TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אמנת הקימה מרכז הגנת סייבר חדשני המאפשר לארגונים להתמודד עם מתקפות סייבר בזמן אמת


המרכז הוקם על ידי פורשי משרד ראש הממשלה וחברת אמן ומספק לארגונים יכולות איתור והיערכות למתקפות סייבר, עוד טרם התרחשותן או מיד בשלבים הראשונים להתפרצות, ובכך מצמצם למינימום את הפגיעה
קבוצת אמנת הבורסאית, בית מערכות רב תחומי מוביל בישראל, מדווחת על הקמת מרכז הגנת סייבר (SOC) חדשני וייחודי המאפשר לארגונים להתמודד עם אירועי סייבר בזמן אמת. המרכז החדש, שהוקם על ידי פורשי משרד ראש הממשלה וחברת אמן מקבוצת אמנת, מספק לארגונים יכולות איתור והיערכות למתקפות סייבר, עוד טרם התרחשותן או מיד בשלבים הראשונים להתפרצות, ובכך מצמצם למינימום את הפגיעה. המרכז פעיל במשך כל שעות היממה ובכל ימות השנה.

קבוצת אמנת, לה פעילויות רבות ומגוונות בתחום התוכנה, איתרה צורך ברור במתן שירותי סייבר לגופים עליהם חלה רגולציה והחליטה על הקמת חברת טריפלסייבר סרוויסס (TripleCyber Services) בצוותא עם יוצאי קהילת המודיעין ומערך הסייבר של צה"ל נדב תבור, ראובן ארונשוילי ויעקב הרן. השירות של טריפלסייבר ניתן תוך התבססות על אלגוריתם “זיקוק” ייחודי שפותח על ידי מייסדי החברה ובהתבסס על ניסיון רב שנים של הצוות באיתור מתקפות סייבר.

גופים רבים בישראל ובעולם העשויים לעמוד בפני מתקפות סייבר נדרשים כיום על ידי גופי רגולציה להיות ערניים לסכנה שבהתקפות סייבר 24 שעות ביממה. הגופים נדרשים לנקוט בפעילות הגנה כאשר מתקפה רלוונטית מתרחשת ולהיערך אליה טרם התרחשותה. טריפלסייבר מספקת את השירות ממרכז הגנת סייבר ((SOC במשרדיה של קבוצת אמנת בתל אביב והחל מינואר 2016 מבצעת פרויקטים למתן שירותי סייבר עבור גופים וארגונים מובילים.

טריפלסייבר פיתחה ועושה שימוש בטכנולוגיות איתור ואבטחה ייחודיות ומתפעלת מרכז אנליטיקה המסוגל לנתח סימנים ראשוניים בהיווצרות מתקפת סייבר ולספק את המענה המידי הנדרש.

לדברי שמואל אלפסי, מנכ"ל אמן, "הקמת השירות החדש תואם את האסטרטגיה של אמן לפיתוח שירותים הנותנים מענה לצרכים ארגוניים וטכנולוגיים הכוללים חסכון כספי משמעותי, בטחון מקצועי וגמישות ניהולית. הניסיון והיכולות במתן שירותי ניהול לסוגיהם מעניקים לקבוצה הערכה ועניין מצד רבים והביאו לכך שכבר בראשית פעילותה טריפלסייבר סרוויסס זוכה להתעניינות הולכת וגוברת מצד לקוחות מובילים במשק".

אברהם אסף, יו"ר קבוצת אמנת, אמר היום כי "השרות המוצע מעניק פתרון אפקטיבי ויעיל לצורך שחשיבותו הולכת וגוברת עם העלייה במתקפות המתרחשות ברחבי העולם ולאור הדרישות הרגולטוריות החלות על גופים רבים והצפויות לחול על גופים נוספים. השילוב המקצועי אשר נוצר על ידי מפתחי ומיישמי פתרונות סייבר עם חברת אמן הוותיקה, המתמחה במתן מגוון שירותי ניהול ויישום פרויקטים מורכבים, מעניק לחברות, מוסדות וארגונים פתרונות הגנה על מערכות המידע והתפעול בהוצאה כספית מינימלית".

לטריפלסייבר לקוחות מהתחום הפיננסי והציבורי בישראל והיא בוחנת אפשרות לקדם ולהקים פעילות דומה גם מחוץ לישראל.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il