TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה צפויה להיפתח במגמה מעורבת


פער הארביטראז' המשוקלל של המניות הדואליות הינו שלילי בשיעור של 0.2%
הבורסה בתל אביב צפויה להיפתח במגמה מעורבת על רקע מגמה שורית בשווקי העולם.

שחר רחמני מנהל שירות האיתותים על השוק בארה"ב בהיבט הטכני:
מאז שנת 2014 המדד המרכזי נסחר בין הטווחים הבאים:2135-1810 , זאת המגמה הראשית - דשדוש בין הטווחים האלו עד להכרעה.
השוק מזגזג לאחרונה , יום עולה ויום יורד ולפעמים יש תנודות חריגות בעיקר בעזרת שורטיסטים ומכונות מסחר או זריקת סחורה מהירה.
לדעתי אין כאן קונה משמעותי לשוק.

בהיבט של חודשים קדימה:
אני לא פוסל פריצת שוק אך הסבירות נמוכה, אם זה יקרה נעריך מחדש.סבירות גבוהה עדין לנסיגה דרומה למרות הכל.
העליות בחוזים מגיעות על רקע הסנטימנט החיובי באירופה אתמול והיום והעליות החדות באסיה. המשקיעים לא אדישים לכך.השורטיסטים נאלצים לסגור בימים כאלו חשיפה.
ברקע יש הסכם סיוע ליוון אך זה לא מה שמשפיע על וול סטריט ,יש ביום שישי הקרוב תמ"ג , האמריקאים יוצאים לסופ"ש ארוך בגלל יום הזיכרון בשני הקרוב ( אין מסחר ) ובשישי הבא יש דוח תעסוקה.לכן לקחת בחשבון שהמגמה תיקבע עפ"י נתוני הכלכלה וגם החלטת הריבית ביוני.

מתכות
זהב ממשיך בזליגה , כעת 1230 לאונקיה. כל ירידה ל 1200-1180 עוד סבירה אך אסור טכנית שהמתכת תרד מ 1150.
במעקב כי במידה שמגמת השוק תתהפך יכולים להיכנס ביקושים לזהב.

בהיבט הטכני
המדד הגיע לטווח שציינתי 2080-2070 והכניס את רמת 2100 כאזור יעד,לא בטוח שיתרומם לשם , המצב בשוק הפיך מאוד ויש את נתוני מקרו שיזרמו בימים הקרובים.
לכן מעקב אחר רף 2085 צריך לעבור אותו ולהתבסס מעליו במהלך היום בשביל לקבל טריגר התחזקות יומי ליעד קרוב ל 2100 כאזור.
במידה והמגמה תתפוגג אז מתחת ל 2070-2065 שוב יגיעו היצעים.
המשקיעים כעת זורמים עם כל כיוון שמתפתח בטווח הקצר אך לא לשכוח שיש את המגמה הראשית ועדין שיאים לא נפרצו מעל שנה והכל הפיך.
בדר"כ עליות מגיעות לפני נפילה גדולה , זה לא שאני אומר בוודאות תגיע נפילה אך בהחלט האזורים האלו שבהם השוק מזגזג לא נוחים כהשקעה עד שתמונת השוק תתבהר יותר. המגמה הראשית.אני ממשיך להזהיר מאפשרות נסיגה ברורה בהמשך, זה בתוקף.במיוחד בשיא אופוריה זמנית.

לדולר פוטנציאל התחזקות אל מול המטבעות המרכזיים
שלל אירועים הצפויים בחודש הקרוב, ובהם כינוס ה 7G, פגישת ועדת השוק הפתוח בארה"ב (FOMC) ועמה הציפייה להעלאת ריבית הדולר, משאל העם באנגליה באשר לעתיד מקומה של אנגליה באיחוד האירופי וישיבת הבנק המרכזי האירופי (ECB), עשויים לגרור לתנודות שערים ועימם גדל פוטנציאל התחזקות הדולר אל מול המטבעות המרכזיים.
נתונים כלכליים הצפויים להתפרסם היום ובהם מדד האווירה העסקית בגרמניה לחודש מאי הצפוי להורות על שיפור (106.8 לעומת אפריל 106.6), נתוני הסחר בסחורות בארה"ב ומדד רכש המנהלים בסקטור השירותים הצפוי להורות על עליה במאי (54 נקודות לעומת אפריל 52.8), ירכזו עניין, שכן, נתונים חיוביים ומעודדים מארה"ב תורמים לציפייה לעלייה קרובה בריבית הדולר ומוסיפים לחוסנו של הדולר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il