TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מי משתמש בשרתים שלך?


מעבדת קספרסקי חושפת שוק שחור עצום המוכר למעלה מ- 70,000 שרתים פרוצים, בהם 1069 שרתים בישראל
חוקרי מעבדת קספרסקי חשפו פורום גלובלי בו עברייני סייבר יכולים לרכוש ולמכור גישה לשרתים שנפרצו במחיר המתחיל ב- 6 דולר ליחידה. בשוק xDedic, אשר נראה כי מופעל על ידי קבוצת דוברת רוסית, רשומים כרגע למכירה 70,625 שרתי Remote Desktop Protocol. רבים מהשרתים מארחים או מספקים גישה לאתרי צרכנות ושירותים פופולאריים ובחלקם מתוקנות תוכנות לדיוור, חשבונות פיננסים ועיבוד נקודות מכירה (PoS). הם יכולים לשמש כדי לפגוע בתשתית הבעלים או כדי לשמש כבסיס להתקפות נרחבות יותר, בעוד לבעלי השרתים, בהם רשויות ממשלתיות, תאגידים ואוניברסיטאות, כמעט אין מושג מה מתרחש.

xDedic הוא דוגמה עוצמתית לסוג חדש של שוק עבריינות סייבר: מאורגן ונתמך היטב, ופונה לכולם, החל מעברייני סייבר מתחילים ועד לקבוצות APT. השוק מציע גישה זולה ומהירה לתשתיות של ארגונים לגיטימיים המאפשרות לשמור את הפעילות העבריינית מתחת למכ"ם זמן רב ככל שניתן.

שוק xDedic נפתח ככל הנראה לעסקים במהלך 2014, וגדל משמעותית בפופולאריות שלו מאז אמצע 2015. במאי 2016, היו רשומים בו 70,624 שרתים מ- 173 מדינות, אשר פורסמו תחת שמות של 416 מוכרים שונים. 10 המדינות המרכזיות שהושפעו הן ברזיל, סין, רוסיה, הודו, ספרד, איטליה, צרפת, אוסטרליה, דרום אפריקה ומלזיה. במאי 2016 היו רשומים בו 1069 שרתים בישראל לעומת 889 שרתים בחודש מרץ.

נראה כי הקבוצה מאחורי xDedic דוברת רוסית, ולטענתה היא בסך הכל מספקת פלטפורמת סחר ואין לה קשר למוכרים.

"xDedic היא חיזוק נוסף לכך ש"עבריינות-סייבר-כשירות" מתרחבת באמצעות הוספת זירות מסחר ופלטפורמת סחר. קיומו של השוק מקל על כולם, החל מתוקפים זדוניים עם יכולות נמוכות ועד לקבוצות APT בגיבוי מדינה, להשתלב בהתקפות הרסניות בדרך זולה, מהירה ויעילה. הקורבנות הסופיים אינם רק הצרכנים או ארגונים העומדים בפני התקפה, אלא גם בעלים השרתים. סביר להניח שהם אינם מודעים כלל לכך שהשרתים שלהם נחטפים פעם אחר פעם למשימות התקפה שונות, שכולן נערכות ממש מתחת לאפם", אמר קוסטין ראיו, מנהל צוות מחקר וניתוח גלובלי, מעבדת קספרסקי.

מעבדת קספרסקי מייעצת לארגונים:
· להתקין פתרון אבטחה חזק כחלק מגישה מקיפה, רב שכבתית, להגנת תשתית IT
· לאכוף של שימוש בסיסמאות חזקות כחלק מתהליך אימות השרת
· להטמיע של תהליך רציף לעדכון תוכנות
· לבצע בקרות אבטחה קבועות של תשתית ה- IT
· לשקול השקעה בשירותי מודיעין איומים, אשר ישמרו על הארגון מעודכן לגבי איומים חדשים ויציע תובנות מנקודת המבט של עבריינים, כדי לסייע בהערכת רמת הסיכון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il