TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת NetApp סיימה פרויקט אחסון מבוסס FLASH בקסטרו


הפרויקט מספק מענה מקיף ומתקדם עבור אתגרי הצמיחה של החברה, שדורשים גידול גם במערך האחסון וניהול המידע של הארגון.
הפרויקט הוטמע על ידי חברת MindU פרטנר ועלותו מוערכת בכ-1.5 מיליון שקלים. הפרויקט כלל את החלפת מערכת האחסון, מערך השרתים, אינטגרציה והסכם שירות רב שנתי.

חברת קסטרו יצאה במכרז אחסון חדש בנובמבר האחרון, מכרז לאספקת אחסון לאתר מחשוב המרכזי של הרשת, הממוקם בבת ים ומרכז לוגיסטי חיצוני, למטרות גיבוי. במכרז התמודדו חברות הטכנולוגיה והאחסון הגדולות, ביניהן חברת NetApp, EMC ו- HP. כאמור, חברת זכתה חברת NetApp, שהצעתה כללה שתי מערכות אחסון מבוססותSDDC All Flash לתקופה של שש שנים.

קסטרו הינה בית האופנה המוביל והאהוב בישראל. רשת החנויות של קסטרו פרוסה מדן ועד אילת, והיא נמצאת בגדילה, התפתחות והתחדשות מתמדת. לרשת מרכז לוגיסטי מרכזי המספק שירות לכל 150 חנויות הרשת, והיא מעסיקה מעל 2,500 עובדים.

מערכות אחסון מבוססות Flash משפרות את הביצועים והיעילות של אפליקציות רבות כולל בסיסי נתונים, וירטואליזציה ותשתית ענן. הטכנולוגיה מסוגלת לשפר את עומסי העבודה, להאיץ תהליכים עסקיים, לבסס את תשתית מערך ה-IT ולעודד שיתופי פעולה בין יישומים לאפליקציות. באופן זה תורמות מערכות ה-Flash לצמצום השחיקה, לשיפור האמינות המכנית וזמן התגובה עד ל-90 אחוז ולחוויית משתמשי הקצה.

שלומי גרינפילד, מנהל מערכות המידע בקסטרו: "לאחר בחינה מדוקדקת, הגענו למסקנה שההצעה של חברת NetApp היתה הראויה ביותר. נכון לשלב זה, סיימנו כ-90 אחוזים מהפרויקט. אני רוצה לציין לחיוב את השירות הראוי להערכה שאנו מקבלים מהחברה, שכולל זמני תגובה טובים, עמידה בביצועים, זריזות, דינאמיות והתאמה לדרישות קסטרו, תוך כדי ביצוע הפרויקט עצמו. אני שמח לומר כי כעת אנו בקסטרו נמצאים בחזית הראשונה של הפתרונות וההתקדמות הטכנולוגית, אשר יתמכו בצמיחה והתפתחות החברה בשנים הקרובות".

חברת NetApp‏ מפתחת פתרונות חדשניים לאחסון ולניהול מידע, המאיצים פריצות דרך עסקיות ומאפשרים חיסכון עצום בעלויות. המחויבות שלנו למימוש יום יומי של ערכי הליבה שלנו ולהכרה שאנו זוכים לה שנה אחר שנה כמקום עבודה נהדר בכל רחבי העולם היא אבן היסוד להצלחתנו וצמיחתנו בטווח הארוך, וכן להצלחתם של שותפינו לדרך ושל לקוחותינו. גלו את המחויבות שלנו לסייע לחברות ולארגונים בכל רחבי העולם להגיע רחוק יותר, מהר יותר בכתובת www.netapp.com/il.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il