמעותי בפאזל הזה.

אני רוצה להדגיש שמדובר במשלחת עם נציגות בכירה שהגיעה לעיר, ממחוז חשוב. לא מדובר במקרה הזה בביקור נימוסין, אלא בביקור שאני מקווה שיביא לתוצאות מעשיות לעיר כבר בעתיד הקרוב".

לדברי יצחק מירון, ראש עיריית עפולה "מדובר במשלחת החמישית שמגיעה מסין בארבעת החודשים האחרונים לצורך קידום שיתופי פעולה.

המשלחות הסיניות מגיעות בשל ההצלחה של החממה הטכנולוגית שהוקמה בעפולה בהשקעה סינית ישראלית לפני מספר חודשים.

עפולה, בירת העמק, שמה לה למטרה לנצל את מיקומה על תוואי רכבת העמק כדי למשוך אוכלוסייה חזקה ואיכותית. לצורך כך אנחנו פועלים להקים מקורות תעסוקה עתירת ידע".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il