TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Veeam מדווחת על צמיחה של 78% בהכנסות מתוכנית הענן ב- EMEA


1,100 ספקי שירותים הצטרפו לתוכנית בשנה החולפת
חברת Veeam, המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה- Always-On Enterprise™, מדווחת על צמיחה של 78% בהכנסות מתוכנית הענן וספקי השירות ב- EMEA (VCSP), בשנה האחרונה, מרבעון ראשון 2015 עד רבעון ראשון 2016 ועומדת על 5,900 ספקי שירותים רשומים בתוכנית VCSP ב- EMEA.

תוכנית ה- VCSP, שנועדה במיוחד עבור ספקי ענן, אירוח ושירותים מנוהלים, מעניקה מענה לשותפים ולקוחות המעוניינים בפתרונות מקיפים, מבוססי ענן, להתאוששות מאסון – כשירות (DRaaS). ב- 2015, למעלה מ- 500 שותפי VCSP ויותר מ- 70 אגרגטורים קיבלו רישיון לאספקת שירות הדגל Veeam Cloud Connect, עוד דווח על גידול של 65% במספר עסקאות השכירות במהלך אותה התקופה.

על פי חברת המחקר גרטנר, עד 2018, יותר מ- 50% מתוכניות ההתאוששות מאסון יעשו שימוש בשירותי ענן. לכך מצטרפת תחזית של חברת המחקר 451 Research המלמדת כי ההוצאות על אחסון יוכפלו תוך שנתיים. על רקע זה, מאמינים ב- Veeam כי עם הירידה באחסון מקומי יגדל הצורך ב- DRaaS מבוסס ענן, עמיד ואמין, כדי לענות על הביקוש. תחזיות אלה בשילוב הצמיחה המטאורית של תוכנית VCSP מוכיחות כי היעד של Veeam להגיע להכנסות שנתיות של 1 מיליארד דולר עד 2018 היא ראלית ביותר, וכי מינוף הזדמנויות חדשות עם קהילת השותפים, במיוחד סביב פתרון DRaas מבוסס ענן יובילו את החברה לכיוון הנכון.

להלן השדרוגים החדשים בתוכנית VCSP:
• שילוב היצע DRaaS, בתוך חבילת Veeam Availability Suite v9 כולל Veeam Cloud Connect Replica.
• קבוצת משתמשים של ספקי שירות וענן: קהילה ייעודית לספקי שירות וענן לשיתוף ידע בנוגע לתהליכים שונים.
• שירות איתור עבור שותפים ולקוחות המחפשים ספק שירותים מקומי המציע משאבי ענן באמצעות Veeam Cloud Connect.
• יתרונות נוספים לגופי המכירות והשיווק של שותפי זהב ופלטיניום.

"Veeam מושתתת על מודל עסקי מבוסס-ערוצים, ומודעת לכך שלתוכנית VCSP יש משקל רב בהשגת יעדי החברה. השדרוגים החדשים נועדו להעצים את הקהילה המשתמשת בערוץ זה, ולסייע ללקוחות להטמיע פתרונות DRaaS חיוניים עבור הלקוחות ובו בזמן ליהנות מההכנסות", אמרה לורן גרסיה, מנהלת אחסון/ענן ב- EMEA, Veeam.

"רבים מהמוצרים כיום בשוק מציעים פתרון DRaaS, בנוסף או בנפרד, מאסטרטגיית הגנת הנתונים הכוללת, ועלולים להטות את תשומת הלב של ה- IT מהשקעות בתהליכים ובפעולות השוטפות של מרכז הנתונים. פתרונות אלה מוסיפים שכבה נוספת של מורכבות ניהול, ולעיתים מותירים עסקים בחוסר וודאות לגבי היכולת האמיתית שלהם לבצע שחזור אם משהו משתבש בדרך", אמרה גרסיה. "Veeam מגדירה DRaaS כחלק מאסטרטגיית זמינות מקיפה, כשהיא משמרת השקעות שנעשו במרכז הנתונים ומרחיבה אותם באמצעות ענן היברידי. היקף היכולות של Veeam Cloud Connect לרפליקציה של VM ויכולות החזרה מכשל ב- Veeam Availibility Suite v9, מאפשר לספקי שירותים את היכולת לספק ללקוחות שלהם DRaaS מבוסס ענן."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il