TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Votiro מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת InfoBay


לקידום שער הדוא"ל המאובטח שלה עבור הצפנה של אימיילים יוצאים
שירות Secure Email Gateway של Votiro סורק ומנטרל את כל הקבצים אשר מועלים לפלטפורמה כדי להגן נגד איומי Zero-Day.
InfoBay מאפשרת לארגונים לשלוח אימיילים מאובטחים ומוצפנים אל מחוץ לרשת שלהם.

חברת Votiro הישראלית, ספקית עולמית של פתרון Secure Email Gateway, אשר משתמש בטכנולוגיית ה- Zero-Day Exploit Protection המוגנת בפטנט, הודיעה על שיתוף פעלה עם חברת InfoBay הישראלית מקבוצת מלם-תים.
InfoBay הטמיעה את טכנולוגיית Zero-Day Exploit Protection בפתרונותיה, ותאפשר ל- Votiro להצפין אימיילים יוצאים.
InfoBayעובדת עם מגוון רחב של עסקים וארגונים הנדרשים להצפין תקשורת יוצאת ומסמכים הנשלחים אל מחוץ לרשת שלהם. הפתרון המשולב מאפשר לארגונים לקבל אימיילים בטוחים ולשלוח תקשורת מוצפנת ככל שנדרש. Votiro מבטיחה כי כל הקבצים אשר מועלים לפלטפורמה של InfoBay ייסרקו, והאיומים ינוטרלו לפני העלאתם, מה שמבטיח כי הארגון מוגן מפני איומים זדוניים המגיעים באמצעות הדוא"ל, ונתונים רגישים נשלחים באופן מאובטח.
Secure Email Gateway של Votiro, עם טכנולוגייתZero-Day Exploit Protection המוגנת בפטנט, סורק את כל הודעת הדוא"ל הנכנסות, מסיר קוד זדוני ומגן על ארגונים מפני מתקפות אימייל ממוקדות (Spear Phishing) איומים לא ידועים ואיומי Zero-day. הקבצים המנוטרלים משמרים את השלמות והתפקודיות של קבצים והודעות אימייל מקוריות, ולאחר מכן צרופות יכולות להמשיך דרכן אל הארגון בבטחה. התהליך כולו הנו בלתי-נראה למשתמשים, לא מפריע לפעילות, ומתבצע תוך פחות משנייה לקובץ. על ידי שימוש בפתרון של InfoBay, כל מידע רגיש הכלול באימיילים יוצאים עובר הצפנה, הנו בלתי-נגיש לגורמים חיצוניים, וממקסם את שליטת הארגון על נתונים נשלחים.
"אנו נרגשים מאוד לשתף פעולה עם InfoBay, כדי לספק ללקוחותינו שכבה נוספת ונדרשת מאוד של אבטחה לאימיילים היוצאים שלהם", אמר איתי גליק, מנכ"ל Votiro. "באקוסיסטם של הסייבר היום, קריטי שלחברות תהיה הגנה מקסימלית המאבטחת את כל היבטי הרשת שלהם".
"הטכנולוגיה והפתרונות של Votiro, עלו מעל ומעבר לציפיות שלנו, ואנו שמחים להמשיך ולקדם את השותפות שלנו איתם", אמר גיל ששון, מנהל פיתוח עסקי בינלאומי ב- InfoBay, "היכולת של Votiro להבין את צרכינו העסקיים ולספק להם פתרונות, כבר הפכה לנכס משמעותי עבור החברה שלנו".
הפתרונות של Votiro מוטמעים ברחבי העולם, ומסייעים למאות אלפי משתמשים בהגנה נגד מתקפות ממוקדות, על ידי ניטרול איומים לא -מוכרים ומתקפות Zero-Day באמצעות הסרת קוד פעיל (Active Code) ממסמכים, כדי להימנע מהידבקות פוטנציאלית, Votiro מסוגלת לספק הגנה מפני תקיפות ממוקדות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il