TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

OpenShift Enterprise 3 של רד האט זכתה בפרס Codie עבור פתרון פלטפורמה כשירות הטוב ביותר


רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, דיווחה כי זו השנה השנייה ברציפות ש- OpenShift זוכה בפרס Codie היוקרתי כפתרון פלטפורמה כשירות (PaaS) הטוב ביותר.
זכיות רצופות אלה מראות עד כמה היטב התקבלה פלטפורמת יישומי הקונטיינר של רד האט ע"י אנשי תעשיית התוכנה. ברד האט אומרים, כי הפרס מחזק את ההכרה בכך שרד האט עוזרת לקבוע את הרף עבור פיתוח יישומי ענן ויישומים מודרניים.

OpenShift של רד האט היא פלטפורמת יישומי קונטיינר היחידה שתוכננה במיוחד עבור קונטיינרי לינוקס בפורמט Docker. עם יכולות תזמור Kubernetes בליבה שלה, OpenShift מספקת פלטפורמה עקבית לפיתוח מבוסס ענן או פריסה באתר הלקוח, המאפשרת למשתמשים ליצור יישומים מבוססי מיקרו-שירותים, ולחדש את עומסי העבודה המסורתיים שלהם - הכל בפלטפורמה שמביאה את תכונות האבטחה של Red Hat Enterprise Linux.

OpenShift גם צברה לאחרונה זכיות משמעותיות אצל לקוחות בתחומי ממשל ובנקאות גלובלית. מחלקת ה- IT של צפון קרוליינה, הודיעה כי היא משתמשת ב- OpenShift Dedicated - פלטפורמת יישומי הקונטיינר המנוהלת של רד האט, עבור טרנספורמציית אתר האינטרנט של המדינה.

Royal Bank of Scotland שילב את פלטפורמת יישומי המובייל של רד האט ו- OpenShift, כדי להעצים את מרכז הפתרונות הטכנולוגיים Open Experience של הבנק, ובחודש מאי 2016 הודיעה ענקית השירותים הפיננסיים BBVA על שיתוף פעולה אסטרטגי גלובלי עם רד האט כשותפה מועדפת. שיתוף הפעולה נועד להתמקד בתיאום בין הפעילויות העסקיות והטכניות, כדי להאיץ את החדשנות של BBVA עם הגידול בהיקף הגלובלי בטרנזקציות פיננסיות במכשירים דיגיטליים ושירותי בנקאות דיגיטלית שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il