TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ תציע ללקוחות המסחר האלקטרוני שלה את שירותי Apple Pay בסביבת ה- Web


יבמ תציע ללקוחותיה בתחום הסחר האלקטרוני את מערכת התשלומים Apple Pay בסביבת ה- Web, באופן שיאפשר למשתמשי ספארי על iPhone, iPad ומקינטוש לבצע את התשלום בצורה קלה ומאובטחת – בנגיעת מסך אחת.
על פי סקר של BI Intelligence, ארבע מתוך חמש הסיבות העיקריות לכך שמשתמשים נוטשים את תהליך הקניה ברשת נובעות מהלוגיסטיקה הכרוכה בהזנת פרטיהם האישיים, במחשב השולחני או במכשיר הנייד. החל מהסתו הקרוב, יוכלו לקוחות יבמ להציע ללקוחות המקוונים, המבקרים בחנות האינטרנטית שלהם, אופציה להשתמש במערכת Apple Pay בסביבת ה- Web, תוך חיסכון השלבים הנדרשים לביצוע עסקה ממכשירים מתוצרת Apple.
צרכני הקצה לא יידרשו יותר להזין פרטים אישיים, לעקוב אחר החיובים בכרטיסי האשראי או לשתף מידע בתהליך התשלום. מערכת Apple Pay בסביבת ה- Web, המוצעת על ידי יבמ, תאפשר השלמה מאובטחת של העסקה בנגיעת אצבע בודדת, בין אם ממחשב המקינטוש ובין אם מ- iPhone או מ- iPad.
מערכת התשלומים החדשה תהיה זמינה כשירות ענן ללקוחות יבמ המשתמשים בתשתיות IBM WebSphere Commerce או IBM Commerce on Cloud. מערכת WebSphere Commerce מהווה כיום את המנוע מאחורי יותר מ- 12,000 חנויות מקוונות בכל העולם, ומסייעת בהצעת חוויית לקוח עקבית, אחודה ומותאמת אישית, בריבוי ערוצי תקשורת.
יבמ מציעה כיום את סל מוצרי המסחר האלקטרוני הרחב מסוגו. תשעה מעשרת הקמעונאים הגדולים בארה"ב משתמשים בתשתיות של יבמ. היצע הכלים של יבמ כולל טכנולוגיות קוגניטיביות המסייעות לקמעונאים ללמוד את דפוסי הקניה, לחזות התנהלות לקוחות ולנהל את כל שלבי התקשורת עימם על מנת ליצור חוויית מוצר איכותית ושלמה. עתה, נוסף לסל המוצרים הזה גם שירות חדש למשתמשי Apple Pay, המסייע בהבטחת חוויית תשלום מהירה ומאובטחת ממכשירי Apple.
כאשר לקוח המשתמש במערכת Apple Pay על גבי ה- Web מספר כרטיס האשראי שלו אינו מאוחסן, לא במכשיר הקצה ולא בשרת של Apple. במקום זה, עושה המערכת שימוש במספר ייחודי המזהה את מכשיר הקצה, ומאוחסן עליו במתכונת מוצפנת. בעת הביצוע של כל עסקת רכישה, מופק קוד אבטחה ייחודי חד-פעמי, המשמש בעסקה זו בלבד.
בעזרת הפתרון החדש של יבמ, יכולים מומחי טכנולוגיית מידע להציע את שירותי Apple Pay למשתמשים העסקיים שלהם, היכולים להוסיף שירותים אלה לאתרי המסחר, באמצעות widget ייעודי. עם הפעלת החנות המקוונת, תהפוך קבלת תשלומים באמצעות Apple Pay פשוטה בדיוק כמו נגיעת אצבע ב- Touch ID: אין צורך במילוי ידני של טפסים ארוכים, או בהדפסת פרטי כתובת למשלוח או חשבון חיוב.

____________________________________________________


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il