TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ משתפת פעולה עם אוניברסיטת בן-גוריון בהרחבת יכולותיה של מערכת ווטסון בתחום הסייבר


יבמ מרחיבה את מסגרת המחקרים המשותפים עם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, המיועדים לשפר את יכולות ווטסון, מערכת המחשוב הקוגניטיבי של יבמ, בתחום אבטחת מידע.
חוקרים של יבמ ואוניברסיטת בן-גוריון יפעלו על מנת לחדד את יכולותיו של ווטסון לעבד ולהבין מידע בנושאי סייבר המוצג בשפה טבעית, בדיבור או בכתב.
בחודש שעבר הציגה יבמ את מערכת ווטסון לאבטחת סייבר, גרסת ענן חדשה של הטכנולוגיה הקוגניטיבית של החברה, שהוכשרה להבין את השפה האופיינית לעולם אבטחת הסייבר, במסגרת פרוייקט שהתנהל לאורך שנה שלמה. על מנת להמשיך ולהרחיב את המערכת, מתכננת יבמ לשתף פעולה עם אוניברסיטאות מובילות בעולם, שירחיבו את אוסף נתוני האבטחה, שבהבנתם מדריכה ומכשירה יבמ את המערכת הקוגניטבית שלה.
אוניברסיטת בן-גוריון, המפעילה תוכנית לימודים לתארים מתקדמים בתחום אבטחת הסייבר, מצטרפת עתה למסגרת שיתופי הפעולה ההולכת וצומחת סביב ווטסון, במגמה לסייע למערכת הקוגניטיבית במלחמה בפשיעת הסייבר. כחלק מהפעילות המשותפת, פועלים מדענים של יבמ ושל אוניברסיטת בן-גוריון לפיתוח מכניזם מתקדם להצגת ידע ועיבוד נתונים, טכנולוגיות חדשניות בתחום עיבוד השפה, ומנועי עיבוד עתיר ביצועים למשימות מתן תשובה לשאלות בשפה אנושית רגילה. אוניברסיטת בן-גוריון אף מציעה לסטודנטים כיתת התנסות בפועל בתחום המחשוב הקוגניטיבי, שם לומדים הסטודנטים לבנות יישומים המבוססים על שירותים בסביבת ווטסון.
לדברי פרופ' ליאור רוקח, החוקר הראשי במיזם המשותף ליבמ ולאוניברסיטת בן-גוריון, "אוניברסיטת בן-גוריון שמחה להיות הראשונה בישראל המשתפת פעולה עם יבמ במחקר בתחום המלהיב של יישומי מחשוב קוגניטיבי למשימות אבטחה. באמצעות שיתוף נהפעולה, מורחבת עתה תוכנית המחקר והלימודים של אוניברסיטת בן-גוריון בתחומי אבטחת הסייבר, על מנת לכלול מחקרים, הנוגעים לאופן שבו נוצר המידע בתחום האבטחה ומותאם לצריכה אנושית, כיצד יש לפרשו ולהציגו, ללמוד אותו ולעבדו במהירות ובהיקפים חסרי תקדים.
הפעילות המשותפת בתחום המחשוב הקוגניטיבי מבוצעת באמצעות מרכז המצויינות של יבמ לאבטחת הסייבר, הפועל זה קרוב לשנתיים כמיזם משותף ליבמ ולאוניברסיטת בן-גוריון. במסגרת מרכז המצויינות, מנהלים חוקרים המגיעים משני הארגונים מחקרים בתחום הזיהוי של איומים חדשים וההתמודדות עימם.
סגן נשיא יבמ לתחום אסטרטגיית האבטחה, קיילב בארלו, שיגיע לארץ בשבוע הבא לאירועי CyberWeek, מציין כי "מחשוב קוגניטיבי מסייע בגישור מעל הפער בין המומחיות האנושית הזמינה בתחום – ובין בינת אבטחה אוטומטית. כך, הוא עוזר לחברה הטובים לנצח במירוץ מול האיומים". לדבריו, "שיתוף הפעולה בין מדענים מאוניברסיטת בן-גוריון ובין יבמ מהווה מפתח לפיתוח הדור הבא של טכנולוגיות מחשוב קוגניטיבי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il