TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיטב דש ברוקראז' חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Evercore ISI המדורגת ב- TOP 3 בארה"ב


במסגרת זו מיטב דש ברוקראז' מניות חו"ל תפיץ חומרי מחקר משותפים עם Evercore ISI ללקוחות בישראל
רון סירני, מנכ"ל מיטב דש ברוקראז': "אנו מברכים על שיתוף הפעולה ושמחים שגוף איכותי כ- Evercore ISI בחר במיטב דש ברוקראז' למהלך החדירה המקצועית לשוק ההון הישראלי".

מיטב דש ברוקראז' מודיעה היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם Evercore ISI, המדורגת ב TOP 3 בארה"ב, להפצת חומרי מחלקת המחקר. במסגרת שיתוף הפעולה ללקוחות מיטב דש ברוקראז' תהיה גישה ישירה לפורטל המחקר של Evercore ISI, קישור לשיחות עם אנליסטים, השתתפות בשיחות וועידה, הזמנה להשתתפות בכנסי החברה בחו"ל. כמו כן, יוכלו להיות משתתפים פעילים בפעילות ECM של החברה דוגמת IPO’s והפצות.

Evercore ISI היא חלק מבנק ההשקעות Evercore Partners , חברה ציבורית הנסחרת בבורסת ניו יורק, ומתמחה במתן שירותי ייעוץ לחברות בינלאומיות בתחום הבנקאות להשקעות, מיזוגים ורכישות, רה-ארגון, הנפקות ראשוניות, מימון ותהליכים אסטרטגיים אחרים. לאחר המיזוג בשנת 2014 עם חברת ISI החברה מספקת גם שירותי מחקר וברוקראז'. בנוסף, החברה עוסקת בניהול השקעות, קרנות הון סיכון וקרנות הון פרטיות עבור משקיעים מוסדיים ברחבי העולם.
את המהלך האסטרטגי לשיתוף הפעולה הוביל איציק ביטן, מנהל דסק ני"ע זרים , מתוך זיהוי כי Evercore ISI הוא גוף בוטיק למחקר איכותי. שיתוף הפעולה מייצר ערך אמיתי בקבלת החלטות השקעה ובמיוחד כיום בסביבת שוק מאתגרת ותנודתית. Evercore ISI הינה שחקן מוביל בתחום הייעוץ העסקי לחברות, וייעצה בעסקאות רבות בתחום רכישות ומיזוגים לחברות מובילות במשק האמריקאי (כדוגמת דופונט ודאו כימיקלים, EMC ו-DELL) מה שמקנה לה יתרון וידע ייחודי רב.

אד הימן, יו"ר Evercore ISI וממקימיה של ISI: "אנו נפעמים עם היציאה לדרך משותפת עם מיטב דש כבית השקעות מהמובילים בישראל. זוהי הזדמנות מרגשת לחיזוק שתי החברות ואנו מצפים לצמיחה והגדלת הנוכחות שלנו בקרב השוק הישראלי".
ויקי זבולון, מנהל מחקר חו"ל מיטב דש ברוקראז': "אנו מעמידים את המחקר האיכותי כנר לרגלינו ומקפידים לייצר ערך מוסף ללקוחותינו. מחקר משותף עם Evercore ISI הינו צעד נוסף המחבר את לקוחותינו למחקר איכותי המתמקד באופן מעמיק בחברות ובכלכלה האמריקאית על כלל ענפיה. מהלך המחקר המשותף עם Evercore ISI מצטרף למערך המחקר הנרחב שאנו מציעים הכולל גם את הפצת המחקר של SOCIETE GENERALE, המתמחה בין השאר במחקר איכותי על השוק האירופאי, מעבר למחקר הגלובלי הקיים ברשותה.

צילום:(מימין לשמאל): איציק ביטן, רון סירני, ויקי זבולון ממיטב דש ברוקראז'


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il