TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האקסלרטור AtoBe מארח את האקתון Keep It Simple


באירוע אשר יתקיים בירושלים ישתתפו כ100 איש ויוענק פרס כספי לקבוצות המובילות בהאקתון
בתאריכים 9-10.6.16 יתקיים האקתון Keep It Simple תחרות פיתוח של אפליקציות ואתרי אינטרנט פשוטים, מצחיקים, ויצירתיים - בעלי פיצ'ר אחד מרכזי ודגש על העיצוב וחווית המשתמש.
האירוע, שמאורגן ע"י עמותת Made in Jerusalem, בשיתוף המכללה האקדמית להנדסה עזריאלי והאקסלרטור AtoBe, יארך 24 שעות ויארח 100 משתתפים מכל רחבי הארץ, יזמים, מעצבים, מתכנתים, אנשי שיווק ומדיה - מכל הגילים, שיעבדו בצוותים ויתמודדו על הפרסים.

ביום חמישי בבוקר, יתחלקו המשתתפים לצוותים ויעבדו, במשך יממה רצופה ללא הפסקה, על אפיון, עיצוב ופיתוח הרעיונות. לבסוף, ביום שישי בצהריים, יתכנסו כל הצוותים ויעברו שני שלבי שיפוט ע"י פאנל של מנכ"לים ובכירים מהתעשייה, שיבחרו את הרעיונות והביצועים המוצלחים ביותר, ויזכו את חברי הקבוצות המובילות בפרסים כספיים.

מארגני האירוע, ראובן קרסיק, בן 16, ומקס וולושין: "העתיד של עולם הסטארטאפים וההייטק מושתת על פשטות - החברות הגדולות משקיעות סכומי עתק בהפיכת השירותים שלהן לכמה שיותר מינימליסטיים ופשוטים, ברורים ונקיים.

" השתתפנו כחברי צוות בהרבה מאוד האקאתונים, ותמיד הפריעה לנו העובדה שהמוצרים הסופיים בד"כ לא היו מוגמרים - הצוותים בחרו רעיונות מורכבים מאוד ובתוך 24 שעות, הם פשוט הלכו לאיבוד ולא הצליחו לממש את הרעיונות. החלטנו שהגיע הזמן לקדם האקאתון שבו המטרה היא שהמשתתפים יסיימו את התחרות עם מוצרים מוגמרים במסגרת הזמן המצומצם המוקצב להם".

ההשתתפות באירוע חינמית, בזכות מספר חברות וגופים שהחליטו לתרום מכספם ולתמוך באירוע, וביניהם חברות הסטארט-אפ הירושלמיות Lightricks, OrCam ו-Twanos, הרשות לפיתוח ירושלים ותכנית Jnext, משרד עורכי הדין יגאל ארנון ומאיץ הסטארטאפים הירושלמי SifTech.

מיכאל מזרחי, מנהל האקסלרטור לסטראטאפים AtoBe בעזריאלי מכללה להנדסה: "AtoBe שמח לארח את Keep It Simple Hackathon וגאה להיות שותף לעבודה המופלאה של Made In JLM בקידום אקוסיסטם היזמות הירושלמי. המכללה להנדסה, המאכלסת בתוכה אנשי טכנולוגיה ואקדמיה מכל הגוונים בירושלים, היא קרקע מושלמת לחדשנות וליצירתיות. אני רוצה להודות לנשיא המכללה פרופ' אבי דומב וסגניתו גב' שלומציון לולו על התמיכה באירועי קהילה ועל קידום תחום היזמות בירושלים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il