TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיתוף פעולה בין MasterCardל-Microsoft יפשט את המסחר האלקטרוני למיליוני לקוחות ברחבי העולם


פלטפורמת ה- Simplify Commerce של MasterCard בשילוב עם מערכת ניהול הלקוחות Microsoft Dynamics AX תאפשר תשלומים מקוונים בטוחים, פשוטים ומאובטחים ב-13 שווקים
MasterCard הודיעה היום על שיתוף פעולה עם מייקרוסופט באספקת יכולת לביצוע תשלומים אלקטרוניים פשוטים ומאובטחים למשתמשי Microsoft Dynamics.
Simplify Commerce היא פלטפורמת תשלומים מבוססת ענן מאובטחת ופשוטה ביותר המסייעת לעסקים לגדול באמצעות מכירות מקוונות ניידות. שיתוף הפעולה מאפשר למשתמשי Microsoft Dynamics להשתמש במערכת אחת בלבד לכל תהליך התכנון והמכירות וליהנות מהיתרונות הבאים:
• אינטגרציה קלה: עסקים יכולים להוסיף בקלות את פונקציית התשלומים ל-Dynamics AX ולהתחיל לקבל תשלומים מקוונים ותשלומים למוקד מידע (Call Center) כחלק מהתפעול הרגיל.
• עדכונים בלתי מורגשים: הלקוחות מתעדכנים בהתפתחויות האחרונות בתעשיית התשלומים – החל מאבטחה מתוחכמת וכלה בפרוטוקולים רגולטוריים, וכל זאת מבלי מאמץ. הודות לאינטגרציה, משתמשים יכולים להשתמש מיידית בעדכונים המתואמים של MasterCard ומייקרוסופט.
• נוכחות גלובלית מורחבת: Simplify Commerce מספק קישוריות לרוכשים ברחבי העולם באמצעות נקודת קשר יחידה. עסקים יכולים להתרחב גלובלית מבלי להתעכב בשל קשיים הקשורים לאמצעי תשלום.
Simplify Commerce יהיה זמין בשבועות הקרובים באמצעותMicrosoft Dynamics AX ב-13 שווקים: ארה"ב, אוסטרליה, קנדה, דנמרק, צרפת, גרמניה, איסלנד, אירלנד, מקסיקו, ניו זילנד, דרום אפריקה, הולנד ובריטניה. בהמשך מתוכננת התרחבות לשווקים נוספים.
"עסקים צריכים להיות מסוגלים למכור ללקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים ללא כאב ראש או טרחה," אמרה דברה ברטה, המנהלת הגלובלית של Simplify Commerce ב-MasterCard. "אנו רוצים להקל על חייהם של עסקים שצומחים ואנחנו מצפים לעבוד עם מייקרוסופט על מנת להעניק יכולת תשלומים אלקטרוניים מאובטחת, פשוטה ובטוחה ליותר עסקים בעולם."
Simplify Commerce הוא רק אחת מהדרכים שבאמצעותן MasterCard מסייעת לעסקים לצמוח. MasterCard מסייעת לעסקים ברחבי העולם, לנהל את תזרים המזומנים ולהגדיל את המכירות באמצעות חבילת פתרונות וייעוץ שנועדה למלא את הדרישות היומיומיות של ניהול עסק – יעילות תפעולית, גביית תשלומים מהירה, פשוטה ומאובטחת וביצוע תשלומים בקלות עבור מוצרים ושירותים.
לשותפי מייקרוסופט המטמיעים פתרונות Dynamic AS, המהלך מספק פתרון כלל עולמי היישר מהקופה לתשלומים מקוונים ובאמצעות מרכזי פניות. מידע נוסף על אודות Simplify Commerce יהיה זמין בביתן של MasterCard (מס' 1129) בכנס שותפי מייקרוסופט שיתקיים מה-10 עד ה-14 ביולי בטורונטו ובאתר: www.simplify.com/microsoft


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il