TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Weka.IO מודיעה על מימון של יותר מ-32 מיליון דולר כדי להתחיל בכניסה לשוק האחסון ובהרחבת המכירות והשיווק


Walden Riverwood Ventures II מובילה את הסבב עם השתתפות חדשה של המשקיעה האסטרטגית Qualcomm
Weka.IO™ LTD הודיעה היום על הסגירה של המימון סדרה ב', עם השתתפות של Qualcomm Incorporated, באמצעות קבוצת השקעות הסיכון שלה Qualcomm Ventures, Gemini Israel Ventures, Norwest Venture Partners, WRV II, L.P. וכמה משקיעים פרטיים. סבב ההשקעות החדש הזה מביא את סכום ההון הכולל שגויס ליותר מ-32 מיליון דולר נכון להיום.

המימון החדש ישמש להאצת אסטרטגיית ההגעה לשוק של Weka.IO, עם תוכניות מיידיות להרחיב את המכירות והשיווק בארה"ב. החברה תשתמש בכסף גם כדי להמשיך לבנות צוות תכנון מעולה בתל אביב ובסן חוזה, ארה"ב.

"הפתרון המובדל של Weka.IO ישנה באופן רדיקלי את התחשיב הכלכלי של אחסון עתיר ביצועים. הטכנולוגיה המאוד משבשת הזאת היא העבודה של צוות ברמה עולמית עם היסטוריה מוצלחת של בניית מערכות אחסון מאוד מובדלות", אמר ליפ-בו טאן, יו"ר Walden International. "עם תיק מוצרים שיפנה להזדמנויות שוק בשווי עשרות מיליארדי דולרים, Weka.IO היא השקעה חזקה עבורנו".
"אנחנו משקיעים בחברות שבונות טכנולוגיות מאוד משבשות", אמר שין לי, סגן נשיא ומנהל Qualcomm Ventures. "לאנשים של Weka.IO יש מומחיות רבה במערכות אחסון ואנחנו מצפים לתמוך בהם במשימתם להגדיר מחדש את האופן שבו מתקינים אחסון".

"הזרמת ההון מאפשרת ל-Weka.IO להמשיך ולחדש באמצעות מוצרים מובדלים ולהביא לשוק את גרסאות הדור הבא של תוכנה כדי להרחיב את מקרי השימוש והשוק הפוטנציאלי", אמר מיכאל רעם, נשיא ומנכ"ל Weka.IO. "הכסף ישמש גם להגדיל את צוותי התמיכה בלקוחות והצוותים העסקיים במקומות ג"ג רבים".

הטכנולוגיה של Weka.IO שהוגש עליה פטנט מגדילה אחסון למאות פיטה-בייט, עשרות מיליוני פעולות ק/פ בשנייה, עם זמן אחזור של פחות מאלפיות שנייה בנתונים כלכליים של ענן. הטכנולוגיה המהפכנית מאפשרת ללקוחות של Weka.IO להשיג רמות גבוהות יותר של יעילות עם עלות בעלות כוללת שלא הייתה אפשרית בטכנולוגיות האחסון הוותיקות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il