TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הורדת המכס לפטור מלא במשק הדיג ללא תמיכה ישירה תביא לפיטורים המוניים וסגירת הענף


שר החקלאות אורי אריאל פנה לשר האוצר משה כחלון שיבחן מחדש את הכוונה להסיר באופן גורף ומידי את מכסי המגן על דגים
לדברי השר אריאל: "הורדת המכס בדגי הבריכות לפטור מלא, ללא תמיכה ישירה מאסיבית, תגרור אחריה באופן ודאי סגירת ענף המדגה בישראל, דבר שיביא לפיטורים המוניים בפריפריה."

בעקבות כוונת משרד האוצר להסיר באופן מידי את מכסי המגן במשק הדגים, פנה היום (שני) שר החקלאות אורי אריאל לשר האוצר משה כחלון והתריע כי הורדת המכסים באופן גורף עלולה להביא לפיטורים המוניים ואף סגירת ענף המדגה.

"הורדת המכס בדגי הבריכות לפטור מלא, ללא תמיכה ישירה מאסיבית" כתב השר אריאל, "תגרור אחריה באופן ודאי סגירת ענף המדגה בישראל, דבר שיביא לפיטורים המוניים בפריפריה". ובנוסף התריע, כי "הודעה עתה של הורדת מכסות בדגים אלו, תביא לנסיגה מוחלטת של יזמים להמשיך או להיכנס למכרזים על גידול דגים בכלובי דגים בים."

השר אריאל הביע תמיכה בכוונה להוריד את מכסי המגן כדי לטפל ביוקר המחיה אך כתב כי "בענף כה רגיש כענף המדגה, יש לבצע הפחתה זו של המכסים באופן הדרגתי וכמובן להמיר את המכסים בתמיכה ישירה למגדלי הדגים".

לסיום ציין אריאל כי אפשר ונכון לפעול בדומה למה שהיה טרם חג הפסח האחרון כשהיה שיתוף פעולה בין משרדי האוצר, החקלאות והחקלאים. "ידענו להגיע להבנות עם התאחדות חקלאי ישראל" כתב אריאל, "ולפתוח את שוק הדגים להורדת מכסים במקביל לתמיכה ישירה בחקלאי ישראל כפי שנעשה בעולם. ידענו בפסח לעבוד ביחד ולהביא לתוצאה טובה להורדת המחירים ולתמיכה בחקלאים ואפשר לעשות זאת גם עתה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il