TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנגל משאבים השלימה את השלב הציבורי של הנפקת האג"ח


גייסה סך של 183 מיליון שקל
חברת הנדל"ן אנגל משאבים סיימה את השלב הציבורי בהנפקת האג"ח שלה, כשהיא גייסה 22.6 מיליון שקל בשלב זה. לפני כמה ימים סיימה החברה את השלב המוסדי בגיוס, כאשר בשלב זה התקבלו ביקושים ממשקיעים מוסדיים בהיקף של 327 מיליון שקל – יותר מפי 2 מהסכום אותו ביקשה לגייס בשלב המוסדי. החברה גייסה בשלב המוסדי 160 מיליון שקל.
בסך הכל גייסה החברה סכום של 182.6 מיליון שקל.

הריבית השקלית בהנפקה נקבעה על 4.95 מיליון שקל, כאשר המח"מ של האג"ח עומד על כ-6 שנים. בנוסף לכך רוכשי אגרות החוב מקבלים שעבוד קבוע בדרגה ראשונה על הנכסים מניבים של החברה. החתם המוביל בהנפקה הוא פועלים אי.בי.אי, בשיתוף עם אקסלנס ואגוז.

לדברי יוסי גורדון, מנכ"ל אנגל משאבים, מטרת ההנפקה היא החלפת החוב הקיים בחברה, והמשך השקעות עתידיות. מדובר בהבעת אמון מחודשת של שוק ההון בחברה, שעברה תקופה לא קלה בשנים האחרונות, וכעת יוצאת לדרך חדשה. הבעלים וההנהלה החדשה באנגל משאבים מתכננים להביא את החברה להיות שחקן משמעותי בשוק הנדל"ן בכלל ובשוק הנדל"ן המניב בפרט".

אנגל משאבים, שבשליטת קבוצת דיוויד מוריס וקבוצת גבאי, שבניהולו של אלי גבאי, היא אחת מקבוצות הנדל"ן הבולטות בישראל, כאשר מאז הקמתה בנתה למעלה מ-10 אלף יחידות דיור. הקבוצה בונה ומנהלת נכסים רבים ברחבי הארץ, ובהם נכסים מניבים, משרדים ובנייני מגורים. הקבוצה מבצעת בין היתר פרויקטי התחדשות עירונית.

לאנגל משאבים נדל"ן מניב בשטח כולל של 48 אלף מ"ר, בשווי (הוגן) של 267 מיליון שקל, המניב לה הכנסות שנתיות בהיקף של 28.7 מיליון שקל. כמו כן, לחברה פרויקטי מגורים שונים ובהם – פרויקט פינוי בינוי בשכ' הדר יוסף בת"א, פרויקט התחדשות עירונית בבת ים, ופרויקטים בבלגרד ופראג.

קבוצת גבאי, המחזיקה בשליטה באנגל משאבים ביחד עם קבוצת דיוויד מוריס, הוקמה לפני כשלושה עשורים, ופועלת בתחום הנדל"ן למגורים ונכסים מניבים בישראל. הקבוצה יוזמת, מתכננת ובונה בביצוע עצמי, פרויקטים של מגורים ברחבי הארץ.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il