TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Sagarmatha בחרה בפתרון BI של אורקל


Sagarmatha, המפתחת ומשווקת שירותים לניתוח נתונים שיווקיים והתנהגות לקוחות, משתמשת בבסיסי נתונים ארגוניים בעלי היקפים גדולים המנותחים בשיטת כריית מידע
חברת Sagarmatha, המפתחת ומשווקת שירותים לניתוח נתונים שיווקיים והתנהגות לקוחות עבור שוק הקמעונאות, בחרה בפתרון ה-BI של אורקל. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי ₪.
Sagarmatha היתה זקוקה לפתרון המשלב נוחות שימוש, תוך בניית ממשק המתאים בדיוק לתפיסה של החברה, ללא שימוש בתכנות מרובה. הנתונים בהם משתמשת המערכת של החברה מאוחסנים בבסיסי נתונים ארגוניים בעלי היקפים גדולים, ומנותחים בשיטת כריית מידע (data mining).
פלטפורמת APEX של חברת Sagarmatha, הינה פלטפורמה משותפת לקמעונאים ולספקים, המאפשרת קבלת תובנות על התנהגות הקניה ברשת, על מנת ליעל את האסטרטגיה השיווקית והפנייה לצרכן הן מצד הרשת והן מצד הספקים. פעילות המערכת כוללת שלושה שלבים: זיהוי הקונים והפוטנציאל לפעולה, בחירת הפעילות השיווקית הנכונה והפעלתה, תוך שימוש במנוע הפרסונליזציה של החברה וניתוח הפעילות השיווקית ותוצאותיה לאורך זמן.
המערכת של Sagarmatha אופיינה על ידי צוות בעל נסיון עשיר בתחום, בשיתוף נציגי רשתות שיווק ויצרנים, בעיקר מחו"ל, ובהסתמך על ידע נרחב ותחקיר מעמיק על השוק הבינלאומי ועל דרך הפעולה והפיתוח של מערכות דומות בעולם. הנתונים יכולים להיות רלוונטיים בקביעת מבצעים שונים והנחות לפי הרגלי הצריכה.
הפתרון שסיפקה אורקל פותח והוטמע ע"י צוות של חברת Vision.bi, המובילה ביישומי BI ו-Big Data בארץ ובעולם ושותפה עסקית של אורקל.
מומחי Vision.bi שילבו בפרויקט מורכב זה ניסיון רב בעיצוב, הטמעה ופיתוח מערכות בינה עסקית וכן נסיון רב בפיתוח ב-OBIEE תוך מענה לאתגרים בתחום הביצועים, הוויזואליציה ואבטחת המידע.

לדברי שמואל קפלן סמנכ"ל הפיתוח של חברת Sagarmatha: "סרקנו מספר כלים שיאפשרו לנו לעשות ויזואליזציה של נתונים ויאפשרו למשתמש הקצה לתחקר אותם בצורה גמישה בכוחות עצמו ברמות גרעיניות שונות ובחתכים שונים.
OBIEE נותן את המענה האופטימלי מבחינת העושר הגרפי והפונקציונלי וקלות הפיתוח."
לדברי אורי נעמת, מנהלת מכירות בחטיבת יצואני התוכנה באורקל ישראל, ".פתרון הOBIEE- (Oracle Business Intelligence Enterprise Edition) הוא האופטימלי עבור הלקוח מאחר והוא יספק בצורה מיטבית ביצועים מהירים, עבודה בסביבה מרובת משתמשים ויכולת תצוגה ותחקור מעמיק, שתשרת משתמשי קצה מסוגים שונים, ממנכ"לים ועד לאנאליסטים. מספר המשתמשים במערכת הינו למעלה ממאה והיא צפויה לשרת מאות בתוך זמן קצר.

אודות Sagarmatha:

Sagarmatha מפתחת ומשווקת פתרונות ממוקדי נתונים, אג'ילים, המשפיעים על הדרך לקבלת החלטות שיווקיות בקרב קמעונאים גדולים. כלי ניתוח ההתנהגות שפיתחה החברה משפיעים על עשרות מליוני צרכנים מדי שבוע, ומסייעים לקמעונאים גדולים ברחבי העולם להגדיל את הפדיון שלהם מלקוחות על ידי יצירת הצעות שיווקיות המתאימות לדפוסי הקניה של הצרכן.
לצוות הניהול של Sagarmatha נסיון נרחב ורב-תחומי עם הסטוריה של הצלחות מוכחות בקמעונאות צרכנית ושיווק המותאם פרסונלית. לצד מנהלי החברה עובדים צוותים טכניים מנוסים ומקצועיים שיחד מהווים כוח מוביל בתעשייה, יצירתי ואכפתי.
Sagarmatha היא חברה פרטית שנוסדה ב-1999 ומנהלת מטה מישראל. החברה משרתת קמעונאים ומותגים צרכניים גדולים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il