TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תושבי חוץ מעלים את מחירי הדירות בחודשי הקיץ בעד 15%


בנתניה מחירי הדירות על חוף היום עולים בשיעור של 13%, באשקלון ואשדוד ב-10%, בחיפה מחירי הדירות בפרויקטים הסמוכים לחוף עולים בשיעור של 15%, בבת ים 12% ובתל אביב מדובר על עלייה של 9%
מחקר שערכה מחלקת המחקר והאסטרטגיה באלדר שיווק מגלה כי מחירי הדירות בפרויקטים חדשים על חוף הים עולים בשיעור של עד 15% בחודשי הקיץ בשל הביקושים מצד תושבי חוץ. המחקר שבדק את תנודות המחירים במשך שנתיים הקיף פרויקטים חדשים המוקמים בקו ראשון לחוף.

לדברי רוני כהן, מנכ"ל אלדר שיווק נדל"ן "בחודשי הקיץ ללא קשר לתושבי חוץ יש עלייה עונתית בביקושים לדירות בפרויקטים הסמוכים לחוף הים ובייחוד דירות עם נוף לים. החל מסוף יולי ועד סוכות ישנה עלייה חדה בהתעניינות גם מצד תושבי חוץ שמגיעים לחופשה בישראל ומעוניינים לבדוק נכסי נדל"ן לקנייה.

"יש לציין כי לא תמיד מדובר בעליית מחירים גורפת. לפעמים ההתייקרות מתבטאת בעיקר בדירות הפונות מערבה לים או באי מתן הנחות או חוסר גמישות מצד איש המכירות בשטח לתת הנחה ממחיר המחירון".

לדברי רן בן אברהם, המשנה למנכ"ל צמח המרמן אשר מאכלס בימים אלה את פרויקט המגה יוקרה וויט סיטי בנווה צדק בתל אביב, "שוק הנדל"ן כמו כל דבר במשק עובד על ביקוש והיצע. אבל בשוק הנדל"ן הכללי יש כל הזמן ביקושים גבוהים ובשוק המגה יוקרה מדובר במקרים רבים בביקושים עונתיים. כלומר במשך השנה ישנה התעניינות ואנשי המכירות שלנו נפגשים עם רוכשים פוטנציאלים בחו"ל והעסקאות עצמם מבשילות בחודשי הקיץ ובתקופות החגים כאשר תושבי חוץ מגיעים לחופשה בישראל. ברגע שנסגרות הרבה עסקאות ובניית הפרויקט מתקדמת המחירים עולים".

בן אברהם מוסיף כי "בתל אביב העלייה מתונה יחסית מבין ערי החוף כי המחירים מאוד גבוהים. מחירה של דירת יוקרה בקו ראשון לים מגיע גם ל-100 אלף שקל למ"ר"

עוד עולה מהמחקר כי בשנתיים האחרונות תושבי חוץ יצאו מגבולות נתניה, אשדוד ותל אביב וגילו יישובים חדשים כדוגמת בת ים, אשקלון וחיפה. לדברי כהן "לא כל תושבי החוץ שמחפשים נכס בישראל הם מיליונרים. חלקם משפחות מאוד מבוססות שמעוניינות לעלות בשנים הקרובות לישראל וחשוב להם לקבל את מה שאין בארץ המוצא – ים. בגלל שתל אביב יקרה הם מחפשים ערים אלטרנטיביות כמו בת ים בשל הקרבה לתל אביב או חיפה בשל ההיצע הגדול יחסית והמחירים האטרקטיביים".

תושבי החוץ לא רק שרוכשים בישראל דירות למגורים ומשפיעים בכך על מחירים בחודשי הקיץ, בשנים האחרונות החלה שוב תופעה של רכישת סוויטות נופש בישראל. מדובר בסוויטות בהן יכולים התושבים הזרים לגור מספר חודשים במהלך השנה בישראל, וביתר השנה לקבל דמי שכירות מהנכס. לדברי רוני טננבאום, סמנכ"ל השיווק בקבוצת יצחקי, החברה שהקימה את מלון הרודס הרצליה ובו קיימות למכירה סוויטות נופש בהרצליה, "אנחנו רואים עלייה חדה במיוחד בביקוש לסוויטות נופש בקרב תושבי חוץ בפרט בחודשי הקיץ. ישראל היא יעד מבוקש מאד בחודשים אלו בין היתר בגלל האקלים, הים ואיכות החיים הגבוהה יחסית. סוויטות נופש מהוות עבור תושבי חוץ רבים פתרון מצויין עבור חודשי הקיץ, וביתר חודשי השנה הם נהנים מהכנסה מהשכרת הסוויטה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il