TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קונברט מדיה בין 100 חברות הטכנולוגיה המובילות של רד הרינג בצפון אמריקה


ConvertMedia, המפתחת פתרון מודעות וידאו פורץ דרך עבור פבלישרים
פלטפורמה מובילה לניהול מודעות וידאוSSP, נבחרה בין 100 חברות הטכנולוגיה המבטיחות של הרד הרינג. קונברט מדיה נבחרה מתוך כ- 1200 חברות והיא מצטרפת לרשימה המכובדת והידועה של חברות הטכנולוגיה המבטיחות בעולם, אשר מצליחות לשנות את הדרך שבה אנו חיים ועובדים, בניהן פייסבוק, טוויטר, גוגל, יאהו, סקייפ, Salesforce.com, יו-טיוב, מרין סופטוור, פאלו אלטו נטוורקס, איביי ואחרות. הדירוג של הרד הרינג מתפרסם מזה שלושים שנה.

פאנל המומחים של רד הרינג, אשר ניתחו את הפוטנציאל של חברות טכנולוגיה מאז 1996, בחנו ובחרו את 100 החברות המובילות בתהליך בן שלושה שלבים, במהלכו העריכו כל חברה עפ"י קריטריונים כמותיים ואיכותיים החל מביצועים פיננסיים ועד היתכנות טכנולוגית.

קונברט מדיה מציעה פורטפוליו של פורמטים למודעות וידאו, חדשני, פורץ דרך בהיקפו ובמגוון הפורמטים המוצעים לבעלי אתרים (http://convertmedia.com/gallery). באמצעות פרוטפוליו זה קונברט מדיה מאפשרת לפבלישרים למקסם הכנסות תוך שיפור חוויית המשתמש.

מוקדם יותר השנה, החברה נבחרה ע"י מגזין Econtent כ"מוצר מגדיר מגמה" (Trendsetting Product) לשנת 2016. בנוסף, בשנת 2015 למעלה מ 100 פבלישרים מובילים הצטרפו לפלטפורמה של קונברט מדיה, בניהם: Daily Beast, Tribune, American Media Inc., Salon, Curse, The Guardian, Penske ואחרים. החברה מנהלת למעלה ממיליארד פרסומות בחודש ומעסיקה כ- 70 עובדים במשרדי החברה ברחבי העולם, מחיצתם נמצאים במרכז המחקר והפיתוח בישראל (רמת גן) והיא ממשיכה לגייס עובדים בישראל.

"אנחנו שמחים שקונברט מדיה נבחרה כאחת מ- 100 חברות הטכנולוגיה המבטיחות של השנה על ידי צוות העורכים של הרד הרינג", אמר יואב נווה, מנכ"ל קונברט מדיה. "הזכייה מהווה הבעת אמון של התעשייה בגישה ובחזון שלנו לתכנון שיטה חכמה ודינמית המאפשרת לפבלישרים לבצע מוניטיזציה לתוכן שלהם ע"י הגדלת מעורבות המשתמשים שלהם, יכולה להגדיר מחדש את הדרך בה התעשייה חושבת לא רק על ההכנסות אלא גם על הענקת חוויית פרימיום למשתמש".

פבלישרים משתמשים בפלטפורמה של יחידות Outstream וידאו של קונברט מדיה במטרה ליצור מלאי וידאו נוסף ואיכותי ולהרחיב את טווח ההזדמנויות להכנסה. באמצעות הפלטפורמה, הם יכולים למקסם את ההכנסות מפרסום וידאו ולנהל את חוויית המשתמש על ידי הגדרות שמע, מצבי צפייה ואינטראקציה לכל מודעה.

צוות העורכים של הרד הרינג העריך את החברות בדירוג עפ"י 20 קריטריונים מגוונים הכוללים ביצועים פיננסיים, חדשנות טכנולוגית וקניין רוחני, איכות הניהול, המודל העסקי, השפעה על לקוחות וחדירה לשוק. הערכת החברות נעשתה גם באמצעות בחינה של הישגים ומעמד החברה ביחס לחברות סטארט-אפ אחרות הפועלות באותו התחום, כך יכלו לבחון את "הבאאז" הקיים ולבנות רשימה מומלצת וחדשה של המודלים העסקיים החדשים המבטיחים ביותר בצפון אמריקה.

מידע נוסף על 100 החברות המובילות של רד הרינג בצפון אמריקה: http://www.redherring.com/events/rhna/2016-top100-winners/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il