TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יישום חתמה על הסכם רישוי עם Lightricks עבור טכנולוגיה לשיפור תהליך העיבוד של תמונות דיגיטליות


יישום, החברה לפיתוח המחקר של האוניברסיטה העברית, הודיעה היום כי היא חתמה על הסכמי רישוי וייעוץ עם חברת Lightricks לשם פיתוח ומסחור טכנולוגיה המשפרת את תהליך העיבוד של תמונות דיגיטליות.
הטכנולוגיה, שהומצאה על ידי פרופ' רענן פטאל מביה"ס להנדסה ומדעי המחשב של האוניברסיטה העברית, מאפשרת חידוד תמונה מהיר ויעיל יותר ומשמרת את איכות קווי המתאר של אובייקטים בתמונה במהלך חידוד התמונות הדיגיטליות.

תוכנות לעיבוד תמונה הקיימות כיום משקיעות כוח חישובי ניכר בניסיון לחדד פרטים בתמונות הדיגיטליות ולאפשר למשתמשים לתחום ולסמן אובייקטים ספציפיים בתמונה. הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות כיום לצרכים אלו מאופיינות במגבלות שונות ובתחכום יתר מבחינה חישובית. הטכנולוגיה החדשה מהירה ומשתמשת בחישובים פשוטים יותר, המכונים חישובים מפורשים, כדי להשיג אותן תוצאות המושגות כיום בעזרת חישובים מסובכים ובלתי-מפורשים. באופן מעשי, הטכנולוגיה החדשה מתעלמת מפיקסלים הנמצאים מעבר לשפה או גבול כלשהו בתמונה, וכך מאפשרת יצירת תמונה חדה יותר ללא הילה סביב האובייקטים השונים בתמונה. מהירותה הגבוהה של הטכנולוגיה מאפשרת להאיץ את פעילותן של תוכנות עיבוד תמונה ביותר משני סדרי גודל.

אפליקציות Facetune ו–Enlight של Lightricks, מבין האפליקציות בתשלום המצליחות ביותר בעולם לטלפונים סלולריים, מספקות מגוון יכולות שיפור תמונה ברמה הגבוהה ביותר ובהינף אצבע. Facetune מאפשרת להחליק קמטים ולהעלים פגמים בעור, ולתקן ולהתאים תוי פנים כמו חיוכים או צורת האף, בעוד באמצעות Enlight אפשר להציב תמונה אחת על גבי השנייה, להוסיף חשיפה כפולה ולערוך את התמונות ביתר דיוק. הטכנולוגיה החדשה, עבורה נחתם הסכם הרישוי עם יישום, תוטמע באפליקציות אלו ותאפשר לבצע את כל השינויים הללו במהירות ובאופן אינטואיטיבי, ללא צורך בתוכנה מורכבת.

יעקב מיכלין, מנכ"ל יישום, אמר "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Lightricks, חברה מובילה לעיבוד תמונות, שצברה מאגר של מיליוני משתמשים משלמים. עיבוד תמונות הפך לטכנולוגיה שווה לכל נפש, ומשום כך יש חתירה מתמדת אחר אפליקציות מהירות יותר וידידותיות למשתמש. הטכנולוגיה החדשה לעיבוד תמונות שהומצאה על ידי פרופ' פטאל היא דוגמה מצוינת לאפליקציה כזו, ואנו סבורים שהיא תהיה בעלת ערך רב גם עבור תוכנות אחרות לעיבוד תמונות. בנוסף, חוקרי האוניברסיטה העברית עוסקים בפיתוח מגוון רחב של טכנולוגיות הדמיה חדשניות, כולל טכנולוגיות תלת-מימד, התאמת תבניות בזמן אמת, הוספת צבע לתמונות וסרטים וטכניקות אנימציה, כולן זמינות להסכמי רישוי".

זאב פרבמן, מנכ"ל וממקימי Lightricks, אמר "לפני שהקמנו את החברה, ארבעה ממקימי Lightricks היו דוקטורנטים באוניברסיטה העברית. הקמנו את החברה במטרה לאפשר ללקוחות גישה לטכנולוגיות פורצות דרך שפיתחנו באקדמיה. אנו שמחים על הסכם הרישוי עם יישום שבעזרתו נבטיח למשתמשים שלנו את הכלים הטובים ביותר".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il