TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורמולה מערכות דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2016


הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון לשנת 2016 עלו ב-11% לכ-262.2 מיליון דולר, הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-4 מיליון דולר
החברה מפרסמת לראשונה דו"חות כספיים על פי תקני ה-IFRS
הרווח התפעולי ברבעון הראשון עלה ב7% לכ-21.5 מיליון דולר
ההון העצמי של הקבוצה מסתכם בכ-717 מיליון דולר – כ-58% מסך הנכסים במאזן המאוחד

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות: " אנו שבעי רצון מהפתיחה החזקה שלנו לשנת 2016המשקפת ביצועים מרשימים של כל חברות הקבוצה. סאפיינס הציגה ברבעון הראשון תוצאות שיא עם גידול של כ-20.9% בהכנסות לכ-49.6 מיליון דולר. בנוסף, סאפיינס השיקה ברבעון מגוון מוצרים ופתרונות, וביניהם את הפתרון המתקדם –Sapiens INTELLIGENCE - ובכך ממשיכה להרחיב את בסיס ההכנסות שלה ומחזקת את מעמדה התחרותי.
מטריקס דיווחה אף היא על ביצועים מרשימים בכל הפרמטרים המרכזיים. צמיחתה של מטריקס היא תוצאה ישירה של יישום תוכניתה האסטרטגית לזיהוי נכון של מנועי צמיחה עתידיים, המאפשרים לה להרחיב את היצע השירותים ללקוחותיה.
מג'יק דיווחה על רבעון נוסף של צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, תוך שהיא שומרת על רווחיות תפעולית בשיעור יציב של 15%. החברה ממשיכה להשקיע בסל מוצריה וזוכה למשובים חיוביים מצד לקוחותיה, בין היתר בזכות שירותיה המקצועיים בתחום פתרונות הענן והמובייל.
ברבעון השני, החל מחודש מאי השנה, נכלול גם את התוצאות הכספיות של הזרוע הרביעית החדשה שרכשנו בשותפות עם התעשייה האווירית – TSG - העוסקת בתחומי מערכות שליטות ובקרה, מודיעין, ביטחון פנים וביטחון סייבר –".

קבוצת פורמולה מערכות מדווחת את תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2016 (לרבות מספרי השוואה), כאשר הדו"חות ערוכים לראשונה לפי תקני ה-IFRS, חלף תקני ה-GAAP, על פיהם היו ערוכים עד כה.
אחת ההשפעות המרכזיות של המעבר לתקני חשבונאות מקובלים על בסיס IFRS היא מתן היכולת לאחד חברות מוחזקות אשר החברה מחזיקה בהן בשיעור שאינו עולה על 50% אך קיימת לה שליטה אפקטיבית בגינן וזאת חלף הגישה המקובלת על בסיס דיווח לפי תקני חשבונאות אמריקאיים לפיה ניתן לאחד רק בנקודות זמן שבהן שיעור האחזקה בחברות המוחזקות גבוה מ-50%.

ההכנסות המאוחדות ברבעון הראשון של 2016 צמחו ב-11% לכ-262.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-237.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי המאוחד ברבעון הראשון של 2016 עלה ב-7% לכ-21.5 מיליון דולר, בהשוואה לכ-20.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

-------המשך בעמוד הבא-------

הרווח הנקי המאוחד ברבעון הראשון של 2016 הסתכם בכ-4 מיליון דולר, או 0.27 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה לכ-6.5 מיליון דולר, או 0.44 דולר למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הנקי נבעה בעיקרה מההשפעה השלילית של הגידול בהוצאות המס שנרשמו בדוחות של מג'יק וסאפיינס, וזאת בנוסף להשפעה שלילית שנרשמה כתוצאה משיערוך אגרות החוב השקליות של פורמולה בעקבות הפיחות שנרשם בשער הדולר אל מול השקל במהלך הרבעון הראשון של 2016.

ההון העצמי של הקבוצה מסתכם בכ-717.1 מיליון דולר ומהווה 58% מסך הנכסים במאזן מאוחד נכון ליום 31 במרץ 2016.

נכון ל-31 במרץ 2016, פורמולה מערכות מחזיקה בכ- 50.0%, 49.0% ו-47.3% ממניות מטריקס, סאפיינס ומג'יק בהתאמה.

סך מזומנים, שווי מזומנים והשקעות לזמן קצר ולזמן ארוך של הקבוצה המאזן המאוחד מסתכמים בכ-325.1 מיליון דולר, נכון ליום 31 במרץ 2016.

נכון ל-31 במרץ 2016 פורמולה מערכות עומדת בכל אמות המידה הפיננסיות החלות עליה בקשר עם התחייבויותיה.

פורמולה מערכות הינה אחת מקבוצות התוכנה הגדולות בישראל ובין היתר עוסקת במתן שירותי ייעוץ תוכנה, פיתוח מוצרי תוכנה קנייניים ואספקת פתרונות עסקיים מבוססי מחשב. הקבוצה, שמניותיה נסחרות בבורסות בתל-אביב ובניו-יורק, פועלת באמצעות החברות הציבוריות בקבוצה: מטריקס, מג'יק וסאפיינס.

תמונה של גיא ברנשטיין, מנכ"ל החברה


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il