TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שנז'ן 100 בכנס המשקיעים הבינ"ל של האניוול


סין היא אחד המקומות עם הצמיחה המהירה ביותר להשקעות זרות, היה הקונצנזוס בכנס של משקיעים זרים שהפגיש מנהיגים של קרנות ובנקים בינ"ל
מנכ"ל CSOFT שוני יי (Shunee Yee) דיברה באופן מעמיק על התפקיד שיהיה לשנז'ן בהנעת הצמיחה הכלכלית העתידית של סין, במיוחד כשהמדינה מסתגלת למצב "נורמלי חדש" של פיתוח כלכלי. היא הדגישה ששנז'ן, המרכז ללא מתחרים של חדשנות ויזמות בסין, תהיה שחקנית מרכזית בשדרוג הכלכלה ותעשיית הייצור של סין לעידן גלובלי של עסקים.

מאז שנבחרה להיות האזור הכלכלי המיוחד (SEZ) הראשון של סין ב-1980, שנז'ן גדלה בצעדי ענק. כיום קו הרקיע הזוהר שלה מסתיר את מקורה הצנוע של העיר ככפר דייגים פרובינציאלי לפני שמנהיגי סין בחרו אותה לאחד מהניסויים הכלכליים הגדולים ביותר בעולם. יי ציינה את האינדיקטורים החשובים שמראים את ההבטחה הכלכלית המוכחת של שנז'ן. ההשקעה שלה במחקר ופיתוח כאחוז מהתמ"ג (4.05%) היא כמעט כפולה מההשקעה של ארצות הברית (2.7%). התוצאות ברורות: חברות משנז'ן מחזיקות ביותר פטנטים טכנולוגיים מאשר ערים אחרות בסין, ובעיר קיימים תמריצים כדי למשוך ולהשאיר את האנשים הכי מוכשרים במדינה.

"העיר שנז'ן שולחת לכם מסר: אתם יכולים לעשות יותר; עליכם להשתדל יותר", אמרה יי, מצטטת את פול גרהם, המתכנת והיזם שמאחורי Viaweb.

בין המשתתפים בכנס המשקיעים היו ג'ון ג. אינץ', המנהל הכללי של דויטשה בנק, סטיבן טוסה, המנהל הכללי של ג'. פ. מורגן, נייג'ל קו, המנהל הכללי של מורגן סטנלי ואורחים נכבדים רבים אחרים.
בכנס היו גם פאנלים עם מומחים ומנהיגים עסקיים מהצד הסיני. בפאנל שדן ב"כלכלה החדשה" של סין השתתפו דלה לי, הנשיא של Youku Tudou, אחת מהפלטפורמות הגדולות ביותר בעולם של אירוח והזרמת וידאו, וג'וליאן מא, סגן הנשיא התאגידי של Tencent, היצרנית של האפליקציה הפופולרית WeChat. בדבריהם הם הדגישו את הכוח של מעמד הביניים הסיני שגדל במהירות: מעמד של צרכנים שידרוש סוגים חדשים של שירותים ותעשיות היי-טק וידחוף קדימה כלכלה שהיא תחרותית באופן גלובלית ונמצאת בחזית הטכנולוגיה.

ז'אנג שינגואו, סגן הנשיא של AVIC, אחד מהעסקים בבעלות המדינה החשובים ביותר בסין, דיבר על הצורך במודרניזציה בהיבטים היותר לא יעילים של הכלכלה הסינית על ידי שילוב של טכנולוגיה ופרקטיקות ניהול בין תחומיות עם עסקים מסורתיים.

"בעבר, עסקים בבעלות המדינה היו גדולים אבל לא במצב טוב... אנחנו צריכים לנצל את הערך היצירתי שלנו ולהרוויח", אמר ז'אנג.

ז'אנג גם הזכיר את היוזמה "Made in China 2025", שמטרתה מודרניזציה במגזרי הייצור של סין על ידי שילוב האינטרנט של הדברים וייצור אוטומטי בעסקים קיימים כהזדמנות מבטיחה לחיזוק הכלכלה של סין.

כנס המשקיעים של האניוול הוא מפגש שנתי שמאורגן על ידי Honeywell International Inc., ספקית מובילה של שירותים אזרחיים, צבאיים ותעופה. הכנס השנה אורגן בעיקר על ידי שיין טדג'ראטי, מנהל העסקים הראשי והנשיא של האזורים עתירי הצמיחה של האניוול, והתמקד בנושא של התבוננות מעמיקה בכלכלה של סין.

למרות התחזיות הכלכליות העגומות של אנליסטים ועיתונאים, כלכלת סין ממוצבת היטב לשנות כיוון לצמיחה בת קיימא והשקעות, הדגישו משתתפי הכנס.

"לפני שש שנים, רק 20% מההשקעות שלנו באסיה פסיפיק היו בסין", אמרה סאלי שן, מנהלת כללית ב-HarbourVest, אחת מחברות ההשקעות הפרטיות הגלובליות המובילות. "עכשיו בערך 50% מכספי אסיה שלנו מושקעים בסין. הביצועים של סין עולים בעקביות על אלו של השוק הגלובלי", סיכמה שן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il