TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תחזית פסגות לקראת דוחות בזק


המשך יציבות בקווי, חולשה בסלולר, יציבות בבינלאומי ואיבוד מנויים ביס, תחזית אילנית שרף, מנהלת מחלקת מחקר Sell Side בפסגות לדוחות בזק
בשורה התחתונה:פעילות הסלולר ממשיכה לסבול נוכח התחרות האגרסיבית, כאשר גם ביס צפויה חולשה קלה ברקע לאיבוד מנויים ועלייה בהוצאות התפעוליות. יתר המגזרים של בזק ממשיכים לשמור על יציבות תוך צמיחה מתונה. כל עוד לא קיימת התערבות רגולטורית אנו צופים המשך קשיים ביישום השוק הסיטונאי ולא רואים פגיעה ממשית בפעילות החברה. נציין שכל עוד הוט אינה מחוייבת לשוק סיטונאי והכללת הטלפון הקווי עדיין נמצאת בסימן שאלה אל מול הגורמים הרלוונטים, אנו מעריכים המשך מגמה דומה בדוחות הכספיים. למרות הפער המעניין שנוצר בין מחיר השוק למחיר היעד אנו כרגע לא מעלים המלצה וזאת בשל חוסר הוודאות הרגולטורי שאופף את התחום.
המלצת תשואת שוק, מחיר יעד מתואם דיבידנד של 9.1 ₪.

בזק קווי – אנו מעריכים כי המגזר יושפע מירידה של כ- 40 אלף קווי טלפון ביחס לרבעון המקביל ל- 2.168 מיליון קווים, ירידה קלה נוספת ב- ARPL מ- 61 ברבעון המקביל ל- 59 ₪. את הירידה צפויים לקזז המשך התחזקות תחום האינטרנט שצפוי להמשיך ולגדול בכ- 100 אלף מנויים ל- 1.494 מיליון, יציבות ב- ARPU הקמעונאי, 88 ₪ ועלייה בהכנסות החברה ממנויים בשוק הסיטונאי. סך הכנסות המגזר צפויים לצמח בשיעור מתון של 0.6%, הרווח התפעולי וה- EBITDA צפויים לרדת בכ- 5.9% ו- 4.6% בהתאמה בעיקר נוכח מכירות מצומצמות של נדל"ן.

פלאפון – שחיקה בהכנסות על אף רכישת You Phone. אנו מעריכים כי נרשמה ירידה של 27 אלף מנויים ברבעון הנוכחי ביחס לרבעון הקודם ל- 2.624 מיליון מנויים. ה- ARPU צפוי להשחק להערכתנו ב- 1 ₪ נוסף ל- 59 ₪. סך ההכנסות צפויות להשחק בכ- 9.3% ביחס לרבעון המקביל ולהסתכם ב- 660 מיליון ₪. הרווח התפעולי צפוי לעמוד על 23 מיליון ₪ בלבד וה- EBITDA צפוי לעמוד על 123 מיליון ₪. שיעור הרווח התפעולי ושיעור ה- EBITDA צפויים לעמוד על 3.5% ט- 18.7% בהתאמה.

בזק בינלאומי – המגזר צפוי להמשיך ולשמור על יציבות. אנו מעריכים כי מכירות המגזר יסתכמו בכ- 400 מיליון ₪, צפי לעלייה של 1.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי, ללא הוצאות חד פעמיות צפוי להסתכם ב- 62 מיליון ₪, כ- 15.5% מהמכירות. אנו מעריכים השפעה חד פעמית בגין הסכמים עם העובדים בהיקף כספי של כ- 25 מיליון ₪ שתוביל את הרווח התפעולי ל- 37 מיליון ₪, 9.3% מהמכירות. ה- EBITDA גם צפוי להיות מושפע מהוצאה חד פעמית זו ולהסתכם בכ- 69 מיליון ₪, 17.3% מהמכירות. בנטרול סעיף חד פעמי אנו מעריכים עלייה של 1% ב- EBITDA הרבעוני ביחס לרבעון המקביל.

דיביאס – במגזר הטלוויזיה, לאחר תקופה ארוכה של עלייה במספר המנויים, אנו מעריכים כי גם הרבעון צפויה ירידה וזאת בהמשך למגמה מהרבעון הקודם. אנו מעריכים ירידה של 7 אלפים מנויים ביחס לרבעון המקביל והמשך יציבות ההכנסה ממנויי שצפויה להערכתנו לעמוד על 232 ₪. סך ההכנסות צפויות לרדת בכ- 1% ולהסתכם ב- 436 מיליון ₪. הרווח התפעולי צפוי לרדת בכ- 8% נוכח ירידה בהכנסות וצפי להגברת מאמצי השיווק והפרסום. אנו מעריכים שהרווח התפעולי יסתכם ב 55 מיליון ₪. ה- EBITDA צפוי גם לרדת בשיעור של 4.4% ולהסתכם ב- 129.5 מיליון ₪.

לסיכום: פעילות הסלולר ממשיכה לסבול נוכח התחרות האגרסיבית, כאשר גם ביס צפויה חולשה קלה ברקע לאיבוד מנויים ועלייה בהוצאות התפעוליות. יתר המגזרים של בזק ממשיכים לשמור על יציבות תוך צמיחה מתונה. כל עוד לא קיימת התערבות רגולטורית אנו צופים המשך קשיים ביישום השוק הסיטונאי ולא רואים פגיעה ממשית בפעילות החברה. נציין שכל עוד הוט אינה מחוייבת לשוק סיטונאי והכללת הטלפון הקווי עדיין נמצאת בסימן שאלה אל מול הגורמים הרלוונטים, אנו מעריכים המשך מגמה דומה בדוחות הכספיים. למרות הפער המעניין שנוצר בין מחיר השוק למחיר היעד אנו כרגע לא מעלים המלצה וזאת בשל חוסר הוודאות הרגולטורי שאופף את התחום.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il