TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנקיינד מודיעה על שיתוף פעולה עם JDRF


התמקדות של שיתוף הפעולה תהיה בשימוש ב-Afrezza®, עם שיטת מתן האינסולין הייחודית שלה, באוכלוסיית הילדים.
MannKind Corporation מנקיינד הודיעה היום על התקשרותה בחוזה לשיתוף פעולה עם JDRF (שנקראה בעבר הקרן למחקר סוכרת נעורים), הארגון הגלובלי המוביל שמממן מחקרים על סוכרת סוג 1. שיתוף הפעולה ישלב בין המשאבים המדעיים ומשאבי האנוש הרבים של JDRF וההשתתפות הפעילה של MannKind במחקר ופיתוח בתחום הסוכרת כדי לקדם טיפולים ותרופות בתחומים של התאמה אסטרטגית שיכולים לשנות את חייהם של אנשים עם סוכרת. התמקדות של שיתוף הפעולה תהיה בשימוש ב-Afrezza®, עם שיטת מתן האינסולין הייחודית שלה, באוכלוסיית הילדים.
"אנחנו נלהבים לעבוד עם JDRF והמומחים המדעיים המובילים, הרופאים בקהילה והאנשים עם סוכרת שקשורים לארגון הזה", אמר ד"ר ריי אורבנסקי, המנהל הרפואי הראשי של MannKind Corporation. "כבר התחלנו להעריך את Afrezza לשימוש באוכלוסיית הילדים ואנחנו מצפים לעבודה עם JDRF לקידום האינטרסים המשותפים שלנו בקידום תרופות לכל החולים עם סוכרת סוג 1".
"JDRF שמחה לחבור ל-MannKind כדי לחקור הזדמנויות לעזור להרחיב את הזמינות של Afrezza לקהילת הסוכרת סוג 1 שמעוניינת להפיק תועלת מהתרופה החשובה הזאת", אמר ד"ר אהרון קובלסקי, מנהל המשימה הראשי של JDRF, סגן נשיא למחקר. "MannKind היא ארגון יוצא מהכלל שמתמקד במתן מענה לצרכים של אנשים שחיים עם סוכרת סוג 1 ואנחנו מצפים לעבודה המשותפת ולהמשיך לבצע מחקרים כדי לשפר את חייהם של אנשים עם סוכרת סוג 1".
אודות MannKind Corporation

MannKind Corporation (Nasdaq:MNKD) (TASE: MNKD) מתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. MannKind מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו MannKind מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על MannKind. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של MannKind להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כש-MannKind מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.
התוויה
Afrezza® (אינסולין הומני) באבקה לשאיפה לפי מרשם היא אינסולין נשאף עם פעולה מהירה שמשמש לטיפול במבוגרים עם סוכרת לבקרה של רמת סוכר גבוהה בדם.
הגבלות שימוש
אל תשתמשו ב-Afrezza כתחליף לאינסולין עם פעולה ארוכה; חייבים להשתמש ב-Afrezza יחד עם אינסולין עם פעולה ארוכה בחולים עם סוכרת סוג 1.
אל תשתמשו ב-Afrezza לטיפול בחמצת קטוטית סוכרתית (DKA).
Afrezza לא מומלצת לחולים שמעשנים או שהפסיקו לעשן לאחרונה.
מידע בטיחות חשוב לגבי Afrezza
אזהרה: סכנה לעווית הסימפון חמורה בחולים עם מחלת ריאות כרונית
• עווית הסימפון חמורה נצפתה בחולים עם אסתמה ומחלת ריאות חסימתית כרונית שהשתמשו ב-Afrezza.
• ל-Afrezza יש התוויית נגד לחולים עם מחלת ריאות כרונית כמו אסתמה או מחלת ריאות חסימתית כרונית.
• לפני התחלת השימוש ב-Afrezza, בצעו היסטוריה רפואית מפורטת, בדיקה גופנית וספירומטריה (FEV1) כדי לזהות מחלת ריאות פוטנציאלית בכל המטופלים.
אל תשתמשו ב-Afrezza אם יש לכם בעיות עם הריאות שלכם, כגון אסתמה או מחלת ריאות חסימתית כרונית. אל תשתמשו ב-Afrezza בזמן תגובה של רמת סוכר נמוכה בדם (היפוגליקמיה). אם אתם אלרגיים למרכיב כלשהו מהמרכיבים של Afrezza, אל תשתמשו ב-Afrezza כי זה עלול לגרום לתגובה אלרגית חזקה וחמורה.
לפני השימוש ב-Afrezza, הרופא שלכם יערוך היסטוריה רפואית ויבצע בדיקה גופנית ובדיקת נשימה (שנקראת ספירומטריה) כדי לקבוע האם יש לכם בעיות ריאות. לחולים עם בעיות ריאות אסור להשתמש ב-Afrezza. אם הרופא מוצא שיש לכם בעיות ריאות, השימוש ב-Afrezza עשוי לגרום בעיית נשימה חמורה דמויית אסתמה. Afrezza יכולה להפחית את תפקוד הריאות, ולכן הרופא שלכם גם ירצה לבדוק את הנשימה שלכם 6 חודשים אחרי תחילת הטיפול ב-Afrezza, ולאחר מכן כל שנה, כשיבוצעו בדיקות תכופות יותר אם יהיו לכם תסמינים כמו נשימה כבדה או שיעול. ספרו לרופא שלכם אם יש לכם עכשיו סרטן ריאות או היה לכם בעבר, או שיש לכם סיכון מוגבר לפתח סרטן ריאות.
אתם חייבים לבדוק את רמות הסוכר בדם כשאתם משתמשים באינסולין, כגון Afrezza. אל תבצעו שינויים כלשהם במינון או בסוג האינסולין שלכם מבלי לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלכם. החלפת אינסולין צריכה להיעשות בזהירות ורק בהשגחת הרופא שלכם.
תופעת הלוואי הנפוצה ביותר של אינסולין, כולל Afrezza® (אינסולין הומני) באבקה לשאיפה, היא רמות סוכר נמוכות בדם (היפוגליקמיה), שיכולות להיות חמורות ומסכנות חיים. אנשים מסוימים עשויים לחוות תסמינים כמו רעד, הזעה, דופק מהיר וראייה מטושטשת. עשוי להיגרם נזק ללב או למוח שלכם. חשוב שתבינו איך לנהל את השימוש ב-Afrezza, ותבינו איך להפחית את הסיכון לאירועי היפוגליקמיה.
ספרו לרופא שלכם על תרופות אחרות שאתם נוטלים, במיוחד אלה שנקראות בדרך כלל TZDs (תיאזולידינדיונים) ותוספים, כי הן יכולות לשנות את אופן הפעולה של אינסולין. אם יש לכם אי ספיקת לב או בעיות לב אחרות, הן יכולות להחמיר כשאתם נוטלים TZDs עם Afrezza. לפני שאתם מתחילים להשתמש ב-Afrezza, חשוב לספר לרופא שלכם על כל המצבים הרפואיים שלכם כולל אם יש לכם היסטוריה של בעיות ריאות, אם אתן בהריון או מתכננות להיכנס להריון או אם אתן מניקות או מתכננות להניק.
בנוסף לרמות סוכר נמוכות בדם (היפוגליקמיה), תופעות לוואי אפשריות אחרות שקשורות ב-Afrezza הן שיעול, כאב או גירוי בגרון, כאב ראש, שלשול, עייפות ובחילה.
ראו בבקשה מידע מלא על רישום מרשמים לגבי Afrezza, כולל אזהרה במסגרת ו-www.afrezza.com.
אודות Afrezza®
Afrezza זמינה במחסניות של אבקת אינסולין שמכילות מנה אחת של 4 יחידות, 8 יחידות ו-12 יחידות שאפשר להשתמש בהן, כפי שרשם איש מקצוע רפואי, יחד עם תרופות סוכרת אחרות כדי להשיג רמות יעד של סוכר בדם. לגבי מנות של Afrezza מעל 12 יחידות, המטופלים יכולים להשתמש בצירוף של מחסניות של 4 יחידות, 8 יחידות ו-12 יחידות. אפשר להשתמש במשאף החד פעמי במשך עד 15 יום, ויש להחזיק אותו במקום נקי ויבש כשהפיה מכוסה במכסה ואפשר לנגב אותו במטלית נקייה ויבשה אם צריך.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il