TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה צפויה להיפתח במגמה חיובית


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות ללא שינוי
הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה חיובית על רקע מגמה שורית בשווקי העולם.

במחלקת המחקר של FXCM‏ ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל בוחן בתחילת שבוע המסחר את רמת 3.89, וזאת על רקע נתוני התעסוקה הטובים מהמצופה שפורסמו ביום שישי בארצות הברית. על פי דוח התעסוקה, המשק האמריקני הוסיף 287 אלף משרות חדשות ביוני, הנתון הטוב ביותר מאז אוקטובר האחרון. הנתון החיובי עשוי ללמד שהנתון הגרוע שפורסם בחודש הקודם (תוספת של 11 אלף משרות בלבד) היה נסיגה חד-פעמית. נתוני התעסוקה נתנו רוח גבית לדולר ואין ספק שהפד ישאב עידוד מהנתונים הללו, ואולם לא בטוח שהם משנים בצורה מהותית לפי שעה את תמונת הריבית. על רקע הברקסיט ואי היציבות שהוא מייצר בשווקים הפיננסיים והסיכונים שהוא טומן בחובו לכלכלה העולמית, נראה כי הפד יבחר להמתין מספר חודשים עם המשך העלאות הריבית, עד להתבהרות התמונה. ברמה הטכנית, הדולר-שקל עדיין כלוא בתוך הטווח שבין 3.80-3.90. הצמד כשל בשבועיים האחרונים בשני ניסיונות לפרוץ את המחסום של 3.90, ואם יצליח הפעם הדבר צפוי להקנות דחיפה משמעותית לדולר כלפי מעלה.

בתוך כך, השטרלינג ממשיך לצלול, ובשבוע שעבר ירד בחטף אל מתחת לרף 5 השקלים למול השקל. גם מול הדולר ממשיך המטבע הבריטי לצלול לתהומות חדשים של 31 שנה. המטבע הבריטי מהווה כעת ברומטר לסנטימנט בשוק. בכל פעם שהשטרלינג יורד, הדבר מנתב ביקוש לנכסי מפלט למטבעות האחרים, ובכלל זה הדולר. מנגד, כאשר השטרלינג מצליח להתאושש הדולר נחלש".

שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
העליות לאחרונה, האם הם התחלה של מהלך פריצה רחב ?

קשה לדעת , אני עדין בספק
ראשית המחזורים לא גבוהים , התנודתיות לא נשכחה עדין ,הסנטימנט באוויר חיובי אך באופן קבוע יש בקרב המשקיעים חשש מהתפתחות מימוש אחרת היו מסתערים , המומנטום בסדר אך לא משמעותי, כל זה עדין לא מזמין קניה חד משמעית אלא סלקטיבית וזהירה.

ניקח את שנת 2014-2012 שהשוק פרץ קדימה כל זה התנהל במהימנות , יפשנו רק לונגים ואת הסוסים הבאים.השוק היה במגמה עולה בריאה עם סנטימנט יציב שגובה בנתוני מקרו משתפרים.

כרגע המצב שונה ולכן כל האפשרויות פתוחות, מחיר הכסף זול ולכן השוק מוצף אך הרבה משקיעים עדין מחפשים את כיוון השוק ,הכל אפשרי לא פוסל כלום אך המגמה להמשך לא ברורה במיוחד - כמגמה עולה , נצטרך להמתין עוד שהשוק יספק יותר אמינות.
יעד כללי לעתיד אם יפרוץ 2500-2300 או יותר.תיזמון לא ברור אם כעת או לאחר מימוש רציני נוסף.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il