TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

DeepSense גייסה 2 מליון דולר


במקביל, משיקה החברה כלי לחיזוי תקלות תעשייתיות באמצעות בינה מלאכותית עמוקה
חברת הסטארט-אפ DeepSense, המתמחה בפיתוח פתרונות לחיזוי ארוך טווח של תקלות במכונות תעשייתיות, הודיעה היום על סבב גיוס ראשון בהיקף של 2 מיליון דולר.

את סבב הגיוס הובילה קרן אפטרדוקס, קרן אנג'לים המהווה בשנים האחרונות שחקן מרכזי בזירת הון הסיכון בארץ, ואליה הצטרפו JANVEST ו- SeedIL, זאת בנוסף למענק שקיבלה החברה ממשרד המדען הראשי.

המערכת של דיפ-סנס אוספת ומזרימה לענן כמויות ענק של דאטה תעשייתי בזמן אמת, בקצב גבוה מאוד ומעשרות אתרים (מאות מכונות ואלפי סנסורים) בפורמטים שונים.
ע"י שימוש בארכיטקטורות של רשתות נוירונים עמוקות ייחודיות ומתקדמות (deep learning) המנוע התבוני של דיפ-סנס לומד בצורה אוטונומית לחלוטין התנהגויות של קהילות דומות של מכונות. המנוע יוצר קישורים פנימיים בין מאורעות לרכיבים בתוך המכונה, ובין המכונות למערכות שונות באתר התעשייתי. כך, הוא לומד לזהות חריגות מדפוסי ההתנהגות שנלמדו, למצוא קשרים בין חריגות אלו ולחזות תקלות המתפתחות במערכת.

ע"י זיהוי אבולוציה של דפוס חריג, מתריעה המערכת מבעוד מועד על הכישלון הקרב ומספקת אינפורמציה חשובה לגבי הזמן שנותר להתרחשותו של הכישלון, מה מקורו במערכת ואף ממליצה על הפתרון הטוב ביותר שנצפה עד כה בתקלות דומות מההיסטוריה של המכונה עצמה, או ממכונות שכנות.

דיפ-סנס פועלת מפארק מת"מ בחיפה, מעסיקה 8 עובדים, הוקמה באוקטובר 2015 ע"י דדי לביד (מנהל מחקר ופיתוח), איתן וסלי (מנכ"ל) וד"ר דוד אלמגור (יושב ראש), במטרה להפוך לשחקן משמעותי בתחום "האינטרנט של הדברים בתעשייה" (Industrial IoT) ולספק עולמי מוביל של שירותי תחזוקה חזויה מבוססי בינה מלאכותית עמוקה. החברה בוגרת האקסלרטור של מיקרוסופט (מחזור 7) ועוד קודם לכן, בתחילת הדרך, גם של ביזטק, האקסלרטור של הטכניון.

איתן וסלי, ממיסדי החברה ו-CEO, אומר: "החברה הוקמה על מנת לספק מענה ליצרני ומפעילי מכונות תעשייתיות הסובלים מהפסדים בייצור שנגרמים מתקלות ומהשבתות לא מתוכננות. בשלב הנוכחי אנו פונים בעיקר לעולם ייצור האנרגיה- לתחנות כח, יצרני טורבינות ולחברות האחזקה הפעילות בתחנות הכח. המוצר שלנו מותקן כבר היום בתחנת כח בארה"ב ובימים אלה אנו במגעים עם יצרני חשמל גדולים נוספים".
-המשך-


הגיוס הנוכחי נועד להרחבת צוות הפיתוח ולגיוס מפתחי למידה חישובית, חוקרי למידה עמוקה ומהנדסי ביג דאטה נוספים שיהיו אמונים על שיפור והכנסת יכולות חדשות למוצר, זאת בנוסף להמשך מאמצי החדירה ללקוחות נוספים מהשוק האירופאי.

ד"ר דוד אלמגור, יו"ר החברה, מוסיף: "בנוסף למוצר מוביל המביא טכנולוגיה מתקדמת לתחום מסורתי המשווע לכך, יש כאן שילוב לא-שיגרתי של צוות הטרוגני המורכב מיזמים שחלקם צעירים וחלקם בעלי ניסיון רב והצלחות מוכחות".

אודות DeepSense
דיפ-סנס הוקמה באוקטובר 2015 ע"י היזמים: דדי לביד, איתן וסלי וד"ר דוד אלמגור, במטרה לספק שירות ענן לחיזוי תקלות למכונות ענק.
החברה פיתחה בינה תפעולית מלאכותית אשר מייצרת תובנות סמנטיות עמוקות שמקטינות זמן השבתה של מכונות ובכך מגדילה את רווחי הלקוח.

המוצר כולל מנגנון עיבוד וסינון נפחי המידע העצומים, יצירת האינדיקטורים והדפוסים, יכולת חיזוי התקלה, הצבעה על סיבת השורש שהביאה לתקלה וההמלצה על הפתרון המתאים ביותר לתקלה מבוססות על אוסף גדול של אלגוריתמי למידה חישובית (Machine Learning) שמקבלים החלטות בצורה דינמית ואוטומטית. הארכיטקטורות המתקדמות של רכיבי המערכת מוגנת בבקשות פטנטים רבות.
להבדיל ממערכות מתחרות אשר נשענות על מידול פיזיקלי מבוסס סימולציה של המכונה, המנוע של דיפ-סנס אגנוסטי לחלוטין לסוג המידע. המנוע לומד ברציפות ובונה מודלי חיזוי מבוססי רשת נוירונים (לרכיב, מכונה, אתר ועוד), לפיכך המערכת המוצעת מצריכה אינטגרציה קצרה בלבד, היא גנרית וניתנת לשימוש בוורטיקלים שונים.

הערך הנוצר ללקוח רב כיוון שהוא חוסך בזמן השבתה בלתי מתוכנן ומתאפשרת לו רציפות והמשכיות חיונית בייצור ובתפעול.

אודות היזמים
דדי לביד, המכהן כ- CTO – אלגוריתמאי מומחה בתחום הלמידה החישובית וארכיטקטורת "ביג-דאטה". בעל ניסיון של כ-8 שנים ברפאל, שם הוביל קבוצת תוכנה ואלגוריתם בפרויקטים גדולים, חלקם בעלי חשיבות לאומית.
איתן וסלי, המכהן כ- CEO– מהנדס מכונות ובקרה. מגיע מחברת אפלייד-מטריאלס שם
עבד כמהנדס תמיכה במכונות החברה, בעל ניסיון רב בתכנון ופיתוח מערכות בקרה בקווי ייצור , תחקור אנליטי של מערכות, ותיקון מכונות שכשלו בתעשיית המוליכים למחצה.
ד"ר דוד אלמגור המכהן כיו"ר – בעל תואר ד"ר בהנדסת חשמל, ותיק בתעשייה ויזם סדרתי. הקים והוביל עד היום 7 חברות היי טק, ביניהן "פאנורמיק פאוור" שנמכרה לאחרונה ב-65 מיליון דולר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il