TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוכשי הדירות הראשונים בפרויקט נתיב ים בקריית ים כבר הוסיפו לערך הדירה שלהם כרבע מיליון שקלים


כעת החלה חברת נתיב פיתוח לשווק את המגדל השני במחירים מיוחדים ומבצע מימון
שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של חברת נתיב פיתוח "מחירי הדירות לא צפויים לרדת בקרוב. המדינה דואגת רק לזוגות הצעירים, ומביאה לכך שמשפרי הדיור משלמים יותר"

חברת נתיב פיתוח מוציאה לשיווק את המגדל השני בשלב א' של פרויקט "נתיב ים" המוקם בקריית ים וכולל 2 מגדלים בני 17 קומות עם 138 דירות. לרגל ההשקה יוצאת החברה במבצע הנחות במסגרתו יימכרו דירות 4 חדרים החל מ-1.274 מיליון שקל ודירות 5 חדרים החל מ-1.490 מיליון שקל. החברה תעניק הטבת מימון במסגרתה יוכלו הרוכשים לקנות דירה וליהנות מהחזר השתתפות בשכר דירה עד האכלוס. גובה ההשתתפות בהחזר שכר הדירה או המשכנתא, בהתאם להעדפת הרוכשים, יעמוד על 2,500-3,000 שקל. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות 4, 4.5, 5 ו-6 חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים.

הפרויקט, המהווה המשך לשכונת פסגת ים הנחשבת ליוקרתית ביותר בקרית ים, הוא מתחם מגורים עצמאי שאמור לכלול בסופו של דבר 4 מגדלים, ובמרכזו יוקם פארק רחב ידיים עם פינות משחק, שבילי גישה והצללה, מרחבים ירוקים ועוד. בנוסף יכלול הפרויקט מרכז מסחרי שכונתי לנוחות התושבים. הרוכשים בפרויקט יהנו משירותי קהילה ותשתיות הקיימים בשכונה.

מאז השקת הפרויקט לפני פחות משנתיים נסקו בו המחירים. מחירה המלא של דירת 4 חדרים כיום עומד על 1.284 מיליון שקל, לעומת 1.12 מיליון שקל בהשקת הפרויקט – המגלם זינוק של 14.6% במחיר. מחירה המלא של דירת 5 חדרים כיום עומד על 1.541 מיליון שקל, לעומת 1.3 מיליון שקל בהשקת הפרויקט, המגלם זינוק של 18.5% במחיר.

שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של חברת נתיב פיתוח מציין "המדינה דואגת היום רק לזוגות צעירים, כי היא משווקת קרקעות רק למכרזי מחיר למשתכן המיועדים להם. התוצאה היא שהדירות שכיום נבנות למשפרי דיור מתייקרות. רוכשי הדירות מבינים כי מלאי הדירות שמיועד למשפרי דיור הולך להצטמצם ולכן מקדימים את הרכישה. בקרית ים כיום כמעט ואין פרויקטים חדשים וגם בקריות הסמוכות המדינה שיווקה בחודשים האחרונים קרקעות המיועדות למכרזי מחיר למשתכן ולכן אנחנו מעריכים שמחירי הדירות ימשיכו לעלות"

חברת נתיב פיתוח היא חברת נדל"ן יזמית הפועלת כ-20 שנה. עד היום בנתה החברה ואכלסה עשרות פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, הכוללים אלפי יחידות דיור. כיום בונה החברה מבחר פרויקטים במצליח, ברחובות, בבית שמש, בחיפה, בהר יונה ובחריש.

הדמיה:וויופיונט


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il