TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת מויניאן חושפת שיתוף פעולה ייחודי עם זאהה חדיד


חברת הנדלן האמריקנית המובילה קבוצת מויניא הודיעה בגאווה שהיא שיתפה פעולה עם האדריכלית בעלת החזון זאהה חדיד בפיתוח של אחד הבניינים האחרונים בעולם שתכננה, פרויקט חדשני בעיר ניו יורק
לפי הזמנה של קבוצת מויניאן מלפני יותר משנה, זאהה חדיד והצוות שלה בזאהה חדיד אדריכלים בדקו את האפשרויות הייחודיות של האתר שנמצא בשדרה ה-11 מספר 220 בשכונת ווסט צ'לסי במנהטן, כדי לשלב שטחי מגורים עם שטח ללא תקדים שישכון בו מוסד תרבות ברמה עולמית.
"אנחנו חייבים להשקיע בשטחי תרבות - הם רכיב חיוני של חיים עירוניים עשירים ושל נוף העיר, הם מאחדים את העיר וקושרים ביחד את המארג העירוני", הסבירה זאהה חדיד ב-2015.

הציורים והשרטוטים של דיים זאהה חדיד, שמוצגים עכשיו בתערוכה רטרוספקטיבית מונומנטלית בוונציה, איטליה, נכללים בכמה מהאוספים הכי נכבדים בעולם כגון המוזיאון לאמנות מודרנית ניו יורק, המוזיאון לאמנות מודרנית סן פרנסיסקו ומוזיאון ויקטוריה ואלברט בלונדון. העבודות של חדיד גם הוצגו בתערוכות שזכו לשבחי המבקרים במוזיאונים כמו מוזיאון גוגנהיים בניו יורק, מוזיאון האמנות של פילדלפיה ומוזיאון הרמיטג' הממלכתי בסנט פטרבורג, רוסיה.

פטריק שומאכר, שותף בזאהה חדיד אדריכלים, שעבד עם חדיד קרוב לשלושים שנה אמר: "כשהעולם מהלל את המורשת המרשימה של זאהה, אנחנו שמחים להודיע על שיתוף הפעולה הייחודי שלה עם קבוצת מויניאן בניו יורק, עיר שהשפיעה רבות על העבודה היצירתית שלה".

השדרה ה-11 מספר 220 תוכנן כתוספת טבעית לקהילת האמנים המפורסמת של צ'לסי עם אוסף של דירות מגורים דמויות לופט אופייניות, אוסף של פנטהאוזים ומוסד תרבות כדי להתבסס כמרכזו של אזור האמנות המפורסם בעולם שהוא ווסט צ'לסי.

חדיד, שהרבתה לבקר בניו יורק, תרגמה את הגיאומטריות והמקצבים העוצמתיים של מנהטן ויצרה תכנון מיוחד במינו ברפרטואר שלה שהוא מאוד ניו יורקי: שילוב של הרוח שביסוד העיר ולשון המקום המיוחדת עם אומנות הפרטים העדינים של שיתופי הפעולה בתכשיטים המפורסמים שלה. בנוסף, קבוצת מויניאן מנהלת כעת דיונים עם מוסדות שישכנו בשדרה ה-11 מספר 220.

"לכבוד רב הוא לנו לפתח את אחת היצירות האחרונות של זאהה ולחזק את המורשת המדהימה שלה כאן במנהטן. היא הייתה אישה מיוחדת וחברה שחסרה לכולנו מאוד", אמר מיטשל מויניאן, מקבוצת מויניאן. לשמירת השלמות האומנותית של הפרויקט הזה יש חשיבות עליונה כדי להטביע את רוחה של זאהה עצמה ברחובות מנהטן.

הבנייה של שדרה ה-11 מספר 220 מיועדת להתחיל בתחילת 2017 ומכירת הדירות תתחיל במחצית השנייה של 2017.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il