TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איילון ביטוח הטמיעה את פתרון הגלישה המאובטחת Smart Browser


את הפתרון הטמיעה חברת אינטגריטי תוכנה גורמים בשוק מעריכים את היקף הפרויקט במאות אלפי ש"ח
חברת הביטוח איילון סיימה בימים אלו את הטמעת פתרון הגלישה המאובטחת Smart Browser להפרדת מחשבי הקצה בארגון מגלישה באינטרנט. הפתרון החליף בתחילה את מערכת Jetro שנשענה על תשתית Microsoft RDS ועתה הוא מוסב כחלק מתשתית ה-Citrix של איילון.

אודי פליישר, סמנכ"ל מערכות המידע של איילון: "איילון חברה לביטוח משקיעה משאבים רבים בהגנה על המידע, זאת תוך כדי שילוב בקרות נרחבות ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים. איילון רואה באבטחת המידע מרכיב יסודי והכרחי בסל השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה וסוכניה, ופועלת ללא לאות כדי להקטין את הסיכונים הנובעים מאיומי סייבר המתגברים בשנים האחרונות".

אלדד עומר, מנהל התשתיות של איילון: "Smart Browser נבחר לאחר בחינה מקיפה של מספר טכנולוגיות. הפתרון נבחר לאור היתרונות הטכנולוגיים, רמת ההגנה על הרשת, גמישות המוצר, פשטות ההטמעה והתפעול, יחס עלות-תועלת ואיכות האינטגרטור. מערכת Smart Browser תשתלב כחלק מפרויקט וירטואליזציה של תחנות העבודה המתבצע בימים אלה".

אייל הראל, מנהל תחום סיסטם ומנהל הפרויקט מטעם איילון: מעבר לאיכותו של המוצר, גורם משמעותי לא פחות בהצלחת הפרוייקט הוא מקצוענות הצוות אצל האינטגרטור והיכולת שלו "לתפור לנו חליפה" על פי מידותינו. צוות האינטגרציה שהטמיע לנו את המוצר עשה עבודה נהדרת".

ארז גולדשטיין, מנכ״ל אינטגריטי תוכנה: "איילון מצטרפת לשורה של ארגונים שבחרו ויישמו את הפתרון ובכללם מגדל ביטוח, בנק הפועלים, AIG, פסגות, פרטנר תקשורת, מנורה מבטחים, UPS, אקסלנס, בנק ירושלים ועוד. גרטנר כבר העריכו שאחת המגמות המרכזיות בעשר השנים הקרובות יהיה "Isolation" – בידוד הסיכון מהרשת הפנימית על ידי שימוש בטכנולוגיות וירטואליזציה. אנחנו משתלבים במגמה זו תוך שמירה על חווית משתמש מקסימלית”.

אודות אינטגריטי תוכנה
חברת אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על יושרה, שרות ומקצוענות. פתרונות התוכנה כוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים מהדרגה הראשונה.

המוצרים והשירותים המסופקים על ידי החברה הינם במספר תחומים עיקריים: פתרונות בטכנולוגיות CITRIX, אבטחת מידע, תשתיות תוכנה ו-System.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il