TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדוור משיקה שירותי ענן חדשים להגנת סייבר


סוויטת פתרונות הגנת הסייבר בענן של רדוור מגנה על ארגונים מפני מתקפות סייבר מסוג מניעת שירות (DDoS) והגנה על אפליקציות
ענן הסייבר של רדוור כולל רשת של מרכזי מחשוב המחוברים בינלאומית בקיבולת הגנה מהתקפות של יותר מ-2 טרה ביט לשנייה * חיים זליקובסקי, רדוור: "עם השקתם של השירותים החדשים רדוור מפעילה כיום את הסוויטה המקיפה בתחומה של פתרונות הגנת סייבר בענן"
חברת רדוור (Radware), המתמחה בטכנולוגיות הגנת סייבר והאצת הביצועים של אפליקציות ארגוניות, מודיעה על השקת שירותי ענן חדשים להגנה מפני מתקפות סייבר מסוג מניעת שירות (DDoS). שירות חדש אחד אותו משיקה רדוור – Always On Cloud DDoS Protection Service– מספק לארגונים הגנה מפני מתקפות מניעת שירות על ידי העברה רציפה של כלל תעבורת הארגון דרך ענן הסייבר של רדוור. השירות הנוסף אותו משיקה החברה – On Demand Cloud DDoS Protection Service – מופעל כאשר ארגונים נמצאים תחת מתקפות מניעת שירות בקצבים גבוהים, ומנתב את תעבורת הארגון לסינון דרך ענן הגנת הסייבר של רדוור. השירותים החדשים מצטרפים לשירותי הגנת הסייבר בענן הקיימים של רדוור - Hybrid Cloud DDoS Protection Service ו- Cloud WAF Service, ומייצרים את הסוויטה המקיפה בתחומה של פתרונות הגנת סייבר בענן.
שירותי ה-Always On וה-On Demand החדשים של רדוור מאפשרים זיהוי אוטומטי והתמודדות בזמן אמת עם מגוון רחב של סוגי מתקפות – כולל מתקפות מניעת שירות, מתקפות מורכבות בקצבים גבוהים (volumetric attacks), מתקפות מתפרצות (burst attacks), מתקפות מבוססות SSL, מתקפות zero-day, מתקפות מסוג הזרקות SQL ועוד. השירות החדש הוא היחיד הקיים היום בענן המאפשר סיכול מתקפת מניעת שירות מוצפנות (על גבי SSL) תוך שמירה מקסימלית על חיסיון המידע של המשתמשים, והמשמעות היא שמערכות המידע של הארגון יכולות להמשיך לתפקד גם כאשר הוא נמצא תחת מתקפה.
סוויטת שירותי הגנת הסייבר בענן של רדוור מיועדת לסייע לארגונים להתמודד טוב יותר עם מתקפות מסוג מניעת שירות, והיא מספקת פתרון אדפטיבי שיודע להתאים את עצמו בצורה אוטומטית להתקפות מורכבות ומתקדמות ולספק הגנה לאפליקציות משתנות. שירותי הגנת הסייבר בענן החדשים מצטרפים לשירותי הגנת ה-DDoS ההיברידים של רדוור, הכוללים שילוב של יכולות ענן הסייבר של רדוור עם פתרונות הגנת סייבר המותקנים בארגון (on premise), ולשירותי פיירוול להגנה על אפליקציות רשת מסוג WAF. סוויטת פתרונות הענן המקיפה של רדוור מכילה יכולות מתקדמות דוגמת: זיהוי אוטומטי של התנהגות תוקפים המאפשר בתוך שניות זיהוי של מתקפה ויצירה בזמן אמת של חסימה; זיהוי באמצעות טכנולוגיה ייעודית של מכונות תוקפות המסתירות את זהותן מאחורי כתובות IP מוסוות; זיהוי והגנה בזמן אמת של אפליקציות חדשות, כולל בזמן הוספתן לרשת; קיבולת הגנה ממתקפות מניעת שרות של יותר מ-2 טרה ביט לשנייה במרכזי מחשוב ייעודיים מסביב לעולם המחוברים ברשת עולמית.
חיים זליקובסקי, סמנכ"ל שירותי ענן בחברת רדוור, מציין כי "לעולם הדיגיטלי יתרונות רבים, אך הוא גם פותח פתח למתקפות סייבר מסוגים חדשים ומסוכנים, המתפתחות ללא הפסקה. מתקפות סייבר הופכות ליותר ויותר אוטומטיות, מורכבות ומוצפנות. התפתחות מהירה זו של האיומים מציבה בפני ארגונים אתגר הגנת סייבר מורכב. פתרון הגנת הסייבר בענן של רדוור מאפשר לארגונים להמשיך בפעילותם השוטפת, תוך התמקדות בליבת העסקים שלהם, ולהעביר את אבטחת המידע והגנת הסייבר של הארגון לידיים מקצועיות, האמונות על איתור וטיפול במתקפות המתקדמות ביותר, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע."




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il