TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטל השיקה את המעבד החזק ביותר אי-פעם למחשבים שולחניים – Intel Core i7 Extreme Edition‏


מבול של הכרזות בתערוכת Computex
אינטל משיקה את המעבד החזק אי-פעם למחשבים שולחניים
מעבדי Intel Core i7 Extreme Edition מכילים 10 ליבות שמאפשרות לגיימרים או יוצרי וידאו ואפקטים חזותיים להשקיע יותר זמן ביצירה ופחות בהמתנה לעיבוד הנתונים. כמו כן הכריזה אינטל על שורה של מעבדים לעידן ה"אינטרנט של הדברים" – מעבדים סופר-חזקים לשרתים בענן ומעבדים קטנים לחפצים מחוברים ובתים חכמים

• המעבד החדש - Intel Core i7 Extreme Edition – עם 10 ליבות וטכנולוגיית Intel Turbo Boost Max 3.0 מיועד בעיקר לגיימרים או יוצרי תוכן בתחום הווידאו והמציאות המדומה הזקוקים לכוח עיבוד רב במיוחד.
• אינטל משיקה משפחת מעבדי Intel Xeon E3v5 המיועד לאפשר לשרתי ספקיות האינטרנט להתמודד עם תוכן וידאו איכותי המהווה כיום כ-80 אחוז מתעבורת הרשת.
• הדור ה-7 של Intel Core (המכונה Kaby Lake) יגיע במחצית השנייה של 2016.
• אינטל מכריזה על שיתוף פעולה עם FoxConn להנחת התשתית לרשת הדור החמישי של רשתות הסלולר.
• אינטל משיקה שבבים ומערכות תקשורת עבור בתים חכמים שפותחו על ידי צוותים ישראלים (לשעבר מחברת לאנטיק שנרכשה על ידי אינטל)

אינטל הכריזה היום בתערוכת Computex בטייוואן על השקת מעבד חדש מתוצרתה – החזק ביותר אי-פעם למחשבים שולחניים. Intel Core i7 Extreme Edition מיועד לספק את רמת הביצועים הגבוהה הנדרשת, למשל, על-ידי גיימרים או יוצרי תוכן וידאו ומציאות מדומה, שמבצעים לעיתים מספר רב של משימות ותהליכים במקביל (mega-tasking) וזקוקים לכוח עיבוד רב.

גיימרים, בנוסף למשחק, זקוקים גם למחשב שיתמודד עם עומסים של שידור חי באיכות K4, הקלטה, עריכה או העלאת סרטונים, וגם תקשורת בזמן אמת עם חברים לקבוצה או מתחרים. יוצרי תוכן עוסקים במקביל בעריכה, ביצירת אפקטים חזותיים ובהלחנת מוזיקה, והם גם רוצים לראות את התוצרים שלהם תוך כדי תהליך היצירה ולכן דורשים תמיכה במספר תצוגות 4K במקביל. בעזרת המעבד החדש Intel Core i7 Extreme Edition, הם יוכלו להשקיע יותר זמן ביצירה ופחות בהמתנה.

המעבד בעל 10 ליבות, מסוגל לטפל בו-זמנית ב-20 חוטי עיבוד (threads). לחבר 40 ערוצי PCIe ישירות ל-CPU, ובכך להרחיב את המערכת עם זכרונות SSD, עד ארבעה כרטיסי GFX שמשפרים ב-35 אחוזים את עיבוד התלת-מימד המאפשר וידאו באיכות 4K, כדי שמשקפי מציאות מדומה יוכלו לספק את חוויית המשתמש המלאה ביותר.

המעבד מצויד בטכנולוגיית Intel Turbo Boost Max 3.0 שמנתבת את היישומים לליבה בעלת הביצועים הגבוהים ביותר בכל רגע, ובכך משפרת את ביצועי כל חוט עד 15 אחוז. זיכרון המטמון הוא Intel Smart Cache בנפח של עד 25 מגה בייט והוא ארבע-ערוצי כך שהוא משפר את תגובתיות המערכת ומקצר את זמן ההפעלה בעבודה עם קבצים ויישומים גדולים. חיבור המחשב הוא בטכנולוגיית Thunderbolt 3.0 אולטרה-מהירה. בנוסף, המעבדים במשפחת Intel Core i7-69xx/68xx פתוחים לביצוע האצת שעון (overclocking) - מאפיין חשוב למי שרוצה לדחוף את המערכת לקצה גבול היכולת

הווידאו שולט ברשת – מעבדים חדשים יזרימו אותו

תוכן הווידאו מתקרב כיום ל-80 אחוז מכלל תעבורת האינטרנט, ומכאן שהעברת תוכן חזותי במהירות וביעילות דרך הענן נמצאת בראש סדר העדיפות של ספקיות התקשורת. לשם כך השיקה אינטל סדרת מעבדים נוספת לשרתים, המיועדת להתמודד עם העברת תוכן וידאו באיכות גבוהה. מעבדי Intel Xeon processor E3-1500 v5 מעבדים ומזרימים וידאו בצורה יעילה וחסכונית ומאפשרים הפעלה טובה יותר של יישומים גרפיקה כבדים. הודות לשילוב בין מעבדי Intel Xeon לבין היכולות הגרפיות של מעבד הגרפיקה המתקדם ביותר של אינטל - Intel Iris Pro graphics P580 - משפחת המעבדים החדשה מאפשרת לכל שרת או התקן (appliance) של ספקיות התקשורת להעביר יותר זרמי וידאו, להפחית את מספר השרתים במרכזי הנתונים ואת צריכת החשמל.

הדור ה-7 של Intel Core יגיע במחצית השניה של 2016

בתערוכה הציגה אינטל את החידושים אותם תתחיל לשווק בהמשך השנה והדגימה לראשונה את השימוש במעבדי Intel Core מהדור השביעי (שם קוד Kaby Lake). מעבדים אלה מאפשרים שיפור נוסף בביצועים וצריכת החשמל. הם עתידים להיות משולבים בהתקני פרימיום במחצית השנייה של 2016. בחברה ציינו כי זוהי דוגמה נוספת עד כמה פעילות אינטל בתחום ה-PC חיונית לאסטרטגיית החברה, עם התחייבות להשקת מוצרים חדשים מדי שנה, ועד כמה תחום זה תורם חידושים חשובים המשמשים אחר-כך בכל סוגי המוצרים של החברה.

בנוסף, החברה הודיעה כי תרחיב את השימוש במעבדי Intel Core גם למרחב "האינטרנט של הדברים" בפתרונות בתחומי הקמעונות, השילוט והתצוגות במרחב הציבורי, התעשייה ושירותי הבריאות.

חפצים הופכים חכמים ומחוברים יותר

הקישור לענן של החפצים הרבים בתחומי ה-PC ו"האינטרנט של הדברים" - בבית, במכונית, בעסק או בכל מקום אחר, הופך אותם לבעלי ערך מוסף רב יותר. לשם כך הכריזה אינטל על משפחת מערכת-על-שבב (SoC) בשם Intel AnyWAN GRX 750 ועל משפחת Intel XWAY WAV500, שהיא משפחת מוצרי Wi-Fiבתקן 11ac MU-MIMO בדור החמישי לשימוש בציוד לרשתות אלחוטיות ביתיות. מוצרים אלה פותחו, בין היתר, על ידי צוותים ישראלים של אינטל, הודות לרכישה של חברת האלקטרוניקה לאנטיק.

הפלטפורמה של אינטל מאפשרת שירותים מקומיים ומבוססי-ענן, יצירת מדיה ושיתוף תוכן במגוון כלים, לרבות הדור הבא של מכשירי ultra HD וחפצים בבית. הקישוריות של מוצרי אינטל מספקת את הבסיס הנדרש לתמיכה במספר גדל והולך של חפצים מחוברים ושירותי ענן מבוססי אינטרנט, המספקים חוויה מאובטחת ופשוטה לשימוש ביתי ולעסקים קטנים. כבר כיום מוצרי אינטל מותקנים בציוד לרשתות אלחוטיות ביתיות של יותר מתריסר יצרנים.

בתחום התחבורה הכריזה אינטל על שיתוף פעולה עם החברות הטייוואניותChunghwa Telecom ו-SanJet Technology Corp בתחום השירותים הטלמטריים. מדובר על פלטרפורמה המבוססת על מעבד זול מסדרת Intel Atom x3 (נקרא בעבר SoFIA) המיועד לשימוש ב"אינטרנט של הדברים". המכשיר יאפשר להציע לנהגים פוליסת ביטוח במחיר משתנה בהתאם לצורת הנהיגה ולשימוש ברכב. אינטל ממשיכה להרחיב את הפתרונות המבוססים על מעבדי Atom x3 למוצרים כמו מערכות לנקודות מכירה, מחשבי טאבלט לשימושים רפואיים ומכשירים תעשייתיים במרחב ה-IoT.

אינטל מכריזה על שיתוף פעולה עם FoxConn

בעוד שהדור הרביעי בסלולר התאפיין בהעברה מהירה יותר של נתונים, הדור החמישי יאפשר לרשתות הסלולריות לחבר חפצים לאנשים, לענן וזה לזה, ויתרום ליצירת קהילה חכמה ומקושרת, עם ערים חכמות, מכוניות אוטונומיות והתייעלות בתעשייה. כדי שכל זה יוכל לקרות, הרשתות יצטרכו להיות מהירות, חכמות וגמישות יותר, כך שיוכלו להתמודד עם הגידול בנפח ובמורכבות של תעבורת הנתונים לאור חיבור עוד ועוד התקנים מקושרים והוספת שירותים דיגיטליים חדשים.

כדי לקדם את תהליך שדרוג תשתיות הסלולר הקיימות והנחת היסודות לדור החמישי, הודיעה אינטל על הסכם על חברת FoxConn לשיתוף פעולה בפיתוח טכנולוגיות תשתית רשת שיאיצו את תהליך השדרוג. החברות ישתפו פעולה בניסויי היתכנות (proof of concept) ותוכניות פיילוט לטכנולוגיות Mobile Edge Computing, Cloud radio Access Network (CloudRAN) ו-Network Function Virtualization (NFV), שיאפשרו הפעלת רשתות חכמות, יעילות וגמישות יותר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il