TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הזמנות בסכום העולה על 450 מליון אירו למכונות דפוס ננוגרפיות של לנדא


מכונות הדפוס הננוגרפיות נמכרות בכל אחד מהאזורים הגיאוגרפיים העיקריים
· מבקרים מתארים את לנדא כמי שנמצאת "שנות אור קדימה"

גם הפעם עמדה לנדא במרכז הבמה בדרופה, כשקיבלה הזמנות למכונות הדפוס הננוגרפיות שלה בסכום העולה על 450 מיליון אירו.
ציבור מבקרים המוערך ב-200,000 איש הגיע בהמוניו לביתן לנדא כדי לצפות באחת מ-20 המצגות החיות של החברה. התלהבות המבקרים הפכה עד מהרה למאות פגישות מכירה, עם הזמנות למכונות הדפוס מכל האזורים הגיאוגרפיים העיקריים, ובכלל זה ממדינות אמריקה, אירופה ואסיה פסיפיק. חברת לנדא דיווחה גם על עסקאות בהן נמכרו כמה מכונות לחברה אחת, ובכך הוכיחה את אמון השוק בחברה ובמכונות הדפוס הננוגרפיות שלה.
"דרופה 2016 תיזכר כנקודת המפנה במעבר של התעשיה מדפוס מכאני לדפוס דיגיטלי. בעבר, חברות הדפוס הדיגיטליות ניסו לשכנע את השוק שדיגיטלי הוא שם המשחק. המכירה נעשתה בשיטת ה"דחיפה", אומר בני לנדא, יו"ר. "כעת, לראשונה המצב התהפך. קיים תהליך הפוך של "משיכה" מהשוק, שאותו מניעים לקוחות ובעלי מותגים, התובעים דפוס דיגיטלי. נראה שמובילי השוק – בתחום האריזות ובדפוס המסחרי – הגיעו למסקנה שהם פשוט חייבים ללכת על דיגיטלי".

"בעבור Landa Digital Printing, התעוררות זו של השוק היתה מתגמלת במיוחד, כפי שהדבר משתקף במספר ההזמנות הרב שקבלנו בדרופה. לקוחות מספרים לנו שאף חברה לא התקרבה אלינו באיכות, מהירות, גמישות בבחירת מצע ההדפסה ועלות ההדפסה, כאשר כל אלה מתמזגים ליצירת ערך מוסף ענק להצעה שלנו".

במופע התיאטרון המרשים של לנדא “Nano. The Power of Small” שכרטיסים אליו אזלו ימים לפני כל מופע, צפה קהל של 40,000.
בין המופעים, התקיימו הדגמות חיות של מוצרי החברה בכל רחבי ביתן לנדא, כאשר לקוחות עומדים בתור כדי לקבל דוגמאות בתום כל הדגמה. כל הדגמות המוצרים הוקרנו על גבי מסכי וידאו גדולים, בעוד מאות אנשים גודשים את הביתן וצופים בהן. לקוחות נלהבים תארו את ההדגמות החיות כ"מדהימות", כ"משנות את התמונה" והצביעו על לנדא כמי ש"מקדימה את האחרים בשנות אור".

אבני הדרך העיקריות של לנדא בדרופה 2016 כוללות:
· הודעות על אתרי בתא בארצות הברית וגרמניה
· הסכמים אסטרטגיים עם Quad/Graphics ו-Cimpress
· מכירות מרובות בכל אזור גיאוגרפי משמעותי

· קרוב ל-240 מצגות חיות של מכונות הדפוס לנדא S10, לנדא S10P ולנדא W10, והננו-מטאלוגרפיה של לנדא.
· חלוקה של אלפי דוגמאות של הדפסות ננוגרפיות
· הדגמות חיות של ננו-מטאלוגרפיה, פתרון המטאליזציה נטול הפסולת של לנדא.

"כולם עוזבים את דרופה בהבנה שננוגרפיה משנה את כללי המשחק. זהו הפתרון הדיגיטלי היחיד לדפוס המיינסטרים ואיכותו, מהירותו, האפשרות להדפיס על כל מצע ומחיר ההדפסה – אין להם אח ורע", אומר ישי אמיר, מנכ"ל לנדא. "זו הסיבה שדפסים בכל רחבי העולם הזמינו כל כך הרבה מכונות דפוס של לנדא – הן בהזנת גליונות והן בהזנת גלילים. בקיצור, היתה לנו דרופה מדהימה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il